Mieheni osti salikortin ja kun tein saman, mieheni mielestä kostan
Mieheni ilmoitti minulle, että hankkii salikortin ja aikoo tulevina viikkoina käydä siellä X kertaa. Kävi sitten eilen illalla ekan kerran ja minä hoidin pienet lapsemme. Itse olen pitkään miettinyt samaa, mutta koska meillä on pienet lapset ynnä muitakin velvollisuuksia jo arki-iltaisin, niin en ole ehdottanut vastaavaa.
Ajattelin sitten kuitenkin, että voisin ottaa jonkin kokeilujakson myös ja käydä sitten su. Se ei sitten kuitenkaan miehelleni sovi ja hänen mielestään kostan hänelle?!?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin voi jumpata. Verskat ylle, zumbat netistä ja lapset riviin treenaamaan mukana.
Minä lähden salille, lenkille tai vaikka uimaan ihan vain sen takia, että saan omaa rauhaa/aikaa. Ja toki kunnon ylläpitämisen vuoksi.
On sulla paska elinympäristö jos sieltä pitää karata.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pienten lasten vanhempien yhdessä pitää keskustella ja sopia harrastuksista.
Ja jos parisuhteessa puhutaan toiselle kostamisesta niin ei kuulosta kovin terveeltä.
Kyllä ja periaatteessa ei nyt tarkoita mitään saanko mennä tai voinko mennä, vaan yhdessä sovitaan, että äiti käy ma, ke ja pe ja isä ti, to ja la tms. Pitää pääkopan kunnossa, kun pääsee omiin harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotonakin voi jumpata. Verskat ylle, zumbat netistä ja lapset riviin treenaamaan mukana.
Minä lähden salille, lenkille tai vaikka uimaan ihan vain sen takia, että saan omaa rauhaa/aikaa. Ja toki kunnon ylläpitämisen vuoksi.
On sulla paska elinympäristö jos sieltä pitää karata.
Karata? Ihana elinympäristö, mutta tarvitsen myös muutaman tunnin omaa aikaa viikossa.
En tiedä voiko tätä verrata aloittajan tilanteeseen mutta meillä kävi vähän samoin, tosin kyseessä oli työpaikan pikkujoulut.Mies käy pikkujouluissa joka vuosi ja itse en ole käynyt, en ennen lapsia enkä varsinkaan kun on pienet lapset. Sanoin ennen joulua kuitenkin että ensi kerralla menen niin mies siihen sanoi jotain että mene jos haluat kostaa. En ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään, miten minun pikkujouluissa käyminen olisi kostamista. Ja mistä pitäisi kostaa, ilmeisesti joku syykin olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vois tietty heittää, että miehellä saattaa olla jonkin sortin persoonallisuushäiriö. 🤔
Eikä häntä tietenkään kiinnostele olla omien lastensa kanssa, että ap pääsisi salille.
Miksi kiinnostaisi kun ei ole lapsia halunnut. Ap ne lapset halusi ja mies halus vain seksiä.
Jos ei halunnut, niin miksi teki? Hänen olis ollut helppo lasten tulo estää.
Osaatko lukea? AP halusi lapsia
Olisi käyttänyt kondomia jos ei lapsia halunnut. Jos kondomin on jättänyt pois niin vastuu pitää tietysti kantaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, hyvä! Hanki salilla kostokroppa!
Kostokroppa treenataan vasta kun mies potkaistu pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän vois tietty heittää, että miehellä saattaa olla jonkin sortin persoonallisuushäiriö. 🤔
Eikä häntä tietenkään kiinnostele olla omien lastensa kanssa, että ap pääsisi salille.
Miksi kiinnostaisi kun ei ole lapsia halunnut. Ap ne lapset halusi ja mies halus vain seksiä.
Olisi käyttänyt kondomia jos ei lapsia halunnut. Jos kondomin on jättänyt pois niin vastuu pitää tietysti kantaa.
Vastuulla omista lapsista ei ole mitään tekemistä sen kanssa halusiko niitä. Moni ei halua mutta huolehtii lapsistaan kun moni lapsia halunnut taas ei.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä voiko tätä verrata aloittajan tilanteeseen mutta meillä kävi vähän samoin, tosin kyseessä oli työpaikan pikkujoulut.Mies käy pikkujouluissa joka vuosi ja itse en ole käynyt, en ennen lapsia enkä varsinkaan kun on pienet lapset. Sanoin ennen joulua kuitenkin että ensi kerralla menen niin mies siihen sanoi jotain että mene jos haluat kostaa. En ymmärtänyt enkä ymmärrä vieläkään, miten minun pikkujouluissa käyminen olisi kostamista. Ja mistä pitäisi kostaa, ilmeisesti joku syykin olisi.
Kuulostaa siltä, että miehen pikkujouluissa käynti on sisältänyt jotain muutakin kuin vain siemailua työkavereiden kanssa. Ihan sairasta tuollainen kostamisesta syyttely. Saattaisi olla entinen mies, jos minun mieheni möläyttäisi jotain yhtä typerää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joillain vaikeuksia tajuta tätä. Nainen haluaa lapsen ja antaa siksi miehelle seksiä. Mies ei halua lasta mutta jos ei suostu niin ei saa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vastuulla omista lapsista ei ole mitään tekemistä sen kanssa halusiko niitä. Moni ei halua mutta huolehtii lapsistaan kun moni lapsia halunnut taas ei.
...ja mikä oli pointti? Jos lapsia on hankkinut niin se vastuu on hoidettava halusi tai ei. Jos itse käy salilla niin kyllä sen vaimonkin on saatava salilla käydä, oli niitä lapsia toivonut tai ei. Jos ei lapsia halunnut niin sitten olisi pitänyt käyttää kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma, että tuo ei tullut miehen mieleen ennen salikortin hankkimista.
Salilla kävijät ei oo kaikkein älykkäimmästä päästä.
Mikäs on sen älykkäämpää kuin oman toimintakyvyn ylläpito tai parantaminen ja pyrkimys aiheuttaa positiivinen ensivaikutelma muissa ihmisissä? Kaikenkaikkiaan siis oman elämäntyytyväisyyden parantaminen.
Salilla on turha käydä. https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008743697.html
Ei sa tarpeellista ole. Käveleminen on hyvä tapa pitää itsensä kunnossa
Vierailija kirjoitti:
Onko joillain vaikeuksia tajuta tätä. Nainen haluaa lapsen ja antaa siksi miehelle seksiä. Mies ei halua lasta mutta jos ei suostu niin ei saa seksiä.
Jos ei lapsia halua niin sitten käyttää kondomia tai on ilman. Valinnan lapsen hankkimisesta on kuitenkin tehnyt siinä vaiheessa kun paljaalla on seksiä harrastanut ja nyt siitä on vastuu kannettava ja päästettävä se vaimokin kuntosalille jos itsekin käy.
No kostatko? Sinänsä tosi vaikea ymmärtää miehen aivoituksia muuten, kuin siinä tapauksessa jos sinua ei kiinnosta salilla käyminen oikeasti, ja mies tietää sen. Tosin taisit sanoa, että olet jo pitkään miettinyt aloittavasi.
Siinä tapauksessa en ymmärrä mitä mies ajaa takaa. Hänhän on itse määritellyt suhteeseenne sellaisen toimintatavan, että ilmoitus riittää ja toinen on silloin velvollinen hoitamaan lapsia. Tuohan on tosi kätevää sinullekin, koska jos pitäisi neuvotella niin moni asia on mutkikkaampi. Nyt voit ihan vapaasti valita harrastuksen ja viikonpäivän milloin haluat sitä toteuttaa, ja mies hoitaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko ap muka että vain hän halusi lapsia?
Oma oletuksesi tuo on.
Onkos AP sama jonka kaveri 'kopio häntä' kun haki samalle kurssille? :D
Varmaan hyvä ja komea mies koska syyttää sinua jostakin. Teillä on tosi hieno tulevaisuus edessä riitojen ja vittuilun takia.
Omituista vallankäyttöä. Tietysti sinäkin saat salille mennä ja harrastaa asioita jos toinenkin käy.
En ole se aiempi, joka ap:na kirjoitti vaan nyt kommentoin ekaa kertaa. Aion pitää pääni ja mennä hu salille ystäväni kanssa ja mies kihisee nyt raivosta ja uhkailee peruvansa yhden menomme ensi viikolla, jos menen. Vaikka olen vielä menossa ajankohtana, jolloin hänellä on oma meno lastemme kanssa, eli kyseessä vielä ns. oma aikani.
Mies on todella mustasukkainen että varmaan vasta nyt heräsi ajatukseen, että salilla on muita miehiä. Tiedän myös, että varmasti myös jokainen salityrkky on käynyt hänelle itseään esittelemässä, kun kaikki naiset aina hänen peräänsä ihan kadullakin kuolaavat kun on tumma ja pitkä ja komea.
ap