Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni osti salikortin ja kun tein saman, mieheni mielestä kostan

Vierailija
03.02.2024 |

Mieheni ilmoitti minulle, että hankkii salikortin ja aikoo tulevina viikkoina käydä siellä X kertaa. Kävi sitten eilen illalla ekan kerran ja minä hoidin pienet lapsemme. Itse olen pitkään miettinyt samaa, mutta koska meillä on pienet lapset ynnä muitakin velvollisuuksia jo arki-iltaisin, niin en ole ehdottanut vastaavaa.

Ajattelin sitten kuitenkin, että voisin ottaa jonkin kokeilujakson myös ja käydä sitten su. Se ei sitten kuitenkaan miehelleni sovi ja hänen mielestään kostan hänelle?!?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti?

Vierailija
42/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä mitä sinä hänen mielestään kostat ja katso mitä vastaa.

Hän siis tajuaa itsekin että on m*lkkua toimintaa keskustelematta hommata harrastus jonka takia hän poistuu kotoa ja olettaa sinun jäävän hoitamaan lapsia sillä välin.

Normaali ihminen olisi sanonut ok, minä hoidan lapsia sitten aina kun sinä menet salille, ei alkanut puhua kostosta.

Kysyin ja hän sanoi, että ehdottamani ajankohta oli se kosto. Vaihdoin sitten toiseen ajankohtaan, joka jo tosissaan sovittu ajaksi, jolloin mieheni on lastemme kanssa yhdessä menossa, mutta sekään ei siis sovi hänelle, että menisin silloin salille.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen puhuu kostosta puolisonsa suhteen?

Vierailija
44/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se aiempi, joka ap:na kirjoitti vaan nyt kommentoin ekaa kertaa. Aion pitää pääni ja mennä hu salille ystäväni kanssa ja mies kihisee nyt raivosta ja uhkailee peruvansa yhden menomme ensi viikolla, jos menen. Vaikka olen vielä menossa ajankohtana, jolloin hänellä on oma meno lastemme kanssa, eli kyseessä vielä ns. oma aikani.

Mies on todella mustasukkainen että varmaan vasta nyt heräsi ajatukseen, että salilla on muita miehiä. Tiedän myös, että varmasti myös jokainen salityrkky on käynyt hänelle itseään esittelemässä, kun kaikki naiset aina hänen peräänsä ihan kadullakin kuolaavat kun on tumma ja pitkä ja komea.

ap

Eli miehelle sali ei ole kuntoilupaikka vaan pettämispaikka. Nyt tiedät, mitä hän sieltä etsii ja kuvittelee sinunkin ilman muuta etsivän, hän ei voi kuvitella, että kukaan kävisi salilla muuten kuin iskumielellä. Eiköhän tuo ole nyt taputeltu.

Vierailija
45/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole se aiempi, joka ap:na kirjoitti vaan nyt kommentoin ekaa kertaa. Aion pitää pääni ja mennä hu salille ystäväni kanssa ja mies kihisee nyt raivosta ja uhkailee peruvansa yhden menomme ensi viikolla, jos menen. Vaikka olen vielä menossa ajankohtana, jolloin hänellä on oma meno lastemme kanssa, eli kyseessä vielä ns. oma aikani.

Mies on todella mustasukkainen että varmaan vasta nyt heräsi ajatukseen, että salilla on muita miehiä. Tiedän myös, että varmasti myös jokainen salityrkky on käynyt hänelle itseään esittelemässä, kun kaikki naiset aina hänen peräänsä ihan kadullakin kuolaavat kun on tumma ja pitkä ja komea.

ap

No ei todellakaan ole reilua sinulta tehdä tuollaista kiusaa miehellesi. Kasva aikuiseksi ja ala harrastaa liikuntaa kotona lasten kanssa.

Vierailija
46/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nämä palstalaisten parisuhteet kyllä kummallisia.

Vierailija
47/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta makuuhuoneessa. Ei seksiä enää ollenkaan. Miehesi suunnittelee jo eroa ja treenaa tinderöintiä varten. Jos sinä menisit myös salille markkina arvosi nousisi ja sitten voisitkin kostaa miehesi tavoin.

Vierailija
48/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotonakin voi jumpata. Verskat ylle, zumbat netistä ja lapset riviin treenaamaan mukana.

Kumma, että tuo ei tullut miehen mieleen ennen salikortin hankkimista.

Salilla kävijät ei oo kaikkein älykkäimmästä päästä.

Peruskuntoilija ihan ok. Toisessa ääripäässä ovat sitten nämä vartalonsa äärimmilleen vetäjä.

Vierailija
49/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies haluakkaan hoitaa omia lapsiaan? 

Vierailija
50/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap miten kävi? Meetkö salille huomenna? Miten menee nyt makuuhuoneen puolella? Nukkuuko toinen jo sohvalla? Entä lapset? Hoitaako se mies niitä enää ollenkaan?

Vierailija
51/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ja nukumme yömme samassa sängyssä yms. Mies hoitaa kyllä lapsia.

ap

Vierailija
52/52 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 lasta ja molemmilla olisi haluja harrastaa myös omia juttuja lasten harrastusten lisäksi. Ollaan ihan yhteiseen kalenteriin molemmat merkattu milloin toinen menee salille/lenkille/treeneihin niin ei tarvitse tapella olisiko silloin ollut muita suunnitelmia toisella. Osataan myös keskustella, jos kyseinen päivä lasten kanssa ei jostain syystä sovi toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän