haluttomuus
Kertokaa nyt hyvät naiset, mitä ihmettä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.
2kk ilman seksiä tai mitään kosketusta minun suuntaan.
Olen silitellyt, hieronut, kehunut, hoitanut kodin ja lapset. Olen yrittänyt puhua miten paha tämä ongelma on minulle olla näin pitkään ilman mitään seksuaalista kanssa käymistä ja vastaus oli vaan, että hän ei ole kovin seksuaalinen.
Aina on ollut 1-4krt kuukaudessa seksiä ja sekin riittäisi minulle sentään jotenkin, mutta tälläinen 2kk ilman mitään käy mielenterveyden päälle. Alkaa tuo vessassa piilossa runkkaaminen riittämään.
Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttävät seksiä vallankäyttövälineenä, koska tietävät että mies rakastaa vaimoaan. Kun kaikki tarvittava on saatu, ei seksi enää monelle naiselle ole tärkeää, vaikka se latistaa parisuhteen.
Valitettavasti tilanteeseen on vain yksi ratkaisu. Ero.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä voi hyvinkin olla niin että tästähän voisi luulla olevan lukijakohtainen näkemyksellisyyden rajatasoista riippuva todellinen asiayhteyden toteaminen.
Parisuhteeseen kuuluu seksi. Jos ei ole, on parisuhde muuttunut kaverisuhteeksi. Ihan itsestä kiinni hyväksyykö tilanteen vai lopettaako suhteen, vaiko hankkii rakastajan ihan vain ilmoitusasiana. Toinenhan sitä ei päätä.
Itselleni seksi ollut parisuhteen kivijalka, samoin vaimolle, joten jos seksi loppuisi olisi parisuhde ohi. Molemmat olemme tienneet tämän jo suhteen alusta asti, joten seuraukset haluttomuudesta tai pihtauksesta on ollut tiedossa jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet naiset elävät elämänsä ilman minkäänlaista nautintoa, sillä miehet välittävät vain omasta nautinnostaanm joka on se naiminen.
Revi siitä.17
Kyllä runkkaamisestakin voi nauttia.
Mutta kuka pakottaa ne naiset elämään kertomaasi elämää. Kuka ja miksi?
Miksi ne naiset eivät lopeta elämistä sellaisissa suhteissa?
Kuka pakottaa ja miksi?
Kuka ja miksi?
Ei kukaan. Eiköhän suurin osa heistä jää, koska riittävän moni muu asia toimii.
Tämä tilanne ainakin minulla, seksi ei tyydytä ollenkaan, mutta kaikki muut asiat parisuhteessa kunnossa. Katson että pystyn elämään asian kanssa vaikka se harmittaakin. Jos lähtee täydellistä hakemaan voi olla että jää kokonaan ilman. Joku on valm
Meillä on säännöllisesti seksiä, se ei vain tyydytä minua. En tiennyt että siinäkin tapauksessa kyseessä on kaverisuhde, niitä lienee siis aika merkittävä osa kaikista suhteista.
Voit ihan vapaasti tulkita niin että lähteminen pelottaa, itse näen kuitenkin asian toisin.
Lailliset bordellit olisi hyvä ratkaisu. Seksin puutteessa riutuminen tuhoaa miehet. Miehet voisivat käydä siellä purkamassa seksipaineensa ja naiset voisivat rauhassa jatkaa seksitöntä parisuhdettaan. Ei naisillekaan varmaan ole kivaa, kun mies jatkuvasti kinuaa seksiä.
Yleensä voi hyvinkin olla niin että tästähän voisi luulla olevan lukijakohtainen näkemyksellisyyden rajatasoista riippuva todellinen asiayhteyden toteaminen.