haluttomuus
Kertokaa nyt hyvät naiset, mitä ihmettä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.
2kk ilman seksiä tai mitään kosketusta minun suuntaan.
Olen silitellyt, hieronut, kehunut, hoitanut kodin ja lapset. Olen yrittänyt puhua miten paha tämä ongelma on minulle olla näin pitkään ilman mitään seksuaalista kanssa käymistä ja vastaus oli vaan, että hän ei ole kovin seksuaalinen.
Aina on ollut 1-4krt kuukaudessa seksiä ja sekin riittäisi minulle sentään jotenkin, mutta tälläinen 2kk ilman mitään käy mielenterveyden päälle. Alkaa tuo vessassa piilossa runkkaaminen riittämään.
Mitä tässä pitäisi tehdä?
Kommentit (25)
..on hyvä asia:
haluttomuus tekee vain hyvää. - Kokeile! (niin tulet huomaamaan eron..)
Naiset käyttävät seksiä vallankäyttövälineenä, koska tietävät että mies rakastaa vaimoaan. Kun kaikki tarvittava on saatu, ei seksi enää monelle naiselle ole tärkeää, vaikka se latistaa parisuhteen.
Hyvin monet naiset elävät elämänsä ilman minkäänlaista nautintoa, sillä miehet välittävät vain omasta nautinnostaanm joka on se naiminen.
Revi siitä.17
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttävät seksiä vallankäyttövälineenä, koska tietävät että mies rakastaa vaimoaan. Kun kaikki tarvittava on saatu, ei seksi enää monelle naiselle ole tärkeää, vaikka se latistaa parisuhteen.
Naiset käyttävät seksiä vallankäyttövälineena koska:
Se on tehokas. Todistanut ja todistaa edelleen tehonsa miljoonissa parisuhteissa ympäri maailman.
Se ei vaadi mitään toimenpiteitä. On siis edullinen, tuotantotehokas. Omaa hyvän panos / tuotto- suhteen.
Sillä on vuosituhantiset perinteet. Miljoonat äidit ympäri maailman ovat läpi vuosisatojen opastaneet tyttäriään tähän, ja tehokkaat tulokset sukupolvesta toiseen on vain vahvistanut menetelmän toimivuutta ja uskottavuutta.
Kiitos hyvästä vastauksesta.
Lisään vielä, että nainen on huomattavasti minua paremman näköinen ja hän laukeaa joka kerta.
Tiedostan hyvin etten tule saamaan hänen kaltaistaan enää tänä pinnallisena tinder aikakautena.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monet naiset elävät elämänsä ilman minkäänlaista nautintoa, sillä miehet välittävät vain omasta nautinnostaanm joka on se naiminen.
Revi siitä.17
Juuri näin se on, ikävä kyllä. Mutta eipä tarvitse ihmetellä sitten naisten haluttomuutta.
Jos mulla olisi ollut useiden viikkojen haluton jakso, niin mun on silloin haastavaa päästä taas miehen lähelle, kun henkinen välimatka on kasvanut. Tarvitsen yhteyden löytymisen uudelleen ja se ei löydy ollenkaan niin, että mies ehdottelee suoraviivaisesti seksiä (enkä tarkoita siis että ap olisi näin tehnyt, puhun täysin omasta vinkkelistäni). Läheisyys ilman mitään paineita seksistä, rauhallinen keskustelu, läsnäolo jne, niillä yhteys palautuu taas. Ja sitten kun se on löytynyt, niin halu löytyy usein kiireettömästä, rentouttavasta oleilusta. Esim kahdenkeskisen saunomisen jälkeen mies hieroo mun selkää ja hiljalleen siirtyy siitä muihin kehonosiin. Pepun hierominen saa kipinöitä aikaan ja lopulta pimpin silittely ilman mitään kiirettä seksiin. En tarkoita mitään sormetusta, vaan vulvan hyväilyä sieltä täältä. Siinä kyllä viimeistään halut herää, ja siitä on hyvä jatkaa sitten pidemmälle. Ja ei, meillä ei todellakaan mene seksikerrat yleensä näin. Tämä oli vain esimerkki, miten itse toivoisin minua lähestyttävän nimenomaan kuivan kauden jälkeen. Ei varmasti toimi kaikilla mutta on yksi näkökulma. :) N34
Jos naisella on käytössä hormonaalinen ehkäisy, niin se ainakin voi vähentää haluja merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
1. Sopeudu tilanteeseen.
2. Jos et pysty sopeutumaan tilanteeseen, hae seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman lupaa.
3. Jos et pysty sopeutumaan, ja et halua/voi hakea seksiä muualta, erotkaa ja uutta matoa koukkuun.
Jos tuo kolmos- vaihtoehtokaan ei miellytä, niin palaa takaisin vaihtoehtoon yksi, ja aloita kierros alusta. Näitä kolmea vaihtoehtoa kierrät ympäri niin kauan että löydät mielestäsi vähiten huonon vaihtoehdon ja sitten toteutat sen. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Valtaosa ihmisistä valitsee vaihtoehdon 1, eli et siis todellakaan ole ongelmasi kanssa yksin. Se että on parisuhteessa ei todellakaan tarkoita sitä että on seksiä, sitä voi olla, mutta voi olla että ei ole, tämä riippuu siitä millainen tuuri on ihmissuhde- arpajaisissa käynyt. Sinulla, kuten monella muullakin, kävi tuommoinen tuuri, ja sen kanssa sinun on nyt eleltävä. Haluttomampi sanelee seksin määrän, näin on aina ollut, näin on aina olev
Tällainen tunnekylmä, katkeroitunut ja ehkä jopa vähän syyllistävä ja vähättelevä neuvominen ei auta ketään.
...nro 10, omat kommenttisi ja neuvosi tilanteeseen ovat....?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset käyttävät seksiä vallankäyttövälineena koska:
Se on tehokas. Todistanut ja todistaa edelleen tehonsa miljoonissa parisuhteissa ympäri maailman.
Se ei vaadi mitään toimenpiteitä. On siis edullinen, tuotantotehokas. Omaa hyvän panos / tuotto- suhteen.
Sillä on vuosituhantiset perinteet. Miljoonat äidit ympäri maailman ovat läpi vuosisatojen opastaneet tyttäriään tähän, ja tehokkaat tulokset sukupolvesta toiseen on vain vahvistanut menetelmän toimivuutta ja uskottavuutta.
Jos miehessä on munaa ja iso ego, niin nainen ei edes yritä tuota, kun tietää ettei mies sulata ja lähtee samoin tein. Tietää jo etukäteen menettävänsä miehen. Nössöt saa mitä tilaa.
Yritetty On. Tiedätkö miltä tuntuu, kun penis jäykkänä hypsyttää toista kymmeniä minuutteja ja siirtyy pakaroille ja lopulta vulvan alueelle, jolloin viimein nainen koskee. Laittaen kädet pois sanomatta sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä vastauksesta.
Lisään vielä, että nainen on huomattavasti minua paremman näköinen ja hän laukeaa joka kerta.
Tiedostan hyvin etten tule saamaan hänen kaltaistaan enää tänä pinnallisena tinder aikakautena.
No siinähän sitä on kaikki oleellinen :D :D
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä.17
Mutta MIKSI elävät!!??
Pitääkö jäädä alistuneena kärsimään? Eikö se ole oma valinta?
"On asuntovelka ja on lapset ja sitä ja on tätä", pitääkö niitä hommata sellaisen miehen kanssa?
Tiedän ja tunnen niin monia naisia jotka on lähteneet asuntovelasta lapsista yms. huolimatta. Nykyaikana kukaan ei ole taloudellisesti niin kiinni puolisossaan etteikö voisi lähteä. On tahdosta ja halusta pärjätä kiinni sekin asia.
Asuntoasiat velkoineen voidaan sopia ja hoitaa, ei ne mitään vankiloita ole. Suomessa elää lukemattomai eroperheitten lapsia, ja jos vanhemmista edes yksi on täyspäinen kasvavat kyllä ihan kunnon kansalaisiksi. Nimim. kokemusta on.
En keksi mitään oikeaa syytä etteikö elämäänsä voisi muuttaa, mitään syytä jäädä. Paitsi kun haluaa elää marttyyrina.
Varmasti karmeeta, en itse kestäisi kyllä millään, ja nainen olen.126
Vierailija kirjoitti:
1. Sopeudu tilanteeseen.
2. Jos et pysty sopeutumaan tilanteeseen, hae seksi muualta joko luvan kanssa tai ilman lupaa.
3. Jos et pysty sopeutumaan, ja et halua/voi hakea seksiä muualta, erotkaa ja uutta matoa koukkuun.
Jos tuo kolmos- vaihtoehtokaan ei miellytä, niin palaa takaisin vaihtoehtoon yksi, ja aloita kierros alusta. Näitä kolmea vaihtoehtoa kierrät ympäri niin kauan että löydät mielestäsi vähiten huonon vaihtoehdon ja sitten toteutat sen. Muita vaihtoehtoja ei ole.
Valtaosa ihmisistä valitsee vaihtoehdon 1, eli et siis todellakaan ole ongelmasi kanssa yksin. Se että on parisuhteessa ei todellakaan tarkoita sitä että on seksiä, sitä voi olla, mutta voi olla että ei ole, tämä riippuu siitä millainen tuuri on ihmissuhde- arpajaisissa käynyt. Sinulla, kuten monella muullakin, kävi tuommoinen tuuri, ja sen kanssa sinun on nyt eleltävä. Haluttomampi sanelee seksin määrän, näin on aina ollut, näin on aina olev
Tämän postauksen saisi kiinnittää FAQ-osioon pysyväksi totuudeksi.
Siinä on ap sulle kaikki tarvittava tieto. Sun pitää vaan tehdä itse päätös siitä, mitä haluat tulevaisuudeltasi. Älä tuhlaa aikaasi pitkään päätöstä vatvoessasi.
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä.17
Kyllä runkkaamisestakin voi nauttia.
Mutta kuka pakottaa ne naiset elämään kertomaasi elämää. Kuka ja miksi?
Miksi ne naiset eivät lopeta elämistä sellaisissa suhteissa?
Kuka pakottaa ja miksi?
Kuka ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä.17
Kuka pakottaa ja miksi?
Kuka ja miksi?
Ei kukaan. Eiköhän suurin osa heistä jää, koska riittävän moni muu asia toimii.
Tämä tilanne ainakin minulla, seksi ei tyydytä ollenkaan, mutta kaikki muut asiat parisuhteessa kunnossa. Katson että pystyn elämään asian kanssa vaikka se harmittaakin. Jos lähtee täydellistä hakemaan voi olla että jää kokonaan ilman. Joku on valmis ottamaan sen riskin ja se on ihan ok, eri asiat ovat ihmisille tärkeitä ja sen mukaan pitää toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Revi siitä.17
Kuka pakottaa ja miksi?
Kuka ja miksi?
Ei kukaan. Eiköhän suurin osa heistä jää, koska riittävän moni muu asia toimii.
Tämä tilanne ainakin minulla, seksi ei tyydytä ollenkaan, mutta kaikki muut asiat parisuhteessa kunnossa. Katson että pystyn elämään asian kanssa vaikka se harmittaakin. Jos lähtee täydellistä hakemaan voi olla että jää kokonaan ilman. Joku on valmis ottamaan sen riskin ja se on ihan ok, eri asiat o
Sinulla on hiukan erikoinen parisuhde. En laske kaveruussuhdetta parisuhteeksi lainkaan.
Mutta ymmärrän ajatuksesi siitä, että lähteminen pelottaa ja et uskalla sitä tehdä.
1. Sopeudu tilanteeseen.
Valtaosa ihmisistä valitsee vaihtoehdon 1, eli et siis todellakaan ole ongelmasi kanssa yksin. Se että on parisuhteessa ei todellakaan tarkoita sitä että on seksiä, sitä voi olla, mutta voi olla että ei ole, tämä riippuu siitä millainen tuuri on ihmissuhde- arpajaisissa käynyt. Sinulla, kuten monella muullakin, kävi tuommoinen tuuri, ja sen kanssa sinun on nyt eleltävä. Haluttomampi sanelee seksin määrän, näin on aina ollut, näin on aina oleva.
Muutenkin tuo kuulostaa hyvin tyypilliseltä tapaukselta: Nainen ei ole alunperinkään halunnut seksiä, vaan perheen. Seksi oli vain perheen ja lapsien saamiseen tarvittava houkutin, jonka käyttöön ei enää ole tarvetta nyt kun perhe ja lapsi /lapset on saatu.
Nainen itsekin on tunnustanut että hän ei ole kovin seksuaalinen, eli ei kaipaa seksiä. AP, käsi sydämelle, eikö ollutkin niin että jotakin merkkejä naisen niukoista seksihaluista oli ilmassa jo seurusteluaikana, mutta et osannut ja halunnut niitä rakastuneena nähdä? Nyt maksat hintaa sokeudestasi.
2 kuukautta selibaattia? Tuo nyt ei ole vielä mitään. 50% ja ylikin miehistä nauraa tuolle, eivät edes tuollaista "taukoa" laske seksittömyydeksi, vaan normaaliksi elämiseksi. Sitten kun seksikertojen väli lasketaan puolivuosissa tai vuosissa, voidaan puhua vähäseksisestä suhteesta. Olette kylläkin hyvää vauhtia matkalla tuohon tilanteeseen.
Kannattaa totutella seksittömyyteen jos tuossa suhteessa jatkat. Puhuvat että teoriassa joillakin naisilla halut olisivat joskus jossakin hieman palautuneet. Käytännössä näin ei tapahdu, tai ei palaudu ainakaan sen saman puolison kanssa.