Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?
Plussaa olisi myös se ettei nainen valita ja on myös suht hiljainen. Mistä tälläisen timantin voi löytää?
Kommentit (427)
Lähde mukaan liikuntaan naisen kanssa.
Laihtuminen kilo per viikko tarkoittaa 1000 kaloria vähemmän per päivä eli:
Joku näistä:
1t40min juoksu joka päivä
3t reipas pyöräily joka päivä
Vesijuoksu 2t joka päivä
5 tuntia kuntosalia joka päivä
2 tuntia sauvakävelyä joka päivä
Siinä mielenterveys paranee molemmilla. Töissä ei ehdi käydä joten ota työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen vaatimuslista karkoittaa kaikki kauniit naiset ja vähän tavallisemmat, sisäinen kauneus ym. tärkeämpää
Miksi miehet ei saa tehdä vaatimuksia naisista mutta naiset saa miehistä? Naiset vaativat että mies on komea,pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen. Miksi mies ei saa vaatia edes että nainen on kaunis?
M30
Lopeta jankutus
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka vaatii, ettei mitään mielenterveysongelmia. Vaikka olisinkin nyt terve, mutta entä jos tulevaisuudessa sairastuisin - edes lievästi?
Miltä tuntuisi vaatia: ei fyysisiä sairauksia? Nyt eikä myöhemminkään.
Eikö parisuhteen ydin ole, että niin myötä- kuin vastamäessä?
Yep. Huomannu näissä keskuteluissa, että aloittajien äo vaikuttaa olevan sieltä matalasta päästä. Sais paukauttaa vaikka lapiolla takaraivoon ilman minkäänlaista eroa aikaisempaan ulosantiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo kriteeri "mt-ongelmaton" on itsessään ongelmallinen. Se ei näe mitään eroa suljetulla olevan psykoosipotilaan ja lievästä ahdistuksesta tai masennuksesta kärsivän muuten suht normaalin ihmisen välillä. Jälkimmäinen jos menee mt-ongelmaisen kategoriaan niin saa ison joukon ihmisiä blokata parisuhdekandidaateista pois.
Lisäksi ihmisissä joilla ei ole ikinä ollut mitään, siis mitään henkisiä ongelmia elämänsä aikana ovat aika särmättömiä enkä tiedä onko sellaisia juuri olemassakaan. On jopa hullu koko ajatus täysin mielenterveysongelmattomasta ihmisestä.
Totta vtussa nuo pitää blokata pois!
Tuollainen kumppani tuhoaa loppuelämän onnellisuuden hyvin tehokkaasti.
Olen sama jolle vastasit. Mä en kyllä edes näkisi syytä antaa kenellekään käsiin avaimia omaan loppuelämän onnellisuuteen. Itse se onnellisuus pitää itselle tuoda omilla valinnoilla eikä odottaa, että joku muu rakentaa sen onnellisuuden itselle. Jos tuo on lähtökohta ettei toisessa saa olla mitään mielenterveyden vikoja ja sen toisen tulee kelvata vain täydellisenä parisuhteeseen niin voin kertoa, että tällä vaatijalla on ne suurimmat viat päässään.
Tottakai jos joku on persoonaltaan hyvin myrkyllinen niin sellaisen kanssa ei kannata ollakaan. Täytyy myös pitää tietty järki päässä aina parisuhteissa. Kuitenkaan on turha odottaa löytävänsä ketään jos alun alkaenkin kriteerit ovat epäinhimillisen kovat - täytyy myös katsoa täyttääkö ne itse.
Kerro mitä kaikkea sinulla on naisellesi tarjottavana?
Oma mieheni on syötävän söpö, ei valita, ei ruinaa vaan houkuttelee, maksaa laskut, tarjoaa ravintolassa, ostaa leffaliput ja konserttiliput, kokkaa ja tiskaa, muistaa äitiään joka viikko, on hauska ja kiltti.
Että en ainakaan vaihda. Olen pitkä pitkähiuksinen blondi, tienaan hyvin ja olen mukava kaikille, treenaan ja tanssin. Nyt mies laittaa aamiaista, pitää mennä.
Suomessa toi on mahdoton yhtälö mutta jatka etsimistä.
Muita, joita huvittaa tämä ap:n ihannenainen, kaunis, hoikka ja hiljainen? Kuin sketsistä.
Mutta taas kerran 13 sivua aiheesta, joka palstalla vähintään joka toinen päivä. Mitä miehet ajattelevat saavuttavansa näillä avauksilla? Onko liikaa vaadittu, on tai ei, todellisuus ei siitä muuta miksikään.
Siis esitätkö tämän vaatimuksen tavattuasi jonkun naisen? Vaadit että hän muuttuu sellaiseksi kuin haluat? Vai vaaditko vain täällä vauvapalstalla? Voit myös kajauttaa vaatimuksesi ääneen vaikkapa kauppakeskuksessa, torilla, yökerhossa tms ja odottaa, että naiset juoksevat luoksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inkkelit uhoaa kuinka aasialainen nainen on paras ja karu fakta on että suurimmalla osalla näistä kelan tuilla elävistä ei tule koskaan olemaan varaa aasialaiseen naiseen :D
Pitää hakea nainen tänne, sitten elättää se nainen sekä naisen suku kaupan päälle. Monellako pitkäaikaistyöttömällä on tähän varaa...
Pitäisiköhän ottaa yhteyttä Sanoma-konserniin, että yrittäisivät keksiä keinon, jolla tänne saataisi naisia, jotka eivät ole tukielättejä? Vähän raskasta luettavaa tuollaisten naisoletettujen sama virsi lähipiirinsä miehistä.
P.S. Suomeen tulee kokoajan aasialaisia hoitoalan naisia, joten nyt ei tarvitse matkustaakaan saadakseen kivan aasiattaren.
Näin juuri ja heidän kanssaan sitten samat ongelmat. Eiv
Ne aasialaiset naiset, joita olen työpaikallani kohdannut niin he ovat äärimmäisen materialistisia. He eivät saata ymmärtää mitään suomalaisille ominaista "vaatimattomuutta".
Talot, autot ja vaatteet tulee olla mahdollisimman hienot.
Miehen kuuluu passata ja jos se ei toteudu niin sen saa kuulla koko naapurusto.
Se tasokas mies on sitten 'kädet täynnä työtä'.
Ei ehdi yliksellekään valittamaan. Saati mammoja halveksimaan.
Eikä uskallakaan, kyn kyllä sillä perheen päällä siis sillä rouvalla täällä vientiä riittäis.
Niin ja tuo on totta, että kertovat kaikki "kotiasiat" kaikille.
Kivoja ja työteliäitä ihmisiä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan nainen halua noin pinnallista ja keskenkasvuista miestä kuin ap. Mielenterveysongelmia tulee ainakin viimeistään AP:n seurassa, joka tuskin omaa minkäänlaisia normaaleja sosiaalisia taitoja.
Ap on itse nepsy- mt- ongelmainen, joka kuvittelee olevansa joku ihmemies.
Pitäiskö tämän sitten olla sulle ap joku nepsy-tuki?
Senkus vaadit mitä lystäät, mutta et saa.
Vierailija kirjoitti:
Siis esitätkö tämän vaatimuksen tavattuasi jonkun naisen? Vaadit että hän muuttuu sellaiseksi kuin haluat? Vai vaaditko vain täällä vauvapalstalla? Voit myös kajauttaa vaatimuksesi ääneen vaikkapa kauppakeskuksessa, torilla, yökerhossa tms ja odottaa, että naiset juoksevat luoksesi?
Kyllä. Hän vaatii, että hänellä on oikeus saada kaunis, nuori, hoikka, mt- ongelmaton, hiljainen nainen käyttöönsä.
"Onko liikaa vaadittu että haluan naisen joka on kaunis,hoikka/normaalipainoinen ja mt ongelmaton?"
Voi kuule kultaseni; totta kai saat haluta ihan mitä vaan, mitä pieneen päähäsi pälkähtää.
Minäkin haluasin miehen joka olisi normaali, sekä järjeltään että tunne-elämältään. Haluan ,mutta sama kuin haluta tähteä taivaalta.
Sellaista se on aikuisten maailmassa. Satukirjat on satrukirjoja, haaveet on haaveita. Joko alistuu ja tyytyy vähempään - tai elää yksin kuten minä. Minä en tyydy, joten sinkkuelämä on sitten se paras vaihtoehto. Ehkä sinullakin?
Vierailija kirjoitti:
Oon ite huomannut että parempi valita sellainen Jarkko Ruudun näköinen nainen. Eli aika miehen näköinen ja ruma. Niillä ei vaan oo mt ongelmaa! Kaunis nainen ja Johan on ongelmaa vaikka mitä!
Kerroit kokemuksesta? ;)?
No juu uskon, että olet juuri niin tollo, että esitit tuon jarkkoruudun näköinen lätinä omissa häissäsi ja morsiamellesi. Kaverin morsiamesta et moista maljapuhetta olisi uskaltanut esittääkään.
Joku tuossa ihmetteli aapeen valitushaluja.
Näkeehän tuon, ettei hän pääse missään muualla juttelemaan älykkäiden naisten kanssa kuin täällä.
Riittää, kun provoaa sopivasri ja esittää juurikin sellaista reppanaa, joka ei uskalla olla.
Vierailija kirjoitti:
Muita, joita huvittaa tämä ap:n ihannenainen, kaunis, hoikka ja hiljainen? Kuin sketsistä.
Mutta taas kerran 13 sivua aiheesta, joka palstalla vähintään joka toinen päivä. Mitä miehet ajattelevat saavuttavansa näillä avauksilla? Onko liikaa vaadittu, on tai ei, todellisuus ei siitä muuta miksikään.
Eivät varmaan luule saavuttavansa mitään. Piehtaroivat vain omassa sonnassaan kuten sioilla on tapana tehdä.
Nauttivat siitä. Uhriutuminen on ihanaa masokistisen pervertikon mielestä.
Lähikuppilan omistaa thaimaalaisrouva, joka tuli suomalaismiehen vaimoksi, opetteli kielen, työllistyi, sai pysyvän oleskeluluvan ja erosi.
Naisella on musta vyö jostain kamppailulajista ja hän omistaa nyt 2 ravintolaa, omakotitalon ja hienon auton.
Hän toimii itse järjestyksenvalvojana baareissaan ja olen nähnyt kun pistää näpsästi kaksimetrisen känniurpon nippuun ja pihalle.
Todellakin huutaa ja käskyttää eikä varmasti ole hiljainen ja nöyrä 😂
Kuulemma ex, on ulosotossa, asuu kunnan vuokrayksiössä ja juo. Oli jo ennenkuin Ling hänet jätti.
(Nimi muutettu)
Ongelma ei ole kriteereissäsi, vaan asenteessasi. Kyllä niitä tavallisia ja normaalipainoisia naisia on, osa ihan nättejäkin, mutta syy, miksi et sellaista saa, on se että toivot ilmeisesti, että nainen olisi jokin epäihminen/esine. Et ilmeisesti halua ketään oman tahdon omaavaa ja tuntevaa olentoa kumppaniksesi.
Ei ole, jos itsestäsi löytyy samat ominaisuudet, mutta miehisellä twistillä, lihaksikas jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen vaatimuslista karkoittaa kaikki kauniit naiset ja vähän tavallisemmat, sisäinen kauneus ym. tärkeämpää
Miksi miehet ei saa tehdä vaatimuksia naisista mutta naiset saa miehistä? Naiset vaativat että mies on komea,pitkä,koulutettu ja hyvätuloinen. Miksi mies ei saa vaatia edes että nainen on kaunis?
M30
Koska kauniita naisia ei riitä kaikille miehille.
Ei kukaan nainen halua noin pinnallista ja keskenkasvuista miestä kuin ap. Mielenterveysongelmia tulee ainakin viimeistään AP:n seurassa, joka tuskin omaa minkäänlaisia normaaleja sosiaalisia taitoja.