Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tekevät käsitöitä?

Vierailija
04.02.2024 |

Ei niitä halua melkein kukaan.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on käsitöitä tehty ennenkin. Ehkä ap ei itse osaa tehdä kauniita mutta mun satavuotiaat nimikoidut astiapyyhkeet ja damastipöytäliinat on kyllä huippukauniita. En kuuna kullan valkeana vaihtaisi Ikean intiatuotantoon.

Vierailija
42/44 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen myös ristikoita ja palapelejä, menee mulla samaan lokeroon kuvioneuleiden kanssa. Ajanvietettä. 

Just näin. Ja lankoja on niiiiin laaja valikoima  esim seitsemän veljestä väriskaala -> wow. Ja uutuusvärit lisäksi.

Syysharmaat päivät ja sydäntalvi sujuu rattoisaan näin. Onpa alkaneet nuoret miehetkin kutoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun täällä on käsityötä tuntevien kokoontumisajot, niin kysynpä samalla, missä pääkaupunkiseudulla tällä hetkellä löytyis parhaiten käsitöitä myynnissä?

Haen erityisesti kivaa kauluria, mutta myös kunnolliset villasukat kiinnostaa. Materiaalit pitää olla hyviä, sukkiin 7-veljestä tai vastaavaa, kauluriin merino, alpakka tai vastaava luonnonkuitu, joka on lämmin, mutta ei kutita. 

Vierailija
44/44 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein tuotokset ovat rumia. Ap

Eivät todellakaan ole. Toki jollain voi olla tai aloittelijalla, mutta ei suurin osa tuotoksista ole rumia vaan taitavia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi