Miten sopia riita? Mies pakeni koneelle.
Riita lähti miehestä. Hän tiuski ja puhui rumasti. Kun tulin tästä surulliseksi ja aloin itkeä, mies ei välittänyt vaan lähti toiseen huoneeseen nukkumaan. Lopulta hän tuli takaisin pilkkaamaan mua ja sanoi, ettei kukaan jaksa minua. Siitä tuli vielä pahempi olo. Nyt aamusta mies ei puhu mitään ja lähti koneelle, jossa aikoo istua ilmeisesti koko päivän.
Kommentit (87)
Tarjoa hänelle suihinottoa anteeksipyynöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse kuunnella ääliötä.
Vaihda fiksumpaan mieheen.
Vaihda? Mistä näitä vaihtomiehiä saa? Tässä sulle Kallu ja saat Fabion tilalle?
Tinderistä tilaamalla, toimitus jopa alle tunnissa
Tuleeko siitä fiksuudesta joku takuu mukana? Uutta ääliötä ei tässä vaiheessa kaipaa, niitä löytyy laumoittain oikeasta elämästä ikäisistäni sinkuista. -Sivusta
Tilatun tavaran laadusta ei ole takeita eikä aina vastaa ilmoituksen kuvia mutta 100% palautusoikeus näissä on.
Vierailija kirjoitti:
Tarjoa hänelle suihinottoa anteeksipyynöksi.
Ei vaan puet isoimman strapparin minkä löydät ja hoitelet miehen sillä
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti on naisia, jotka itkevät jatkuvasti. En ymmärrä sitä, kun mies käyttäytyy epäreilusti tai loukkaavasti, loukkaannu tai suutun, en itke. Miksi pitäisi itkeä, kun toinen käyttäytyy huonosti? Jos olen itse syyllinen, pyydän anteeksi. Yksinkertaista, ikinä en ota uhrin roolia.
Itkun hallitseminen on aika vaikeaa. Jos sinä et ala itkemään helposti, niin se ei tarkoita, että herkemmät naiset olisivat huonompia tai itkisibät tahallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pakenee aina koneella. Äkkiä lähtee lentoasemalle. No ei enää kauaa tätä leikkiä.
Kuinka kauas se pakenee?
n.2000km. vakikohde.
Kauheaa. Miksi mies on ollut tuhma. Sinä parka itkit. Onko miehellä empatiaa. Hänellä oli kenkkuileva tuuli.
Tuleeko siitä fiksuudesta joku takuu mukana? Uutta ääliötä ei tässä vaiheessa kaipaa, niitä löytyy laumoittain oikeasta elämästä ikäisistäni sinkuista. -Sivusta