Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin laitatte sellaiset puolipuhtaat vaatteet?

Vierailija
14.11.2025 |

Esimerkiksi yöpuvut, joita on edellisenä yönä pidetty, mutta eivät ole vielä menossa pyykkiin? Ärsyttää kun en keksi mitään paikkaa noille. Haluaisin asunnon näyttävän siistiltä. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoitohuoneen naulakkoon. 

Vierailija
2/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on makkarin oven takana pieni seinänaulakko näille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalle, mutta asunkin yksin.

Vierailija
4/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukoneen päällä pidän, ja välillä siihen muodostuukin valtava vuori puolipidettyjä vaatteita.. Voisi ehkä hankkia jonkun kannellisen korin siihen.

Vierailija
5/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta vuosia sitten hankitut ihmishahmoiset vaatetelineet makuuhuoneessa. Ovat kapeat mutta korkeat. Täynnä puolipitoisia vaatteita kaiken aikaa; yöpaitaa, kotivaatteita ja työvaatteitakin. 

Vierailija
6/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen kaapissa on niille hylly varattuna. Tai sitten, jos villapaita, joka ei hikinen/likainen niin tuuletus ja kaappiin. Ja siis oikeaa villaa olevat.

Vierailija
7/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän samaa yöpaitaa, kunnes se on vaihtokunnossa. Muille on kori.

Vierailija
8/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän samaa yöpaitaa, kunnes se on vaihtokunnossa. Muille on kori.

Niin joo ja se yöpaita on sängyssä tyynyn alle pedattuna.

Vierailija
9/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita tietenkin sängyssä pwiton alla. Muille puolipitoisille on oma hylly vaatekaapissa. Jaa vaatekaappi sijaitsee kodinhoitohuoneessa eikä makkarissa.

Vierailija
10/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yöpaidan laitan sänkyyn, mutta muut vaatteet onkin se ongelma. Mulla on kyllä vaatekaapin takana pieni naulakko, johon ne voisi laittaa roikkumaan, mutta yleensä ne jää sängyn viereen lipaston päälle. Ei esteettistä.

Vierailija
11/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpaita on kylppärissä lipaston laatikossa. 

Muuten ihan siellä missä mun muutkin käyttövaatteet vaatehuoneessa. Pääosin säilytän ripustimissa ne sesongin vaatteet joita pääosin käytän, eli puolipuhtaat ei koske puhtaita.

Vierailija
12/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on makkarin oven takana pieni seinänaulakko näille.

Sama. Siellä on yleensä nimenomaan yöpaita. Useimmiten jos joudun arpomaan mihin jotakin laittaisin seuraavaa käyttöä odottamaan, laitan pyykkiin. En siedä melkein puhtaita vaatteita lojumassa ilman tietoa seuraavasta käytöstä. Ja kaappiin en niitä puhtaiden joukkoon laita missään tapauksessa. 

Vierailija
13/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteisen hyllyllä.

Vierailija
14/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin talvisin on hyvä, kun mulla on vain muutama villapaita, joit äa käytän päivittäin. Tuuletan ne öisin ja sitten seuraavana päivänä taas päälle tai kaappiin. Farkut on yön tuolilla ja muuta vaatteet meneekin pesuun iltaisin. Joskus käytän samoja sukkia pari päivää. 

Vierailija
15/15 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sellaiset "vaatetikkaat" makuuhuoneessa jossa on siis pieniä tasoja päällekkäin. Siihen laitan sekä aamuksi valmiiksi seuraana päivän vaatteet että myös ne vaatteet joita saatan vielä lähipäivinä käyttää vaikka ne ovat jo kerran olleet päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi