Tällaiset juhlatarjoilut. Mitä otat ja mitä jätät ottamatta?
Juhlissa tällaiset tarjoilut:
Kuohuviini ja alkoholiton kuohuva, vesi, vichy
Cocktail-riisipiirakoita ja munavoita
Saaristolaisleipä savutofu- ja skagentäytteillä (pieniä palasia)
Välimeren fetapiirakka
Mansikkatäytekakku
Gluteeniton pätkisjuustokakku
Marmeladia
Suklaamakeisia
Pikkuleipälajitelma
Kahvi, tee, maito
Mitä näistä ottaisit ja minkä jättäisin väliin?
Kommentit (388)
Tofu ja marmeladi jäisi ainakin ottamatta. (Toivottavasti on kerrottu vieraille tofusta. Tuskin olen ainoa, jonka vatsa ei sitä kestä.)
Luultavasti en ottaisi myöskään pikkuleipiä, mansikkakakkua enkä pätkiskakkua. En ole makeiden ystävä -paitsi hyvän suklaan. Omissa juhlissanikin olen huomannut, että makeita otetaan aika vähän verrattuna suolaisiin.
Riittävästi löytyisi minulle otettavaa.
tofu jäisi syömättä. Pätkiksestäkään en pidä mutta ehkä maistuisi kakkuna?
Söisin kaikkea. Lopuksi kävisin vessassa vääntämässä kunnon jöötit, laittaisin kannen alas, huuhtelisin, enkä katsoisi perään.
Eversti
Otan kuohuviinin, riisipiirakan ja suklaata
Kiitos
Koska voin tulla?
Vehnä panee pakin sekaisin, joten noista voisit ottaa kuoharia ja pätkiskakkua.
Ottaisin tietysti kaikkea. Nirsoilu on lapsellista. Nirsoilija myös menettää elämässä todella paljon eikä koske pelkästään ruokaa.
Saaristolaispiirakka ja feta jäisi syömättä. Vichylle ja kahville kyllä..
Suklaamakeiset ja kahvi. Muut skippaan.
Kaikkea muuta varmasti ottaisin, paitsi alkoholiton kuohuva, marmeladi ja tee jäisivät todennäköisesti välistä.
Marmeladi, suklaat ja pikkuleivät jäisivät väliin. Kiitos, kun tarjoat tofua.
Kaikki muu kuulostaa hyvältä. Nuo cocktail-riisipiirakat eivät eli niitä en ottaisi (jos ne ovat niitä pieniä, täysvaaleita, ei, ei maistu). Muu maistuisi kyllä varsin mainiosti.
Ottaisin
-kuohuviiniä
-riisipiirakoita ja munavoita
-saaristolaisleipä skagentäytteellä
-välimeren fetapiirakka
-pätkisjuustokakkua
-suklaamakeisia
-pikkuleipiä
-kahvia maidon kera
Ja olisin oikein tyytyväinen. Mutta minä en olekaan turhan tarkka, kunhan nyt jotain syötävää saan, niin olen tyytyväinen. Täytekakku jäisi väliin ja marmeladit, kun en ole niiden ystävä, mutta kun muuten ihan tarpeeksi vaihtoehtoja, niin ei haittaisi
Vierailija kirjoitti:
En syö hiilihydraatteja enkä käytä alkoholia joten en ota mitään.
Pidä tuo linja. Hanavedessäkinhän voi olla vaikka karsinogeenejä.
Muista ottaa oma pullovesi mukaan. Merkkipullo tekee kovan säväyksen rahvaaseen.
Fetapiirakkaa ja mansikkakakkua =)
Ottaisin riisipiirakka+munavoi, mansikkatäytekakku, kahvi ja vesi.
Vierailija kirjoitti:
Salaatti olisi herkullinen lisä noihin.
Mikä hinku ihmisillä on nykyään tunkea kahvipöydän tarjoiluksi salaattia? En ymmärrä. Sen ymmärrän että jos kyse on ruokatarjoilusta, se useimmiten sisältää salaattia/salaatteja. Myös keittoruokatarjoilussa alkuruokana.
Vierailija kirjoitti:
0En tiedä, mitä on skagen, joten en osaa sanoa, söisinkö sitä.
Todennäköisesti ottaisin pikkuleipiä (jos löytyisi joku maidoton vaihtoehto) ja teetä.
Maitoallergia eikä tofu oikein nappaa. Melkein kaikissa tarjottavissa ilmeisesti maitoa.
Mutta riittäisi minulle.
Söisin kaikkea tarjolla olevaa (hyvät tarjoilut!). Juomista ottaisin alkoholittoman kuohuviinin, vettä ja teetä.