Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari esittelee kaksi Tallinnassa yleellisesti mutta halvalla elävää suomalaista

Vierailija
04.02.2024 |

Elinkustannukset on Tallinnassa 30 - 70 prosenttia halvemmat kuin Suomessa. Matka-aika Suomeen kaksi tuntia.

Vakinaiselle asukkaalle joukkoliikenne on ilmaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tallinnassa kuudetta vuotta, hyvin mutta en ylellisesti.

Missään nimessä en Suomeen palaa, ja siihen on monta syytä. En ala eritellä, kukin voi arvailla. Ja sitten omat henkilökohtaiset syyni.

Halpa ja vapaa viina ei minua tänne vetänyt, en ole eläissäni juonut.  Täällä on niin paljon muuta sellaista joka vei sydämeni heti kkun täällä ensimmäistä kertaa kävin 11 vuotta sitten. Silloin jo ilmoitin että aion muuttaa, siihen meni muutama vuosi mutta sitten pakkasin kamani. 

Täältä on myös helppo lähteä Eurooppaan, Tallinnan bussijaamalta lähtee busseja eri puolille ja hinta ei päätä huimaa. Tai sitten pyöräilemään, sitäkin olen suunnitellut.

Suomessa käyn kerran vuodessa yleensä kevätkesällä vaikka tästä nyt ei olisi kuin pikku reissu tulla. Parvekkeeltani näen sataman ja laivat.

No se työ ja toimeentulo pitää olla tottakai, tai jos on eläkeläinen niin senkun vaan on ja nauttii!

Vierailija
2/4 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Tallinnassa kuudetta vuotta, hyvin mutta en ylellisesti.

Missään nimessä en Suomeen palaa, ja siihen on monta syytä. En ala eritellä, kukin voi arvailla. Ja sitten omat henkilökohtaiset syyni.

Halpa ja vapaa viina ei minua tänne vetänyt, en ole eläissäni juonut.  Täällä on niin paljon muuta sellaista joka vei sydämeni heti kkun täällä ensimmäistä kertaa kävin 11 vuotta sitten. Silloin jo ilmoitin että aion muuttaa, siihen meni muutama vuosi mutta sitten pakkasin kamani. 

Täältä on myös helppo lähteä Eurooppaan, Tallinnan bussijaamalta lähtee busseja eri puolille ja hinta ei päätä huimaa. Tai sitten pyöräilemään, sitäkin olen suunnitellut.

Suomessa käyn kerran vuodessa yleensä kevätkesällä vaikka tästä nyt ei olisi kuin pikku reissu tulla. Parvekkeeltani näen sataman ja laivat.

No se työ ja toimeentulo pitää olla tottakai, tai jos on eläkeläinen niin senkun vaan on ja nau

Oletko töissä siellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on halvaalla. Johdonmukaisuutta!

Vierailija
4/4 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkäisin asua Tallinnassa ja saada Suomen palkkaa. Mutta kun asuu Tallinnassa ja saa 40h työviikosta 1700€ ja siitä pois tasavero 20% niin ei paljoa enää kiinnostanut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän