Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä tapa päästä eroon tekemättömän työn aiheuttamasta ahdistuksesta?

Vierailija
02.02.2024 |

Minulla on deadline yhdelle erittäin epämieluisalle etätyötehtävälle kuukauden kuluttua. Minulla on jatkuvasti pieni ahdistus siitä, mutta erityisesti silloin, kun minulla olisi aikaa tehdä se. Tiedän, että sen tekemiseen menee 1-2 työpäivää.

Mikä olisi paras konsti päästä eroon tuosta ahdistuksesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita tekeminen heti. Ahdistus loppu kun homman tekee. Olipas vaikeaa.😂 

Vierailija
2/4 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mitä vielä epämieluisampaa sun pitäisi tehdä kun toi tehtävä. Esimerkkinä hammaslääkärikammoisen mennä hammaslääkäriin. Sitten kun on aikaa tehdä, valitset vain että se tehtävä vai toi vielä epämieluisampi, jompi kumpi on pakko ja piste. Vaatii toki selkärankaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa osiin ja tee se muutamassa päivässä ni pääset eroon koko tehtävästä! :) 

Vierailija
4/4 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai voi tehdä kuin yhden asian kerrallaan. Ja omaan tahtiin. Jos yrittää liikaa tai yliyrittää, ehkä ahdistaa. Vaikka haluaa saada sen nappiin. Onko muita jotka voisi tehdä osan siitä tai kokonaan. Mikä olisi hyvä itsensäpalkitsemiskeino ikävän tehtävän aikana tai jälkeen, mitä kivaa suunnitella tulevaisuuteen. Tai sen oheen kivaa, taukoja.

Entä voiko osan tehdä aiemmin ja osan myöhemmin, jakaa eri päiville. Kuluuko tehtävään enemmän aikaa kuin onkaan ajateltu. Onko aikataulu liian tiivis arkisin. Jos se olisi mukavaa tekemistä, eri juttu. Miten lähestyä sitä asiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä