Miksi vastaantulevat naiset hymyilevät/nauravat minulle?
Miksi vastaantulevat naiset hymyilevät/nauravat minulle? Mielestäni ulkonäossäni ei ole mitään vikaa että se naurattaisi tai hymyilyttäisi. Olen miettinyt pukeudunko oudosti, mutta ihan sama miten pukeudun niin minulle hymyillään. Olen myös ihan normaalivartaloinen. En ole koskaan seurustellut kenenkään kanssa niin en voi kysyä keneltäkään naiselta tätä niin kysyn täällä. T. Mies 31
Kommentit (20)
Naiset hymyilevät minulle usein, eivät niinkään naura. Kiva tässä on se, että eniten minulle hymyilevät juuri hyvännäköiset naiset. En valita.
Joskus sitä vaan nauruuttaa kivasti.
Minuakin usein hymyilyttää kaupungilla. Joskus suorastaan repeän nauruun.
Oletko söpö? Tai sitten sinusta voi kiertää joku kuva jota on käsitelty..
Onko sulla parsakaali hampaankolossa?
Miks ihmiset tujottaa ? Naiset, teinit , miehet. En ole ruma, enkä lihava. Siitä se ei voi johtua. Monesti joutuu kysymään kaverilta onko mulla naamassa jotain tai jossain?
Joo voi hyvinkin kiertää kuva somessa jota on muokattu. Kysy heiltä mitä naurat.
Katsot silmiin ja hymyilet takaisin. Aivan varmasti vastaantulevan naisen hymy loppuu siihen pisteeseen.
Koska sulla on kakkaa otsassa. Eikun vanukasta. Ei kun kakkaa. Vanukasta. Kakkaa. Maista, kumpaa.
Naisena en hymyile tai naura miehelle Ellen pidä häntä erityisen hyvännäköisenä tai jotenkin hänestä tule hyvä olo.
Laita vetoketju kiinni ettei hevoset karkaa
Naiset aistivat ison pipulin, ja hymyilyttäähän se tietää tarjolla olevan taattu tyydytys.
Naiset ovat hyvällä tuulella!
Heillä on ollut kiva päivä tai he ovat saaneet juuri kuulla joltain jotain mukavaa
Mulle nauroi kaikki vastaantulijat. Koska somessa kiersi kuva joka oli ilkeiden ihmisten laittama ja levittivät väärää tietoa.
Työpaikalla on pakko hymyillä kaikille, vaikka kuinka vituttaisi.
Saa kysyä miksi hymyilet. Onko paikkakunta iso vai pieni. Ainakin saisi vastauksia. Joskus hymyily voi olla säästä johtuvaa tai muu "hulluus". Ehkä on ajatuksissaan.