Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne on oluella ystävien kanssa, kysyttekö viestillä, että moneltako hän tulee kotiin?

Vierailija
02.02.2024 |

Vai onko tällainen ahdistavaa?

Kommentit (228)

Vierailija
81/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaat oman elämäsi ja parisuhteesi tuolla etukäteen murehtimisella. Murehtiminen ei estä miestä pettämästä, päinvastoin hullu mustasukkaisuus ja menojen rajoittaminen saa haaveilemaan vapaudesta. 

Mieti, jos miehesi ei ikinä petä ja silti olet pilannut oman onnellisuutesi murehtimalla olematonta asiaa.. Murehdi vasta jos käy ilmi, että pettää!

Läheisriippuvuus on kurjaa, olen (ollut) sitä itsekin. Ongelmana on sinun huono itsetuntosi. Sitä voit parantaa vain itse, ulkopuoliset kehut yms eivät auta jos et usko olevasi rakkauden arvoinen.

Hyvässä suhteessa kumppanin tekstiviestejä ei koeta ahdistavina vaan ihan mielellään kerrotaan sille toiselle milloin ollaan tulossa kotiin tai muuten vain viestitellään tämän kanssa silloin tällöin.

Vierailija
82/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmojen teinien hommaa tuollainen kysely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pilaat oman elämäsi ja parisuhteesi tuolla etukäteen murehtimisella. Murehtiminen ei estä miestä pettämästä, päinvastoin hullu mustasukkaisuus ja menojen rajoittaminen saa haaveilemaan vapaudesta. 

Mieti, jos miehesi ei ikinä petä ja silti olet pilannut oman onnellisuutesi murehtimalla olematonta asiaa.. Murehdi vasta jos käy ilmi, että pettää!

Läheisriippuvuus on kurjaa, olen (ollut) sitä itsekin. Ongelmana on sinun huono itsetuntosi. Sitä voit parantaa vain itse, ulkopuoliset kehut yms eivät auta jos et usko olevasi rakkauden arvoinen.

Hyvässä suhteessa kumppanin tekstiviestejä ei koeta ahdistavina vaan ihan mielellään kerrotaan sille toiselle milloin ollaan tulossa kotiin tai muuten vain viestitellään tämän kanssa silloin tällöin.

Miksi helkkarissa kumppanille pitää raportoida joka ikinen pieraisu?

Vierailija
84/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten hyvässä suhteessa kerrotaan toiselle jo lähtiessä, mihin aikaan suunnilleen on kotiutumassa. Jos illanvietto venyy suunnitellusta, niin laitetaan viestä, että meneekin vähän myöhempään. Kotonaolijan ei silloin tarvitse kysellä perään.

Vierailija
85/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi koskaan naimisissa olevana miehenä oluelle ystävieni kanssa. 

Vierailija
86/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten hyvässä suhteessa kerrotaan toiselle jo lähtiessä, mihin aikaan suunnilleen on kotiutumassa. Jos illanvietto venyy suunnitellusta, niin laitetaan viestä, että meneekin vähän myöhempään. Kotonaolijan ei silloin tarvitse kysellä perään.

No miksi pitäisi kysellä perään?

Vierailija
87/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja huomaavaisuuteen jos yhdessä asutaan. 

Vierailija
88/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me jutellaan kumppanin kanssa kotona. Ei meillä ole mitään syytä häiritä toistemme illanviettoja. Helvetin rasittavaa olla kaverin kanssa, joka näpyttelee puhelinta ja soittelee kumppanille jatkuvasti.

Vierailija
89/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin ja huomaavaisuuteen jos yhdessä asutaan. 

Höpöhöpö. Riittää että ilmoittaa menevänsä juhlimaan.

Vierailija
90/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan jo senkin takia, että tietää että toinen pääsee turvallisesti kotiin. Kyllä mun mies ainakin huolestuisi jos noin vain jäisin yömyöhään kaupungille kertomatta hänelle ja myös minä huolestuisin ellei hän ilmoittaisi että nyt menee pidempään.

Vierailija
91/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisin kysyä, voiko olla vielä vähän kauemmin tai voiko mennä kaverille koko viikonlopuksi. 

Vierailija
92/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ämmmät kyselee joko txt tai soittaa .

Vierailija
93/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En menisi koskaan naimisissa olevana miehenä oluelle ystävieni kanssa. 

Hyvin sä vedät 😏 noin niinkuin naiseks

Vierailija
94/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me jutellaan kumppanin kanssa kotona. Ei meillä ole mitään syytä häiritä toistemme illanviettoja. Helvetin rasittavaa olla kaverin kanssa, joka näpyttelee puhelinta ja soittelee kumppanille jatkuvasti.

No kyllä kaverin kanssa iltaa viettäessäkin tulee ihan luonnollisia taukoja, ihan vaikka silloin kun kaveri käy vessassa. Ja ei mun kaverit ainakaan suutu, jos sanon, että odota hetki niin ilmoitan miehelle, että meneekin vähän myöhempään ja yhtälailla he ilmoittavat omalle kumppanilleen.

Vierailija
95/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kysy. ukko kyllä viestittelee baarista.

Vierailija
96/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan kysy. Jos ei aio tulla aamuun mennessä kotiin, laittakoon viestin, niin en huolestu aamulla, kun äijästä ei näy merkkiäkään.

Jos pitää miettiä, että katseleeko se mies siellä kaupungilla muita naisia tai ei saa nukuttua ilman sitä omaa kultaa ja "ärsyttää" kun hän ei ole vieressä, niin suosittelisin kyllä jonkinlaista keskusteluapua. Tuo ei ole normaalia. Kuulostaa lähinnä lähimmäisriippuvuudelta, joka voi olla tosi raskasta (ihan molemmille). Jokatapauksessa terveeltä suhteelta tuo ei kuulosta. 

Minun mielestäni taas normaalissa pari suhteessa kumppani ei keiku aamuun asti kaupungilla.

Miksi ei saa juhlia kavereiden kanssa, jos on parisuhteessa? Sellaisen kanssa ei pidä seurustella, joka

Mistäs sinä tiedät kun et kerran heidän seurassa kaupungilla pyöri? Ihme olettamuksia ihmisillä. Oon sinkkunainen ja reissaan paljon yksin. Alituiseen kuulee kommentteja "kyllä minä tiedän minkä vuoksi sä siellä ulkomailla ramppaat, heh heh". Eikä tälläiset kommentit kerro just teistä itsestänne? Pitää pysyä pariskuntien kanssa ettei eksy suden suuhun ja jos itse pääsisi yksin reissuun niin petipuuhat heti mielessä. Ja ihan kuin sitä tummempaa miestä ei Suomesta saisi, jos sitä haluaisi.

Vierailija
97/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan jo senkin takia, että tietää että toinen pääsee turvallisesti kotiin. Kyllä mun mies ainakin huolestuisi jos noin vain jäisin yömyöhään kaupungille kertomatta hänelle ja myös minä huolestuisin ellei hän ilmoittaisi että nyt menee pidempään.

No minä oletan, että hän on jäänyt kaverilleen yöksi, jos ei tule kotiin. Me ei olla mitään holhottavia pikkulapsia.

Vierailija
98/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia en kysellyt. Nykyään saatan kysellä ihan vain sen takia, jos itse suunnittelen seuraavaksi päiväksi jotain niin tiedän, suunnittelenko menon aamu- vai iltapäiväksi.

Vierailija
99/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä oletan, että hän on jäänyt kaverilleen yöksi, jos ei tule kotiin. Me ei olla mitään holhottavia pikkulapsia.

No teillä ehkä noin, mutta meidän parisuhteessa on tapana viettää yöt kotona omassa sängyssä eikä jäädä kaverin sohvalle ilmoittamatta kumppanille.

Vierailija
100/228 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä on pakko todeta että niitä naisen peräänsoitteluita ja viestittelyjä muuten siiinä vaiheessa kaipaa kun se nainen on lähtenyt eikä ole enää soittelemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi