Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sopia riita? Mies pakeni koneelle.

Vierailija
03.02.2024 |

Riita lähti miehestä. Hän tiuski ja puhui rumasti. Kun tulin tästä surulliseksi ja aloin itkeä, mies ei välittänyt vaan lähti toiseen huoneeseen nukkumaan. Lopulta hän tuli takaisin pilkkaamaan mua ja sanoi, ettei kukaan jaksa minua. Siitä tuli vielä pahempi olo. Nyt aamusta mies ei puhu mitään ja lähti koneelle, jossa aikoo istua ilmeisesti koko päivän.

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehillä joku super-ego, kun heille anteeksipyytäminen tuntuu olevan niin vaikeaa?

Vierailija
22/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma itsetunto on heikoilla kantimilla, puoliso ei ole terapeuttisi.

Jos koko ajan tuntee menettämisen pelkoa, se heijastuu ja näkyy käytöksessä puolisoa kohtaan. 

Tällöin olisi hyvä irtaantua parisuhteesta ja hoitaa oma pääkoppa kuntoon. Ennen uutta parisuhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minussakin vikaa. Esimerkiksi kun menin huoneeseen, puhesävyni saattoi olla ehkä miehen mielestä sitten syyllistävä tai jotain. Mutta olettaisin silti, että oma puoliso lohduttaa kun itkettää kovasti. Vähintä mitä hän olisi voinut tehdä olisi ollut olla vähättelemättä mua taas sillä hetkellä. Kuinka olen kakara kun itken jne. 

Ap

Lopeta se itkeminen, siitä ei oo mittää hyötyä. Ja ei sua kukaa lohuta.

Vierailija
24/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On minussakin vikaa. Esimerkiksi kun menin huoneeseen, puhesävyni saattoi olla ehkä miehen mielestä sitten syyllistävä tai jotain. Mutta olettaisin silti, että oma puoliso lohduttaa kun itkettää kovasti. Vähintä mitä hän olisi voinut tehdä olisi ollut olla vähättelemättä mua taas sillä hetkellä. Kuinka olen kakara kun itken jne. 

Ap

Itku säälittävä tapa yrittää hakea huomiota. Kun ei enää osaa vastata aiemmin sanottuun kuin itkemällä on äärestä paljon työstettävää siellä omalla tunne puolella. 

Vierailija
25/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä teit ensin, koska mies alkoi tiuskia? Kertomasi perusteella sinä se olet ollut prosessin aloittaja.

En halua paljastaa liikaa yksityiskohtia, mutta aluksi mies lähti toiseen huoneeseen nukkumaan sanomatta minulle sanaakaan. Menin luonnollisesti hänen perässään ja kysyin, mikä on ja miksi hän lähti. Siitä alkoi miehen tiuskiminen, en olisi ilmeisesti saanut tulla hänen perässään huoneeseen.

Ap

Sekin on yksi sosiaalinen taito, että antaa toisen olla rauhassa kun se sitä haluaa.

Vierailija
26/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itku on lapsesta saakka ollut tapasi saada tahtosi läpi?  Toivot, että riita päättyy sinun lohduttamiseen ja kaikki on taas hyvin? 

Vierailija
27/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinun tarvitse kuunnella ääliötä. 

Vaihda fiksumpaan mieheen.

Kokemukseni mukaan kaikki miehet ovat tällaisia. Eivät lohduta tai välitä. Sen sijaan haukkuvat kun näyttää omat negatiiviset tunteensa.

Ap

Vierailija
28/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda? Mistä näitä vaihtomiehiä saa? Tässä sulle Kallu ja saat Fabion tilalle? 

Tinderistä tilaamalla, toimitus jopa alle tunnissa

No, aloittajan ei nyt kannata heti tilata uutta miestä. 

Vierailija
29/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itku on lapsesta saakka ollut tapasi saada tahtosi läpi?  Toivot, että riita päättyy sinun lohduttamiseen ja kaikki on taas hyvin? 

Ei. Äitini ei koskaan lohduttanut, jos itkin lapsena.

Ap

Vierailija
30/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan kaikki miehet ovat tällaisia. Eivät lohduta tai välitä. Sen sijaan haukkuvat kun näyttää omat negatiiviset tunteensa.

Ap

Tietynlaiset ihmiset vetää puoleensa tietynlaisia ihmisiä. 

Vierailija
31/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näitä kaikkia miehiä yhdistää yksi asia, sinä. 

Vierailija
32/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itku on lapsellinen tapa siirtää riita sivuun.

Nainen muuttuu haavoittuvaiseksi ja suojeltavaksi. Mies suojelee ja myöntyy virheeseen.

Nainen voittaa ja varsinainen riita jää käsittelemättä.

Tällaista tapaa käytettäessä parisuhde ajautuu väärään suuntaan ja pikkuhiljaa puolisot kauemmaksi toisistaan. 

Lapsuudesta jäänyt/ tai opittu tapa. Että uhriudutaan niin tulee voitto.

Vierailija
33/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoja kommentteja täällä. Ettekö te koskaan itke? Sille ei voi mitään. Sille voi, että painaa alas itkevää puolisoa sanoillaan ja teoillaan.

Vierailija
34/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoja kommentteja täällä. Ettekö te koskaan itke? Sille ei voi mitään. Sille voi, että painaa alas itkevää puolisoa sanoillaan ja teoillaan.

Voihan, ei vain itke

Vierailija
35/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen parisuhteessa on henkistä pahoinpitelyä.

Vierailija
36/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei. Äitini ei koskaan lohduttanut, jos itkin lapsena.

Ap

Okei, eli nyt haet miehiltä sitä mitä jäit lapsuudestasi vaille. 

Vierailija
37/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeminen on luonnollista ja ymmärrettävää. Itku ei kuitenkaan tarkoita että olisi oikeassa tai syytön tapahtumien kulkuun.

Vierailija
38/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan sanoittaa tunteeni. Kestän myös oman itkuni enkä odota, että toinen hoitaa kaiken minun pahan olon pois. 

Vierailija
39/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sinä teit ensin, koska mies alkoi tiuskia? Kertomasi perusteella sinä se olet ollut prosessin aloittaja.

En halua paljastaa liikaa yksityiskohtia, mutta aluksi mies lähti toiseen huoneeseen nukkumaan sanomatta minulle sanaakaan. Menin luonnollisesti hänen perässään ja kysyin, mikä on ja miksi hän lähti. Siitä alkoi miehen tiuskiminen, en olisi ilmeisesti saanut tulla hänen perässään huoneeseen.

Ap

Miehesi on ihastunut toiseen. Koska välttely ja tiuskiminen, sinun syyttely.

Vierailija
40/87 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä johto seinästä ja ota äijä puhutteluun. Kerro että sait tämän neuvon anonyymiltä palstaäijältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi