Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: ratikkakuski jätti 2-kuukautisen vauvan pysäkille!

Vierailija
11.01.2007 |

Luitteko Ilta-Sanomista? Äit oli saanut apua vaunujen nostamiseen ratikkaan, kun kuski päätti lähteä ja sulki ovet niin että äiti jäi sisälle ratikkaan ja vauva vaunuineen pysäkille! Kuski ei pysähtynyt pyynnöistä huolimatta, vaan vastasi ettei välitä, kun äiti kysyi kuka pitää huolta hänen lapsestaan. Järkyttävää käytöstä... SIlminnäkijät onneksi ilmoittivat lehden mukaan sekä poliisille että HKL:lle tapahtuneesta.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

NYT YLEISTÄT. Varmasi suurin osa meistä on aiva pöyristynyt tapauksesta. Ja sanottakoon että olet ketjussa ainut joka käytti n-sanaa. Itse laitat itsellesi kapuloita nyt rattaisiin! Rauhoituthan!

Vierailija
22/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jäi pysäkille vauvan kanssa, äiti ja muut jäivät ratikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen korostan ettei kukaan tässä ketjussa käyttänyt rasistista sanaa ennenkuin sinä itse teit niin. Ymmärrän tuohtumuksesi jollain tasolla, mutta tässä ketjussa ei asiaa ole vähätelty eikä kukaan ole käyttäytynyt rasistisesti.

Vierailija
24/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja iso haloohan tässä on noussut. Tässä ei todellakaan ole ollut mitään tekemistä ihonvärillä. Itse asiassa minulla on kerran ehtinyt lapsi nousta bussiin ja itse olen jäänyt ulkopuolelle.

Se ei johtunut kuljettajan toiminnasta, vaan omasta varomattomuudestasi tai tenavasi vikkelyydestä. Tuossa täällä mainitussa ratikkajutussa kuljettaja nimenomaan ilmoitti, ettei välitä. Kuljettaja jätti tahallaan lapsen vaunuissaan pysäkille, vaikka koko ratikkalastillinen ihmisiä pyysi häntä pysäyttämään.

Vierailija
25/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Taisi olla maahanmuuttaja kuljettajana"

Vierailija
26/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tässä teille av-mammat esimerkkiä siitä, mitä me monikulttuuriset perheet ja lapsemme joudumme tässä maassa kestämään, mitä lapsemme kokevat. Ja te tietämättömät ette muuta kuin heitätte lisää kapuloita meidän rattaisiin.

Siis 2-kuukautinen vauva yksin pysäkillä... jos lapsi olisi ollut suomalaisen, tuosta olisi nostettu iso haloo, mutta täälläkin teistä suurin osa pitää kuljettajan toimintaa ymmärrettävänä, koska uhrinahan oli vain " neekeripenska" ! Hyi hävetkää!!!

Vierailija
27/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin hädän on täytynyt olla ihan sanoinkuvaamaton! Yleensä mulla ei ole tapana sanoa tällaista, mutta nyt toivon että kuski joutuu vastuuseen teostaan!

Vierailija
28/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kommenttisi kertoo ainakin sinun päättelykyvystäsi.

Vierailija
29/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta edelleen korostan ettei kukaan tässä ketjussa käyttänyt rasistista sanaa ennenkuin sinä itse teit niin. Ymmärrän tuohtumuksesi jollain tasolla, mutta tässä ketjussa ei asiaa ole vähätelty eikä kukaan ole käyttäytynyt rasistisesti.

Lukaisepa uudelleen missä yhteydessä sitä käytin (ja vielä lainausmerkeissä): kuvaamassa idiootti-kuljettajan ajatusmaailmaa. Luetun ymmärtäminen on tunnetusti asennevammaisten keskuudessa vaikeaa.

Vierailija
30/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
31/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos et tiedä niin suurin osa niistä kuljettajista on maahanmuuttajia joten se on todennäköisempää!

tarkoitit nimenomaan, että eihän nyt toki suomalainen kuljettaja vauvaa jättäisi.

Äärimmäisen asenteellista

Vierailija
32/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
33/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistä sinä tiedät kuka on ollut kuljettajana? Kuljettaja voi olla ollut vaikka venäläinen!!!!!

Vierailija
34/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä olla suvaitsevainen. Ei kuitenkaan kerro kovin reilusta asenteesta pistää sanoja muiden suuhun.

Itse olen anti-rasisti henkeen ja vereen enkä näiden kirjoitusten perusteella huomannut " av-mammojen rasistisuutta" .

Kaltaisesi mustamaalaajat tekevät hallaa hyvälle asialle. Parempi tuoda kantansa esiin lempeästi kuin fanaattisesti sekä syyllistävästi.

Vierailija
35/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tenava jää pysäkille itsekseen. Niin vain kuski nappasi oven kiinni vaikka yksi matkustajista oli juuri nostamssa vaunuja kanssani .. oli ottamassa kiinni aisata, mutta ei kai sitten riittävän nopeasti.

Lapsi matkusti seuraavalle pysäkille , jossa eräs ystävällinen matkustaja jäi hänen kanssaan pois. Ei ollut kuski aijemmin pysähtynyt vaikka kuika olivat matkustajan tuulema huuttaneet ja käskeneet stopata ja avaamaan oven(näin siis kertoi tämä rouva, joka lapseni kanssa bussista nousi.

Että millähän lailla olin varomaton??

Kuski ei kummassakaan tapauksessa varmaankaan jättänyt ketään tahallaa kyydistä, mutta olisi kaiketi voinut pysähtyä ja avata ovet.

Vaikkakin bussi ja ratikka kuskeja on KIELLETTY pysähtymästä ja avaamasta ovia muualla kuin pysäkillä.

Nythän se yksi kuski todettiin syyllisesksi kuolemantuottamukseen kun oli päästänyt koululaiset ulos " lähempänä kotitietään " kuin bysäkki oli ollut ja joku lapsista olikin jäänyt auton alle tietä ylittäessään.

Vierailija:

Se ei johtunut kuljettajan toiminnasta, vaan omasta varomattomuudestasi tai tenavasi vikkelyydestä. Tuossa täällä mainitussa ratikkajutussa kuljettaja nimenomaan ilmoitti, ettei välitä. Kuljettaja jätti tahallaan lapsen vaunuissaan pysäkille, vaikka koko ratikkalastillinen ihmisiä pyysi häntä pysäyttämään.

Vierailija
36/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä valkoisten yleistämistä täällä harrastetaan. Jos valkoinen syyllistyy rasismiin on automaattisesti kaikki valkoiset pahoja....näinhän se nykypäivän maailmassa menee. Musta ei ole koskaan rasisti.

Vierailija
37/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...KAMALA TAPAUS.

Vierailija
38/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistit omilla kommenteillasi nimenomaan sen mitä teistä av-mammoista epäilinkin.

Kun olet itse elänyt tässä maassa useita vuosia monikulttuurisessa parisuhteessa ja kasvattanut täällä ulkonäöltään toisista suomalaisista erottuvia lapsiasi, käydään sitten tämä keskustelu uudelleen. Todennäköisesti sinunkin puoleltasi jo hiukan eri pohjalta...

Vierailija:

Itse olen anti-rasisti henkeen ja vereen enkä näiden kirjoitusten perusteella huomannut " av-mammojen rasistisuutta" .

Kaltaisesi mustamaalaajat tekevät hallaa hyvälle asialle. Parempi tuoda kantansa esiin lempeästi kuin fanaattisesti sekä syyllistävästi.

Vierailija
39/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla , että kuskin lähdettyä pysäkiltä on itsekin vasta tajunnut tilanteen ja ajanut ohjeen mukaan itsepintaisesti suraavalle pysäkille.

Empaattisuus ja ulosanti olisi tietenkin voinut ollla vallan toinen !!

Vierailija
40/76 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet tyypillinen marttyyriäiti. Eihän tumma koskaan tee pahaa, heitä ei saa moittia (vaikka olisi aihettakin). Valkoinen on se kamala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän