Jos miehenne on oluella ystävien kanssa, kysyttekö viestillä, että moneltako hän tulee kotiin?
Kommentit (228)
En kysy. Mies käy erittäin harvoin missään, joten olen vaan iloinen jos lähtee jonnekin tuulettumaan. Yleensä tulee aina ajoissa kotiin muutenkin, mutta saa olla niin kauan kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan kysy. Jos ei aio tulla aamuun mennessä kotiin, laittakoon viestin, niin en huolestu aamulla, kun äijästä ei näy merkkiäkään.
Jos pitää miettiä, että katseleeko se mies siellä kaupungilla muita naisia tai ei saa nukuttua ilman sitä omaa kultaa ja "ärsyttää" kun hän ei ole vieressä, niin suosittelisin kyllä jonkinlaista keskusteluapua. Tuo ei ole normaalia. Kuulostaa lähinnä lähimmäisriippuvuudelta, joka voi olla tosi raskasta (ihan molemmille). Jokatapauksessa terveeltä suhteelta tuo ei kuulosta.
Minun mielestäni taas normaalissa pari suhteessa kumppani ei keiku aamuun asti kaupungilla.
En laittanut vielä viestiä. Ollaan puhuttu tästä miehen kanssa ja olen luvannut, että en tee sitä enää. Halusin tietää, tekevätkö muut kuitenkin niin
Ap
Ahdistavaa olisi. En itsekään tykkää että perään kysellään. Harvoin käyn ja aina sieltä kotiin kömmin. Miehellä sama. Ja kumpikin lähtee silloin kun ei seuraavalle päivälle ole mitään sovittuja ja pakollisia menoja joten rauhassa voi olla vaikka tappiin asti jos huvittaa.
No en kysy. Mulle on ihan sama, tuleeko klo 22 vai 5. Aamupäivällä vasta kyselisin, onko hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan kysy. Jos ei aio tulla aamuun mennessä kotiin, laittakoon viestin, niin en huolestu aamulla, kun äijästä ei näy merkkiäkään.
Jos pitää miettiä, että katseleeko se mies siellä kaupungilla muita naisia tai ei saa nukuttua ilman sitä omaa kultaa ja "ärsyttää" kun hän ei ole vieressä, niin suosittelisin kyllä jonkinlaista keskusteluapua. Tuo ei ole normaalia. Kuulostaa lähinnä lähimmäisriippuvuudelta, joka voi olla tosi raskasta (ihan molemmille). Jokatapauksessa terveeltä suhteelta tuo ei kuulosta.
Minun mielestäni taas normaalissa pari suhteessa kumppani ei keiku aamuun asti kaupungilla.
Miksi ei saa juhlia kavereiden kanssa, jos on parisuhteessa? Sellaisen kanssa ei pidä seurustella, joka saattaa kännissä pettää.
Jos on sanonut tulevansa esim. puoleenyöhön mennessä eikä näy, niin laitan kyllä viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan molemmat helposti huolestuvia ja huolehtivia tyyppejä. Siksi ollaan sovittu, että jos menee paljon sovittua tai odotettua pidempään, niin laitetaan itse viestiä. Näin toisen ei tarvitse huolestua ja miettiä, onko kenties jotain sattunut.
Muuten luottamus pelaa eikä ole tarvetta kytätä tai kontrollida toisen tekemisiä.
Saako kysyä miksi pitää sopia aika monelta puoliso tulee kotiin oltuaan kavereiden kanssa...?
Juu, saa kysyä. :) Ei siinä sen kummempaa sopimista oikeastaan ole.Yleensä molemmilla on jo etukäteen jonkinlainen käsitys tai suunnitelma, miten pitkään noin suurin piirtein aikoo jossain olla. Ja se sitten kerrotaan toiselle. Vaikka että "kyllä mä varmaan jo puolenyön maissa oon kotona".
Mutta joskus tapahtuu poikkeuksia, ja silloin infotaan toista, että nyt meneekin vähän aiottua ja ajateltua pidempään. Että kaikki okei, ei tarvii huolestua. :)
Pilaat oman elämäsi ja parisuhteesi tuolla etukäteen murehtimisella. Murehtiminen ei estä miestä pettämästä, päinvastoin hullu mustasukkaisuus ja menojen rajoittaminen saa haaveilemaan vapaudesta.
Mieti, jos miehesi ei ikinä petä ja silti olet pilannut oman onnellisuutesi murehtimalla olematonta asiaa.. Murehdi vasta jos käy ilmi, että pettää!
Läheisriippuvuus on kurjaa, olen (ollut) sitä itsekin. Ongelmana on sinun huono itsetuntosi. Sitä voit parantaa vain itse, ulkopuoliset kehut yms eivät auta jos et usko olevasi rakkauden arvoinen.
En kysele, ainoostaan toivon että olen ehtinyt nukahtaa ennen kun kaljalta haiseva herra saapuu kotiin.;)
Vierailija kirjoitti:
nää keskusteluthan oikein lietsoo pettämiseen, kukaan ei seuraa eikä kyttää perään...vaan enpä ole käytännössä tällaista nähnyt, ihan kaikilla aina hirveä kysely koko ajan että missä mennään ja erityisesti aina kysellään KENEN KANSSA, että onko siellä taas just "se ja se" sihteeri mukana jne...
Lässyn, lässyn, ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö koskaan mieti, että mies on siellä ihmisten keskellä ja varmasti hän katselee kauniita naisia ja hekin huomaavat miehenne..
Ap
En, katselkoon kaikessa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei saa juhlia kavereiden kanssa, jos on parisuhteessa? Sellaisen kanssa ei pidä seurustella, joka saattaa kännissä pettää.
Meillä on parisuhteessa yhteisiä ystäviä, joten juhlimme yleensä yhdessä, emmekä pyöri kaupungilla aamuun asti. Ne, jotka valvovat kaupungilla aamuviiteen asti, ovat yleensä niitä ihmisiä, jotka ovat kovia ryyppäämään tai etsivät petiseuraa. En ole kiinnostunut sellaisesta kumppanista.
T. Eri
Tottakai. Ollaan tyttöjen kanssa lähdössä yöbilevuoroon ja lapsia ei voi jättää yksin. Mutta jos menee myöhään ei haittaa koska osutaan tiskille just oikeaan aikaan. Malf.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö koskaan mieti, että mies on siellä ihmisten keskellä ja varmasti hän katselee kauniita naisia ja hekin huomaavat miehenne..
Ap
Mieheni on töissä naisvaltaisella alalla. Suurin osa minua nuorempia. Jos ei ole sinkkuna älynnyt minun ikääni, eiköhän osaa ilmoittaa, jos lähdetään eri suuntiin.
Kysyn jo miehen lähtiessä, moneltako hän arvelee tulevansa kotiin. En siksi, että vahtisin häntä, vaan haluan tietää miten pitkään voin rauhassa puuhastella kotona omia juttuja :)
Me laitellaan muutenkin viestejä vaikka oltaisiin puolin tai toisin jossain illanvietossa, joten ei haittaisi kotiin tulemisen tiedustelukaan. Meillä menee niin että jos ei kotona oleva laittaisi esim. hyvänyön viestiä, niin toinen huolestuisi että mitä on sattunut.
Ja aivan tosi mitä joku sanoi että jos toinen sanoo tulevansa vaikka klo 24 mennessä kotiin, niin sitten on tultava tai ilmoitettava viivytyksestä! Jos ei huomaa ilmoittaa niin todellakin saa laittaa viestiä tai soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Pilaat oman elämäsi ja parisuhteesi tuolla etukäteen murehtimisella. Murehtiminen ei estä miestä pettämästä, päinvastoin hullu mustasukkaisuus ja menojen rajoittaminen saa haaveilemaan vapaudesta.
Mieti, jos miehesi ei ikinä petä ja silti olet pilannut oman onnellisuutesi murehtimalla olematonta asiaa.. Murehdi vasta jos käy ilmi, että pettää!Läheisriippuvuus on kurjaa, olen (ollut) sitä itsekin. Ongelmana on sinun huono itsetuntosi. Sitä voit parantaa vain itse, ulkopuoliset kehut yms eivät auta jos et usko olevasi rakkauden arvoinen.
Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen tietää minkälaisen käytöksen mieheltä hyväksyy ja on myös valmis jättämään miehen jos näyttää siltä, että mies haluaa jatkaa sinkkuelämän kaltaista elämää vaikka on parisuhteessa. Ne miehet, jotka haikailevat siitä, että voivat mennä ja tulla parisuhteessa miten mieli lystää eivät yksinkertaista ole henkisesti kypsiä olemaan parisuhteessa ja ottamaan sitä vastuuta mitä parisuhde tuo tullessaan. Eli en todellakaan surisi, että menettäisin tuollaisen miehen, koska olisin potkaissut sen pihalle jo ajat sitten.
Meillä on parisuhteessa yhteisiä ystäviä, joten juhlimme yleensä yhdessä, emmekä pyöri kaupungilla aamuun asti. Ne, jotka valvovat kaupungilla aamuviiteen asti, ovat yleensä niitä ihmisiä, jotka ovat kovia ryyppäämään tai etsivät petiseuraa. En ole kiinnostunut sellaisesta kumppanista.
T. Eri
Joo ihminen on hirvee alkkis, jos viihtyy kaupungilla aamuviiteen asti pari kertaa vuodessa Ja petiseuraa ei voi etsiä, jos lähteekin kotiin klo 1.
Mies ilmoittaa ihan kysymättäkin mihin suurin piirtein mihin aikaan tulee kotiin ja tulee aina ihmisten ajoissa niin ei tarvitse erikseen kysellä.