Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

15 koiraa hylätään viikossa vaan yhteen koiratalliin

Vierailija
03.02.2024 |

Nyt ei ruotsalaisilla ole varaa pitäää kotieläimiään. 15 koiraa viikossa jätetään koiratalliin ja moni jättää metsään puuhun kiinni. On se surullista. Nytkin näytettiin telkkarissa kuinka eräs mies jätti ison koiran koiratallin ulkopuolelle keskellä yötä. 

Miten sydämetöntä, Varsinkin suuremmat koirat on vaikea sijoittaa uusiin koteihin.

Nykyään on eläinlääkärit niin kalliita että ei sinne kuka tahansa koiraa helposti vie. 

Oi vaan pakko lähettää 200 kruunua avustusta.Se riittää vaan kahdeksi päiväksi yhdelle koiralle muonaksi.Ihmettelen mitä ne syö kun noin kalista on. Eihän ihminenkään laita kahtakymmentä euroa ruokaan eli 10 euroa per päivä. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tuossa summassa on mukana myös sirutus, madotus, ym. peruskulut?

Minulla on kallis allerginen koira, syö kaupan kanaa. Noin 7 e päivä tulee vitamiineineen, lihoineen ja kasviksineen. Kallista on. On jo vanhus, joten ei kovin kauaa aikaa enää syö. Itse syön vähemmän, oikeastaan vain leipää, maitoa ja vitamiinit. Harvoin mitään höysteitä. Omahan on valintani syönkö itse vai syötänkö koiraa. On totta, että eläinlääkärikulut ovat nousseet mahdottomiksi. Aivan älyttömäksi on mennyt. 30 vuotta sitten lemmikinpito ja hoito oli vielä siedettävällä tasolla. Nykyään eliitin harrastuksia.

Vierailija
2/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tuossa summassa on mukana myös sirutus, madotus, ym. peruskulut?

Minulla on kallis allerginen koira, syö kaupan kanaa. Noin 7 e päivä tulee vitamiineineen, lihoineen ja kasviksineen. Kallista on. On jo vanhus, joten ei kovin kauaa aikaa enää syö. Itse syön vähemmän, oikeastaan vain leipää, maitoa ja vitamiinit. Harvoin mitään höysteitä. Omahan on valintani syönkö itse vai syötänkö koiraa. On totta, että eläinlääkärikulut ovat nousseet mahdottomiksi. Aivan älyttömäksi on mennyt. 30 vuotta sitten lemmikinpito ja hoito oli vielä siedettävällä tasolla. Nykyään eliitin harrastuksia.

Ei .Tämä oli tv ssä.Nyt luin ja näin että 100 kruunua päivä riittää ruokaan . Automaattisesti tekevät tarkastuksen kun koira jätetään kotiin. Nyt aionkin alkaa antamaan avustuksia niille per kk. 

Eräs nuori pari käytti eileen cockerspanielin tyyppistä koiraa eläinlääkärillä ja sanoivat että maksoi 8000 kruunua. 

Minun eläinlääkäri tuttava sanoo että koirille pitää pienestä lähtien  antaa sama aamiainen kuin itselle, estäkseen allergiaa. 

Siskon koira on myös yliherkkä kaikelle. Täytyy johtua ravinnosta. Ei se ikuinen kuivamuona voi olla terveellistä. 

Kovasti lisääntynyt tämän vuoden puolella  hylkäämiset. 

Hundar som söker nytt hem - Hundstallet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tämä oli tv ssä.Nyt luin ja näin että 100 kruunua päivä riittää ruokaan . Automaattisesti tekevät tarkastuksen kun koira jätetään kotiin. Nyt aionkin alkaa antamaan avustuksia niille per kk. Eräs nuori pari käytti eileen cockerspanielin tyyppistä koiraa eläinlääkärillä ja sanoivat että maksoi 8000 kruunua. 

Minun eläinlääkäri tuttava sanoo että koirille pitää pienestä lähtien  antaa sama aamiainen kuin itselle, estäkseen allergiaa. 

Siskon koira on myös yliherkkä kaikelle. Täytyy johtua ravinnosta. Ei se ikuinen kuivamuona voi olla terveellistä. 

Kovasti lisääntynyt tämän vuoden puolella  hylkäämiset.

Sellaiset koiranruokapussit kannattaa kiertää kaukaa, jossa lukee "kehitetty yhteistyössä eläinlääkärien kanssa". Niillä ruoilla on varmistettu, että eläinlääkäreillä riittää töitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi