Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihasin nuorena sitä kun kyseltiin onko poikaystävää

Vierailija
03.02.2024 |

Itse en sellaista kysy omilta teineiltäni.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään seksikkäämpää - kuin raskaana oleva nainen.

Vierailija
2/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko sinulla poikkista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Aina joku on odottamassa jotain, millon missäkin ikävaiheessa. Rasittavaa. 

Vierailija
4/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat oli erit ennen. Nykyään on ap ihan normaalia olla lesbo. Teillehän on ne paraatit muistaakseni elokuun tietämillä

Vierailija
5/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sentään ihminen jolta kysellään. Kukaan ei ole ikinä kysynyt minulta mitään. Ihan kuin kukaan ei toivoisi elämääni yhtään mitään.

Vierailija
6/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä! Inhosin samaa nuorena ja ihmettelin sitä, olettavatko tosiaan kaikki aikuiset nuorten olevan kiinnostuneita vain seurustelusta. "Hyväntahtoista" vihjailua ja uteluja tuli paitsi sukulaisilta niin myös kavereiden vanhemmilta ja jopa opettajilta. Toisaalta samat kyselijät olivat aivan kauhuissaan ja pöyristyneitä mm. siitä, kun koulun seksikasvatustunnilla jaetun infolehtisen ohessa tuli kondomi :D Että olisi pitänyt seurustella aikuisten mieliksi mutta ei sitten kuitenkaan olisi saanut.

Jäi sellainen olo, että nämä utelevat aikuiset kuvittelivat olevansa jotenkin nuorekkaita ja hyviä tyyppejä, kun niin reippaasti ottivat seurusteluasiat puheeksi. Valitettavasti kukaan ei tajunnut sitä, että hienotunteisuus ja tahdikkuus olisi ollut vieläkin parempi lähestymistapa. En oikeastaan ihmettele, että harvalla kaveripiirissäni oli oikeasti ketään luottoaikuista, kun asenne oli se, että nuorelta saa tökerösti udella mitä vaan ja kommentoida mitä sylki suuhun tuo. Keskenämme me niitä asioita lähinnä puimme ja nyt jälkikäteen ajateltuna joku turvallinen, tervejärkinen aikuinen olisi ehdottomasti pitänyt olla saatavilla.

Vierailija
7/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei onneksi ole harrastettu tuollaista kyselemistä, olisin pitänyt sitä ahdistavana. En toisaalta näe sukulaisia tai muita itseäni vanhempia henkilöitä juurikaan. Kuitenkin silloin kun nähdään, heillä on tapana kysyä pikemminkin yleisiä kysymyksiä kuten "miten menee" että saan sitten itse kertoa omin sanoin, tai sitten ne kysymykset liittyvät tärkeämpiin asioihin kuten opiskeluihin. 

Tuntuu ettei meidän suvulla ole tapana jauhaa ihmisten parisuhdeasioista.

Vierailija
8/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole koskaan kiinnostaneet puheet miehistä ja naimisiinmenoista.

Siksi olenkin 65v ja yksin  edelleen.

Vierailija
9/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin jatkuvasti onko minulla tyttöystävää. Sanoin että ei naisia kiinnosta seurustelu. Tämä oli jo 2000 luvun alussa.

M36

Vierailija
10/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään itse kysele. Mutta nyt minulta kysellään, onko tyttärellä poikaystävää.  Tuo on erityisen ärsyttävää.

Vierailija
11/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Suvun iäkkäimmät kyselivät sitä joka vuosi ollessani 13-20. Vasta 20 vuotiaana siis oli. 

Olin ujo teini ja kokemukset pojista rajoittuivat liikuntatuntien paritansseihin.  Oli ahdistavaa kun oli tunne että "pitäisi" seurustella kun sukulaiset siitä uteli. Noh mummoni oli jo naimisissa ja äiti siinä iässä missä olin vielä neitsyt. 

Vierailija
12/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot on pervoja jotka kyselee ja utelee jatkuvasti. Lisäksi kyselee milloin tulee lapsia. Siis siinähän hoputetaan harrastamaan seksiä. Yök! Ihan kuin kaikki haluaisi olla heterosuhteessa, vaikka itse olisi aseksuaali.

Vierailija
13/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin. Suvun iäkkäimmät kyselivät sitä joka vuosi ollessani 13-20. Vasta 20 vuotiaana siis oli. 

Olin ujo teini ja kokemukset pojista rajoittuivat liikuntatuntien paritansseihin.  Oli ahdistavaa kun oli tunne että "pitäisi" seurustella kun sukulaiset siitä uteli. Noh mummoni oli jo naimisissa ja äiti siinä iässä missä olin vielä neitsyt. 

Monesti suvun iäkkäämmät eivät tapaa nuoria sukulaisia usein, joten yhteisiä arkisia puheenaiheita ei ole. Niinpä iäkkäät kyselevät yleisistä asioista, kuten opiskeluista ja mahdollisista seurustelukumppaneista. 

Vierailija
14/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko silloin vain rentoa irtoseksiä niiden komeiden ja jännien kundien kanssa? 😳

Vierailija
15/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselevätkö ne samat ihmiset aikuisilta samaa?

Kyselläänkö leskeksi jääneiltä ja eronneilta sukujuhlissa vihjailevaan sävyyn, onko uutta kultaa jo löytynyt?

"No niin Irmeli, onkos sulla sutinaa jonkun miehen kanssa?

Tai sellaiselta, jonka parisuhdeasioista ei tiedetä mitään? 

Vierailija
16/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siinähän kysytään suoraa toisen seksielämästä tai sen puutteesta sukukypsäksi tulleelta yksilöltä, taka-ajatuksena halu tietää jatkuuko suku hänestä sitten muutaman vuoden kuluttua. Multa aina kyseltiin poikaystävästä, jota ei koskaan ollut. Ja sitten taivastellaan mikähän on vialla. Olisi tehnyt mieli sanoa että kiitoksia vaan kysymästä, kyllä niitä yhden yön juttuja ja vakipanoja riittää, että ihan toimivat elimet mulla on. Entäs teillä, onkos vagina jo kuivunut ja seisooko siipalla vielä?

Vierailija
17/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On fiksumpaa kysyä käykö tytön pimpissä iso mela vakituisesti vierailulla.

Täähän olisi moderni lähestymistapa, koska nykyään tosi monet ei tykkää sitoutua perinteiseen parisuhteeseen, vaan on kaikenlaista säätöä monien kanssa. Harva sen ensimmäisen tyypin kanssa menee naimisiin asti.

Vierailija
18/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseltiin, kiusoiteltiin ja sit osa antoi seksivalistusta tyyliin kädet pysyy sitten peiton päällä jos yhdessä nukutaan. 

Ihmekös minun oli aina vaikeaa suhtautua luontevasti seurusteluun tai seksiin. Vasta 18-vuotiaana uskalsin aloittaa seurustelun ja kertoa siitä muille. Mutta nyt edelleen, 35-vuotiaana, minulla ollut uusi mies vuoden, enkä ole kertonut hänestä juuri kenellekkään 😂 Osin ehkä uhmaa, että minun asiathan ei muille kuulu. 

Vierailija
19/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytölle se sallitaan ja pidetään hyvänä juttuna jos ei ihan joka klopille antaudu. Poikaa taas pidetään luuserina kun ei kelpaa kenellekään. 

Vierailija
20/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei multa vaan koskaa kysytty onko poikaystävää. Varmaa taas jotaki naiste höpötyksiä.

M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän