Jos miehenne on oluella ystävien kanssa, kysyttekö viestillä, että moneltako hän tulee kotiin?
Kommentit (228)
En kysy, mutta kerran hieman huolestuin kun ei ollut tullut 02.00 mennessä vielä kun heräsin. Aina ennen on tullut 23.00 mennessä. Oli ukko kerrankin jaksanut mennä yökerhoon. :)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ja ahdistaa mennä nukkumaan ilman omaa rakasta.
Ap
No ihan tervettä olla silloin tällöin erillään. Ei toista ihmistä voi omistaa.
Se pitkälti riippuu tilanteesta.
Jos tarvitsee tuoda jotain kaupasta niin tiedän, että odotanko vai saanko nopeammin itse.
Samoin, jos haluan tyydyttää itseäni ihan rauhassa kotona ilman keskeytyksiä niin mukavampi varmistaa, että toinen on vielä bissellä.
En kysy, mutta yleensä itse ilmoittaa, kun lähtee kotiin päin. Kamalaa olisi kytätä kenenkään tekemisiä.
Enkä kysele viestillä yhtään mitään.
Mies on vapaan olut iltansa ansainnut. Ja hän kyllä ilmoittaa jo lähtiessään, mihin aikaan tulee kotiin.
nää keskusteluthan oikein lietsoo pettämiseen, kukaan ei seuraa eikä kyttää perään...vaan enpä ole käytännössä tällaista nähnyt, ihan kaikilla aina hirveä kysely koko ajan että missä mennään ja erityisesti aina kysellään KENEN KANSSA, että onko siellä taas just "se ja se" sihteeri mukana jne...
Jean Sibelius oli ollut viihteellä. Vaimonsa Aino oli soitellut perään ja kysellyt, että koska herra tulee kotiin. Sibelius oli vastannut: "Olen säveltäjä, en ennustaja."
Aina tuo on ilmestynyt jossain välissä kotiin. Ilman kysymättä.
Vierailija kirjoitti:
nää keskusteluthan oikein lietsoo pettämiseen, kukaan ei seuraa eikä kyttää perään...vaan enpä ole käytännössä tällaista nähnyt, ihan kaikilla aina hirveä kysely koko ajan että missä mennään ja erityisesti aina kysellään KENEN KANSSA, että onko siellä taas just "se ja se" sihteeri mukana jne...
Pettää voi työaikanakin, jos on taipuvainen. Siihen ei tarvita illanistujaisia, risteilyitä tai muuta rekvisiittaa. Tämä on niin moneen kertaan nähty.
T. Uskollinen ukkomies
Me ollaan molemmat helposti huolestuvia ja huolehtivia tyyppejä. Siksi ollaan sovittu, että jos menee paljon sovittua tai odotettua pidempään, niin laitetaan itse viestiä. Näin toisen ei tarvitse huolestua ja miettiä, onko kenties jotain sattunut.
Muuten luottamus pelaa eikä ole tarvetta kytätä tai kontrollida toisen tekemisiä.
En tietenkään kysele, toivon, että on hauska ilta ja jos menee myöhään, niin silloinhan ilta on usein ollut hauska. Sitä toivon itsellenikin ja kavereilleni, kun menemme ulos =)
Mieheni tulee kun lupaa tulla. Aina on tullut mutta ei nykyään edes käy missään baareissa oluella vaan juo oluet kotona.
Ettekö koskaan mieti, että mies on siellä ihmisten keskellä ja varmasti hän katselee kauniita naisia ja hekin huomaavat miehenne..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ettekö koskaan mieti, että mies on siellä ihmisten keskellä ja varmasti hän katselee kauniita naisia ja hekin huomaavat miehenne..
Ap
Ja se, että sä pommitat viesteillä, ehkäisee tuota kuvaamaasi Miten?
En ole trolli. Olen läheisriippuvainen, sen myönnän. Mutta nämä tilanteet ovat minulle henkisesti rankkoja.
Ap
Just viimeksi tänään kysyin mieheltä, mihin aikaan tulee töistä, jotta voidaan syödä perheen kanssa. Jos jotakuta ahdistaa tällainen, niin voi voi.
Jos mies on iltamenoissa ja lapset jo nukkumassa, en kysy. Jätän pihavalot päälle ja käyn nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan molemmat helposti huolestuvia ja huolehtivia tyyppejä. Siksi ollaan sovittu, että jos menee paljon sovittua tai odotettua pidempään, niin laitetaan itse viestiä. Näin toisen ei tarvitse huolestua ja miettiä, onko kenties jotain sattunut.
Muuten luottamus pelaa eikä ole tarvetta kytätä tai kontrollida toisen tekemisiä.
Saako kysyä miksi pitää sopia aika monelta puoliso tulee kotiin oltuaan kavereiden kanssa...?
No jos kotiintuloajalla on jotain väliä, eli onko odotettavissa että tarvitsee kyytiä tms. En olisi parisuhteessa ihmisen kanssa, joka ei tietäisi että seuraavana päivänä joku sovittu meno ja ettei pystyisi huolehtimaan juomisestaan niin etteikö sinne olisi kykenevä lähtemään.