Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa ihmistä, joka ottaa yhteyttä puolisonsa exään kertoakseen vain kuinka hyvin heillä menee?

Vierailija
03.02.2024 |

Miten onnellisia ja rakastavaisia ovat. Yritti provosoida kun tietää, etten itse ole voinut hyvin. 

Mitä tuollaisen ihmisen päässä liikkuu? 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetunto vaivaa. 

Vierailija
2/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärähtänyt päästään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei hetkauttaisi, en tosin uskoisi että joku voi olla onnellinen hänen kanssaan. 

Vierailija
4/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ei mene oikeasti ihan niin hyvin sitten. Luultavasti jollain tasolla kateellinen sinulle. Ex verrannut nykyistä sinuun? Nykyinen tietää että teillä oli syvällinen suhde? Teillä oli jotain mitä heillä ei ole? Vaihtoehtoja on monia.

Se on 100% varmaa että onnellinen ihminen ei tee näin.

Vierailija
5/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti pudottaa sinut pohjalle, jotta nousisit sieltä kukoistukseesi. No, eipähän onnistunut, voit jatkaa luuserina.

Vierailija
6/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästään sekaisin ja haluaa purkaa sinuun jotain pahaa oloa. :D

Vierailija
7/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näköjään yli päässyt exästään. 

Vierailija
8/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseus.

Vierailija
9/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä ei mene oikeasti ihan niin hyvin sitten. Luultavasti jollain tasolla kateellinen sinulle. Ex verrannut nykyistä sinuun? Nykyinen tietää että teillä oli syvällinen suhde? Teillä oli jotain mitä heillä ei ole? Vaihtoehtoja on monia.

Se on 100% varmaa että onnellinen ihminen ei tee näin.

Ei meidän suhde ollut hyvä, ainakaan suurimmaksi osaksi. Ex myös puhunut minusta paljon mutta omaksi edukseen vain, kruunuaan kiillottaen. 

He sitten välillä haluavat tulla kertomaan kuinka onnellisia ovat. Etenkin tuo nykyisensä. Käyttävät toisinaan paljon aikaansa provosoidakseen minua mitä ihmeellisin tavoin. On siinä oiva pari. 

Ap

Vierailija
10/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ääliö. 

Vierailija
11/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole niin kivaa sun x:n kanssa, kuin kuvitteli siinä vaiheessa kun iski varatun miehen. Voitonriemu varatun valloittamisesta vaihtui ikävään arkeen kun salarakkaus vaihtui arkiseen yhteiseloon. Sinä olet tässä kohtaa voittaja.

Vierailija
12/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa korostaa omaa ja nyxänsä erinomaisuutta suhteessa sinuun.

Tässä tarinassa sinulle on varattu se onnettoman ex-naisen rooli.

Tosiasiat voivat tietenkin olla jotain ihan muuta.

Vierailija
13/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teidän suhde siis päättyi? Tarinoilla on aina kaksi puolta.. Oletko avannut tähän kaikkea?

Vierailija
14/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvottomuuden kokemus. Tunneasiat eivät aina ole niin rationaalisia.

Vierailija
15/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teidän suhde siis päättyi? Tarinoilla on aina kaksi puolta.. Oletko avannut tähän kaikkea?

En keksi mitään tapaa, jolla suhde voi päättyä, joka johtaisi siihen että viestittelen puolison exälle. Jotain lällättelyviestejä jollekin entiselle heilalle?! 

Vierailija
16/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan anna vaikuttaa itseesi. Kyllähän tuollainen käytös ihmetyttäisi, mutta siinä se. Älä vaan anna tuommoiselle idarille pikkusormea.

Kyllä siinä pyritään pönkittämään jotain omaa surkeeta itsetuntoa. Ehkä tarkistelee, ettei kumppanilla ole alkanut vanhasuolajanottamaan. Mustasukkaisuus.

Sun ei tarvii tavata tai kuunnella tuommoista. Sä olet mennyt eteenpäin, pärjätkööt he nyt.

Vierailija
17/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei ole minulle soitellut tuollaista. Kaipaisin vedet silmissä nauramista. 

Vierailija
18/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ei ole minulle soitellut tuollaista. Kaipaisin vedet silmissä nauramista. 

Mä ajattelin jotain tuommoista kanssa. Ehkä ne mun eksät ovat olleet niin fiksuja kuitenkin, että uudetkin kumppanit ovat fiksuja. ;)

MUTTA joku FB donna laitteli mulle viestiä, että "jätäppä Jarno Kaaleppi Mäkäräinen rauhaan!" "näpit irti Jarno Kaalepista!" "moi h'ora Jarno Kaaleppi on MUN!" jne. Noita tuli jonkin aikaa ja olinpa aika ihmeissäni.

En laittanut Tiina Tomeralle mitään viestiä, mutta sieltä niitä kyllä tuli. Pientä salapoliisityötä tarvi tehdä ennen kuin löysin yhteyden koko Jarno Kaaleppiin. Oltiin yhdessä harrasteryhmässä keskusteltu siitä harrasteesta siis ja jokunen tykkäys laitettu ristiin rastiin.

Käsisydämellä siinä se. Ei mitään yksityisviestejä tai yhtään mitään. Täysin läpinäkyvää touhua. Asutaan myös lähes vastakkaisilla puolella Suomea jne.

Naurattihan tuo sitten, kun tajusin tilanteen. Onpa itsetunto jollain nollissa. Tuommoisesta asiasta alkaa täysin tuntemattomalle viestittelemään, syyttelemään ja haukkumaan.

Vierailija
19/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
20/43 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille sinä olet yhteistä viihdettä. Sairasta mutta jotkut luonnehäiriöiset aikuisetkin ihmiset nauttivat ihmisten kiusaamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi