Kaveri ei ole vastannut tekstiviesteihin, on mennyt varmaan kuukausi
Mitä pitäisi ajatella? Hänen edellinen viestinsä oli ihan normaali.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Onko elossa?
No kai se nyt on. Yksi tuttunsa ei ainakaan ole sanonut, että.mikään olisi vinossa. Se kaveri joskus aina jättää vastaamatta, en oikein ymmärrä miksi. Ap
Uutta viestiä perään, kyllä se jossain kohtaa vastaa.
Tosin jos on useampi viesti jo laitettu, niin luultavasti ei halua olla tekemisissä 🤔
Ei varmaan enää halua olla tekemisissä. Mulla loppu yks kaveruus kans samalla tavalla, tosin oli vain työtuttu. Ei mua haitannut, elämä jatkuu.
Sillä on mennyt hermot. Sinuun tai jotain muuta elämässä eikä jaksa selitellä kellekään.
Oletko kysynyt jotain vai pelkästään lätissyt joutavia kuulumisiasi?
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyn, hän usein ohittaa sen. Siksi pääasiassa kerron. Ap
Vierailija kirjoitti:
Öh... aika tyly asenne ystävää kohtaan?
Itse en ole hankinut älypuhelinta juuri siitä syystä, haluan olla rauhassa.Puhelimellani sovin puhelu tapaamiset ja haluan kohdata oikean ihmisen livenä. En myöskään vastaa T-viesteihi.Minulla on elämä,ihmisiä elämässä joita kohtaan livenä.
Minkälainen se edellinen lähertämäsi viestiboli?
Joskus kaverit laittaa jotain sellaista ajatuksenvirtaa viesteihinsä, etten oikein tiedä miten niihin reagoida. Ei siis kysytä mitään, kerrotaan vaan jotain diipadaapaa jostain "turhasta". Joskus jäännpidemmäksi aikaa miettimään, mitä vastaisin, enkä sitten ehkä vastaa mitään. Itse en käytä hymiöitä vastatakseni viesteihin. Minulle hymiöllä vastaaminen on samaa kun jättäs kokonaan vastaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole hankinut älypuhelinta juuri siitä syystä, haluan olla rauhassa.Puhelimellani sovin puhelu tapaamiset ja haluan kohdata oikean ihmisen livenä. En myöskään vastaa T-viesteihi.Minulla on elämä,ihmisiä elämässä joita kohtaan livenä.
Onko sulla lankapuhelin? Tekstiviestin voi lähettää ilman älypuhelinta.
Minullakin oli ystävä, joka jätti viesteihin ajoittain vastaamatta. Jätti sitten soittoihinkin vastaamatta eikä soittanut takaisin. Teki parit törkeät oharit tapaamisiin ja siihen loppui yhteydenpitoni eikä hänestäkään kuulunut enää mitään. Kyllä sattui, mutta elämä jatkuu.
Luulin jossa vaiheessa, että hän on paras ystäväni. Niin vain joku muuttui.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin oli ystävä, joka jätti viesteihin ajoittain vastaamatta. Jätti sitten soittoihinkin vastaamatta eikä soittanut takaisin. Teki parit törkeät oharit tapaamisiin ja siihen loppui yhteydenpitoni eikä hänestäkään kuulunut enää mitään. Kyllä sattui, mutta elämä jatkuu.
Luulin jossa vaiheessa, että hän on paras ystäväni. Niin vain joku muuttui.
Minulla on ollut ihan sama kokemus! En pitänyt varsinaisesti parhaana ystävänä (minulla ei ole koskaan ollut sellaista, tällä ystävällä kyllä oli eräs toinen jota piti parhaana), mutta kyllä harmitti ja ihmetytti, ihmetyttää vieläkin.
Todennäköisesti yksipuolisesti kuormitatte näitä ystäviänne ties millä kunnes joku päivä ei jaksa enää.
Mulle tulee tuosta mieleen masennus. Itse ainakin eristäydyn omaan maailmaani etten kuormita muita ihmisiä enkä jaksa vastailla ja esittää iloista, kun tiedän myös sen, että ei niitä masennuksia ja itsmrha-ajatuksia kukaan halua tai jaksa kuunnella.
Kerron sitten myöhemmin että oli todella huono kausi ja anteeksi,mutta en vaan jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti yksipuolisesti kuormitatte näitä ystäviänne ties millä kunnes joku päivä ei jaksa enää.
Miksei siitä voisi sanoa suoraan? Nythän voi vain arvailla mikä itsessä on vikana, mutta jos joku sanoo että joku häiritsee niin kyllä minä ainakin pyrin korjaamaan käytöstäni tarvittaessa.
Mä olen jo 9kk odottanut, että eräs Tinder-deittini lukisi lähettämäni Whatsapp viestini.
Onko elossa?