Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihasin nuorena sitä kun kyseltiin onko poikaystävää

Vierailija
03.02.2024 |

Itse en sellaista kysy omilta teineiltäni.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselevätkö ne samat ihmiset aikuisilta samaa?

Kyselläänkö leskeksi jääneiltä ja eronneilta sukujuhlissa vihjailevaan sävyyn, onko uutta kultaa jo löytynyt?

"No niin Irmeli, onkos sulla sutinaa jonkun miehen kanssa?

Tai sellaiselta, jonka parisuhdeasioista ei tiedetä mitään? 

Kysellään, t. leski 42 v.

Vierailija
62/69 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin näistä kysymyksistä, jos ne kumpuaisivat oikeasta välittämisestä, ja niiden kysyjät auttaisivat myös löytämään kumppanin, jos sellaista ei vielä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ärsytti todella ja vieläkin kysellään onko sulla jo joku . Siis mitä , häh , kuka se joku on ? Ja joo , olen 64 -  vuotias . Varmaan  hautajaisissanikin ihmettelevät , eikös sillä ollu ketään ?

Vierailija
64/69 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös inhosin sitä. Olin varmaan 12-vuotias kun kyselyt alkoivat.

Lopulta jätin pari pahinta kyselijää kutsumatta omiin häihini. Olin 30-vuotias kun menin naimisiin.

Lopputulos: kyselijät suuttuivat ja ihmettelivät mikä minua vaivaa kun en heitä pyytänyt häävieraaksi.

Vierailija
65/69 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sitä, että samaa kysytään edelleen keski-ikäiseltä ihmiseltä. 

Vierailija
66/69 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat sukulaiset kyselivät aina häissä ja ristiäisissä, että jokos se on kohta sinun vuorosi. Loppu se utelu kun aloin kyselemään hautajaisissa, että onkos se kohta sinun vuorosi.

Aika ilkeää. Tuskin pahalla kyselivät, vaikka eivät kovin hienotunteisia olleetkaan.

Vierailija
67/69 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi sukupolvi kuvittelee, että jokainen yksin asuva ilman muuta haluaa löytää jonkun rinnalleen. Sinkut olivat heidän nuoruudessaan harvinaisempia. Yksinäinen nainen oli outo, erikoinen, epäilyttävä, miesten saalis.

Mutta on niitä keski-ikäisiäkin, jotka luulevat ikätovereistaan, että kaikki sen ikäiset ilman muuta haluavat vielä uuden kumppanin, jos he itse haluavat vielä jonkun. Jos sitten nainen ei olekaan kiinnostunut sellaisesta, niin johan myrkyn lykkäsi. Keski-ikäiset miehet sietävät huonosti torjutuksi tulemista.

Vierailija
68/69 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ärsytti todella ja vieläkin kysellään onko sulla jo joku . Siis mitä , häh , kuka se joku on ? Ja joo , olen 64 -  vuotias . Varmaan  hautajaisissanikin ihmettelevät , eikös sillä ollu ketään ?

Onhan se vähän outoa, jos ei ole tupla-arkkua.

Vierailija
69/69 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin noita kyselyitä silloin. Edelleenkin ärsyttää, jos työkaveri tai muu puolituttu utelee parisuhteesta tai perhekuvioista. Mitä se kenellekään kuuluu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi