Tällaiset juhlatarjoilut. Mitä otat ja mitä jätät ottamatta?
Juhlissa tällaiset tarjoilut:
Kuohuviini ja alkoholiton kuohuva, vesi, vichy
Cocktail-riisipiirakoita ja munavoita
Saaristolaisleipä savutofu- ja skagentäytteillä (pieniä palasia)
Välimeren fetapiirakka
Mansikkatäytekakku
Gluteeniton pätkisjuustokakku
Marmeladia
Suklaamakeisia
Pikkuleipälajitelma
Kahvi, tee, maito
Mitä näistä ottaisit ja minkä jättäisin väliin?
Kommentit (388)
Kaikkea voisin ottaa, mutta marmeladille en keksisi käyttöä
Jättäisin väliin etapiirakan, marmeladin ja teen. Hyvä setti.
Söisin kaikkea hyvällä ruokahalulla. Kuulostaa hyvältä tarjoilut!
Voisin ottaa kaikkia noita, hyvät tarjoilut! Toki käytännössä en ehkä ottaisi kaikkea, mutta ajatuksena :)
Vierailija kirjoitti:
Missä tuore ja raikas
Raikkaita voileipiä pitäisi olla. Muuten menisin jääkaapille ja söisin lasten vanukkaat.
Jäisi pelkkiin juomiin. Olen keliaakikkona hieman arka tälläisissä tarjontatilanteissa kontaminaatioriskin takia. En myöskään välitä makeasta joten kiitos ajatuksesta mutta saisiko vaikka salaattia.
Ottaisin:
Mansikkatäytekakku
Suklaamakeisia
Pikkuleipälajitelma
maito
Kuohuviini ja alkoholiton kuohuva, vesi, vichy
Kaipa noista kaikki käy. Paitsi jos olen autolla. Silloin en ota yhtään alkomahoolia, koska olen herkästi hiprakoituva enkä näe mitään järkeä juoda alkomaholillista juominkia yhtä lasillista. Mieluummin juon harvoin kännit ja muun ajan olen vaikka tipaton. Eikä minulla ole alkomahooliongelmaa siitä huolimatta. Koen vain turhaksi juoda alkoholia päihtymättä, enkä ihan täysin absolutistikaan ole, joten...
No kai minä pari voin ottaa, vaikkei olekaan suurta herkkuani.
Saaristolaisleipä savutofu- ja skagentäytteillä (pieniä palasia)
Hyi v joku savutofu. Skagen on ihanaa.
Välimeren fetapiirakka
Hyi
Mansikkatäytekakku
Nam
Gluteeniton pätkisjuustokakku
Hyi, gluteenittomat syötävät ovat pahanmakuisia ja pätkis ei ole lemppari.
Marmeladia
Hyi
Suklaamakeisia
Nam
Pikkuleipälajitelma
Jos niissä on sokolaatia niin tänne vaan. Jos ovat sellaisia ällöttäviä peruspikkuleipiä, niin ei kiitos.
Kahvi, tee, maito
Kaffi kelpaa tummapaahtoisena, mutta en tykkää maidosta KAFFISSA. Kaurajuominkia käytän nykyään. Tosin erikoskaffeihin lirautan maitua. Tee on ok myös, siihen laitan maitua. Toki kaikki teet eivät ole kovin hyviä. Marjaisat ja makeat teet ovat minun juttuni. En juo mitään viherpas-kaa.
Mä ottaisin vaan vissyä ja teetä. En voi syödä viljoja enkä sokeria, joten tyytyisin juomiin. Olen oppinut syömään kotona ennen juhlia ja viihdyn tarjoomuksista huolimatta hyvin juhlissa. Tärkeintä ei ole syöminen vaan yhdessäolo.
ottaisin
kuohuvaa
Cocktail-riisipiirakoita ja munavoita ihania
Saaristolaisleipää savutofu-täytteillä (pieniä palasia) kuulostaa ihanalta
Välimeren fetapiirakka ok
Mansikkatäytekakku voinko tulla?
Kahvi
pätkisjuustokakku puolet kakusta :-)
Ihanat ruuat teillä!
Missä vanukkaat, raikkaat voileivät ja maksalaatikko 100 g/hlö?
Kaikkea ottaisin ihan mielellään. Marmeladit on ehkä turhia, ellei sitten ole vaikkapa sydänmarmeladeja häissä. Enempi tarjoilupöydän kaunistuksena vadilla vaikka ovatkin syötäväksi tarkoitettuja. Jotkut vihreät kuulatkin keoksi aseteltuna näyttäbät kivoille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea voisin ottaa, mutta marmeladille en keksisi käyttöä
No sen voi syödä ihan samoin, kuin muutkin makeiset.
Hyvät tarjoilut. Kaikkea ottaisin.
Ihanat tarjoilut. itse ottaisin näitä
kuohuviini, saaristolaisleipä skagen, fetapiirakka, mansikkakakku ja kahvia. En viitsisi täyttää vatsaa riisipiirakalla jota usein syön muutenki enkä pidä suklaasta niin siksi nämä valinnat.
Itse leivon juhliin kaiken laktoosittomana ja gluteenittomana. Oon huomannu että keliaakikoille ei tahdo muuten jäädä mitään kun ihmiset ei oikein hahmota että gluteenittomat on vaan keliaakikoille. Kaikkea noita aloituksessa mainittuja voisin ottaa.
Kuohuviini (todennäköisesti alkoholillinen, hyvä että alkoholiton vaihtoehto löytyy pommacin sijaan), saaristolaisleipä, mansikkakakku ja ehkä muutama marmeladi. Kahvia tai teetä.
Sinä kaupunkilainen hienohelma.Älä maalaisia potki.Näin se vaan menee