Jos pelkäät lomautusta niin ota lomautuksen ajaksi vaikka siivoustyö
Kai sitä saa töitä tehdä vaikka lomautettu?
Turha pelätä. Rappusiivousta 8 h pv niin kuntokin nousee ja kilot karisee.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hissillä ylös ja portaita alas, mikä siinä on niin rankkaa?
Olen hakenut porrassiivoojaksi jo kolme kertaa. Yhdesti pääsin haastatteluun mutta en vaan tule valituksi. On myös kokemusta alalta, mikähän on syynä🤔 Että millaista hakevat
Odotetaankohan jotakuta ennestään tuttua hakemaan paikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika helposti saat siivoojalta neniisi jos hänen työnsä yrität ottaa. Älä kokeile, tulee vessarätistä ympäri korvia.
Se on tasopyyhe, ei rätti. Terv: toimitilahuoltaja
Se on rätti tai liina, senkin tekopyhä hienostelija. t. siivooja
Ihan oman ammatin arvostamisen vuoksi olisi suositeltavaa käyttää oikeita nimikkeitä. Se on pyyhe. Liina laitetaan pöydälle ja sen päälle voit laittaa vaikka kukkamaljakon. Pyyhkeellä pyyhitään.
T.Laitoshuoltaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hakenut porrassiivoojaksi jo kolme kertaa. Yhdesti pääsin haastatteluun mutta en vaan tule valituksi. On myös kokemusta alalta, mikähän on syynä🤔 Että millaista hakevat
Mutta eikö tuossa tapauksessa olisi järkevintä soittaa kyseiselle henkilölle itselleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö tuossa tapauksessa olisi järkevintä soittaa kyseiselle henkilölle itselleen
Juu, ei. Parempi vaan jankuttaa palstoilla 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kerrotko vielä miksi?
Kerrotko mistä otan tuon työn ja miten se vain otetaan? Kiinnostaisi
Muutama vuosi sitten jokainen joutui ottamaan kk lomautusta. Ehdotin itselleni joulukuuta, jotta siihen oli mahdollista saada toinen työ.
Olin yhdessä ostoskeskuksessa. Mulla oli tuntipalkka, pimeänä ja olin liikkeessä aamusta iltaan. Nukuin takana, henkilötiloissa olevalla sohvalla. Seuraavana vuonna aukioloajat vapautuivat, silloin aattona liike oli auki 812 ja seuraavan kerran 27.12. Ex otti kopin ja lapset olivat koko joulukuun hänen luonaan. Paitsi tietty jouluna.
Töitä on, jos asuu ihmisten ilmoilla, jalat toimii jne
Vierailija kirjoitti:
Katsot milloin rappusiivooja tulee töihin. Tarkistat ympäristön ettei ketään ole teidän lisäksi käytävällä. Tönäiset siivoojan rappuihin, hän jää sairaslomalle ja haetaan tuuraajaa. Haet paikkaa ja vakuutat itsesi sekä sanot että työaluekin tuttu ennestään sekä teet niin hyvin työsi että saikulla olevaa siivoojaa ei enää palkata.
The end
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsot milloin rappusiivooja tulee töihin. Tarkistat ympäristön ettei ketään ole teidän lisäksi käytävällä. Tönäiset siivoojan rappuihin, hän jää sairaslomalle ja haetaan tuuraajaa. Haet paikkaa ja vakuutat itsesi sekä sanot että työaluekin tuttu ennestään sekä teet niin hyvin työsi että saikulla olevaa siivoojaa ei enää palkata.
The end
Hei kiitti vinkistä 😁
Tässähän huolestuttavaa on lähinnä se, että ap:n kaltaiset mukahauskat tollot saattaa loppujen lopuksi olla jopa tosissaan. Sen tähden, toistetaan vielä kerran ja ehkä tää alkaa olla vähitellen ymmärretty;
1. Yhteenkään työpaikkaan ei tuosta vaan "mennä" omalla päätösellä. Työnantaja päättää onko työtä ja kuka siihen palkataan.
2. Yhtäkään työtä ei tuosta vaan "oteta". Työnantaja päättää onko työtä ja kuka siihen palkataan.
Menikö jakeluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The end
Hei kiitti vinkistä 😁
Tähän se kohta oikeasti menee. Koska todellakin on enemmän niitä jotka haluaa töihin kuin kituuttaa rahoilla. Jos tukia pienennetään niin otetaan kyseenalaisia keinoja käyttöön että saadaan töitä
Mun isä koki valaistumisen kun hänet lomautettiin 90-luvun laman aikana. Isä istui joka päivä nojatuoliin, laittoi silmät kiinni ja oli siinä niin kauan kuin halusi. Joskus riitti 15 min, mutta kerran vierähti monta tuntia. Isä sanoi, että vasta lomautettuna hän ymmärsi huilaamisen merkityksen.
Olen hakenut Lassila Tikanojasta töitä vuosikaudet. Eivät koskaan huomaa olemassaoloani. Kerran näin heidän firman auton parkissa. Meinasin mennä kysymään että mikä homma, kun kuitenkin olen pätevä ja heillä koko ajan työpaikkoja kuitenkin vapaana