Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Top Gear Suomi Official - autoviihdeohjelmien kunkku rantautuu Suomeen

Vierailija
02.02.2024 |

Lauantaina 24.2 siis alkaa Nelosella ja Ruudussa. *Hiukan* myöhässä muista kansainvälisistä versioista, mutta eiköhän tästä ihan hauska show tule ;)

Luvassa puolisentoista tuntia triviaa, kilpailuja ja viihdettä autoista varmaan Suomen hauskimman, jollei niin viihdyttävimmän juontajakolmikon seurassa.

Alkuperäistä brittiversiota kunnioittaen Suomen oma Top Gear ei eroa merkittävästi siitä, mutta ehkä juuri sopivasti tehdäkseen tästä uniikinlaisen ohjelman "automakasiinien" kategoriassa!

Top Gear Suomi | Ruutu

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Top Gear Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (741)

Vierailija
581/741 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Mira Potkosen kanssa samaa mieltä, en ikinä ostaisi itselleni kirkkaanpunaista autoa. Eri mieltä taas siitä, että en koskaan käytä penkinlämmitintä, täysin turha varuste autossa.

Vierailija
582/741 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle tätä suomen kautta on menty, sitä tylsemmäksi ja yksitoikkoiseksi on mennyt.. Ei uusia osioita, ja muutenkin 1.5 tuntia tälläistä on mielestäni aivan liikaa. Myöskin noita "kilpailuja" on venytetty aivan liian pitkiksi, ja autoja lukuunottamatta tuntuu ihan turhalta katsoa.

Ne ekat jaksot oli vielä ihan hyviä. Niissä oli oikeasti mielenkiintoista sisältöä, kuten viisi suomalaisen rallihistorian legendaa, ja kunnon autojen rassailua ja naljailua houstien välillä! Nyt on menty vaan alamäkeen, mikä on mielestäni tosi ikävää varsinkin tälläisen megaformaatin suhteen.

p.s. Ismo on hyvä koomikkona, mutta ei kannattaisi sen enempää juontajan pestiin palkata.. Saakelin cringe, kun koko ajan vaan inisee eikä osaa olla luonnollinen edes.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/741 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjelma on floppi katsojamäärien perusteella. Alle 200 000 katsojaa eli jopa vähemmän kuin Temppareilla. Eikä RuutuPlussassa sen enempää. En usko että toista kautta tulee näillä katsojaluvuilla. Olen tykännyt ohjelmasta vaikka en mikään automies olekaan. Alkuperäistä Top Gearia en ole katsonut joten voi vertailla siihen. 

Vierailija
584/741 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin on TOP GEAR SUOMI onnistunut ja hyvää läppää tulee ja etenkin Teemu saa heittää hyviä kommentteja ja rakastaa kunnon polttoainekäyttöisiä autoja mitä WOKE/TRANS/ILMASTO agendaa ajavat surkimukset ja rahastus hysterioiden levittäjät varmasti haukkuvat koko ajan täällä.

Vierailija
585/741 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin tiesin heti alusta asti että jossain kohtaa tuonne änkeää Sirpa kylmissään. Ja muka Toffen kutsumana... Just. 

Vierailija
586/741 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Mira Potkosen kanssa samaa mieltä, en ikinä ostaisi itselleni kirkkaanpunaista autoa. Eri mieltä taas siitä, että en koskaan käytä penkinlämmitintä, täysin turha varuste autossa.

Ja mä taas en sinistä, ja penkinlämmitin on must. 

Vierailija
587/741 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, tuo on vielä huonompi kuin brittien TG. 

Ja toivottavasti teemu muuttaa ameriikkaan kertomaan miten niiden pitäisi toimia. 

Vierailija
588/741 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma on floppi katsojamäärien perusteella. Alle 200 000 katsojaa eli jopa vähemmän kuin Temppareilla. Eikä RuutuPlussassa sen enempää. En usko että toista kautta tulee näillä katsojaluvuilla. Olen tykännyt ohjelmasta vaikka en mikään automies olekaan. Alkuperäistä Top Gearia en ole katsonut joten voi vertailla siihen. 

Suomi on täynnä yksinkertaisia ihmisiä jotka katsovat temppareita ja muuta kevyttä ohjelmistoa, TOP GEAR SUOMI on taas erinomaista viihdettä meille älykkäille ihmisille jotka emme lähde mukaan kaikkiin rahastus agendoihin ja jotka mm. kannattavat perinteisiä energiamuotoja ja syövät lihaa mikä takaakin aivojen kehityksen :)

Vierailija
589/741 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Toffella ja Teemulla on hyvä kemia, etenkin ulkokuvauksissa. Molemmat kannattelevat ihan hyvin tylsiä tehtäviä. Mutta Ismo on monessa mielessä sietämätön, toivon ettei häntä enää nähdä juontajana.

Studio-osuuden kotikutoisuus on kyllä todella häkellyttävää 😅 Ei se olisi nyt kauheesti autenttisuutta pilannut, jos rata-ajoajat olisi näytetty grafiikkana katsojille

Vierailija
590/741 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on täynnä yksinkertaisia ihmisiä jotka katsovat temppareita ja muuta kevyttä ohjelmistoa, TOP GEAR SUOMI on taas erinomaista viihdettä meille älykkäille ihmisille jotka emme lähde mukaan kaikkiin rahastus agendoihin ja jotka mm. kannattavat perinteisiä energiamuotoja ja syövät lihaa mikä takaakin aivojen kehityksen :)

Katsojamäärä vastaa Temppareita. 189 000 katsojaa on todella vähän kun mietitään mihin aikaan ohjelmaa esitetään. Vertailuksi Tähdet tähdet ja TVOF keräävät yli 500 000 katsojaa. Viimeisten 90 päivän aikana TGS on kerännyt aloitusjaksollaan Ruudussa/RuutuPlussassa 150 tuhatta katsojaa kun taas viimeisten 28 päivän aikana vain 86 000 katsojaa häviten esimerkiksi Huvila & Huussi -ohjelmalle. 

Itse olen ohjelmasta tykännyt ja ihmettelen näin pieniä katsojalukuja. Ilmeisesti katsojia ei oikein kiinnostanut. Eka jakso keräsi 275 000 katsojaa joten siitä on tultu alaspäin miltei 100 000 katsojaa. Se on harmi. Ehkäpä kyse on juontajista tai siitä että ohjelmaa verrataan kokoajan alkuperäisversioon. 

Vierailija
591/741 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsojamäärä vastaa Temppareita. 189 000 katsojaa on todella vähän kun mietitään mihin aikaan ohjelmaa esitetään. Vertailuksi Tähdet t

Kyse on siitä samasta millä vasurit myrkyttää koko suomen ilmapiirin jatkuvasti ja joka asiassa. Eli joka palsta täyteen loputonta valehtelua, leimaamista ja haukkumista jos mukana on kukaan tai mitään joka on missään elämänsä vaiheessa ollut mitään vasemmistoaatetta haastavaa mieltä yhtään mistään.

Mutta siinäpä sai nelonen rahallisesti nokilleen ihan omiltaan ja omilla keinoillaan.

Objektiivisesti teemu on tuon ohjelman uskottavin juontaja, yllättävää kyllä. Ismolla on jotain ärsyttäviä maneereja ja kristoffer ei osaa olla luonteva itsensä vaan pitää olla tää wokeritari valkoisessa haarniskassaan taistelemassa pahoja persuja ja vääriä ajatuksia vastaan tässäkin ohjelmassa.

Muuten ainoa mikä häiritsee on se, että nää pyörii tuolla tylsällä malmin kentällä liikaakin ja tuon kilpa-ajoradankin nuo olisi saaneet merkata selkeämmin katsojaa varten. Ja toki paljon brittejä pienempi jaksobudjetti näkyy monessakin asiassa. 

Vierailija
592/741 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko edellisen vaikka hakeutua hoitoon, kun niitä "vassareita" näkee joka paikassa? Suomessa media on 100% oikeistolainen Ylen johtoporrasta myöten, "vasemmistoa" kannattaa alle kolmasosa kansasta ja noin on ollut 90-luvun alusta alkaen.

Vierailija
593/741 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TG Suomi on ainoa kotimainen viihdeohjelma jolle olen nauranut. Maikkarin putoukset etc sonta olivat ekalla kaudella siedettäviä mutta nyt pelkkää noloa toistoa joka on ehkä suunnattu lapsille tai muille joiden aivokapasiteetti ei ole aikuisen tasolla.

TG Suomen juontajat ovat juuri hauskasti erilaisia keskenään; Hienostelija, renttu, ja miljonääri.

100% samaa mieltä.

Vierailija
594/741 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu on ohjelmalle tärkein monesta syystä. Senkin vuoksi, että yksi sponsoreista on Thermia. Teemu on heidän mainoskasvonsa.

https://www.thermia.fi/hyodyllista-tietoa/referenssiasiakkaat_lampopump…

Vierailija
595/741 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu on ohjelmalle tärkein monesta syystä. Senkin vuoksi, että yksi sponsoreista on Thermia. Teemu on heidän mainoskasvonsa.

https://www.thermia.fi/hyodyllista-tietoa/referenssiasiakkaat_lampopump…

Thermia on ohjelman lopputeksteissäkin mainittu.

Vierailija
596/741 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemättä psqaa

Nähtynä pitää tunnustaa että parempi kun odotin, vaikka toki budjetit oli bbc:tä selvästi pienemmät. Juontajat yllätti positiivisesti. Eli ihan katsottavaa viihdettä, varmaan katsoisin tokankin kauden kunhan ne ei vaihda juontajia joihinkin täys-amaoottiin. 

Vierailija
597/741 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin kovasti.Nämä kolme juontajaa toimivat hyvin yhteen ja monet kerrat nauratti.Ja olen alkuperäisen sarjan fani.Odotan jos tulisi toinen kausi!

Vierailija
598/741 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkäsin kovasti.Nämä kolme juontajaa toimivat hyvin yhteen ja monet kerrat nauratti.Ja olen alkuperäisen sarjan fani.Odotan jos tulisi toinen kausi!

Minä myös. Viihdyttävä ohjelma ja hyvin tehty Suomen budjetti huomioon ottaen.

Vierailija
599/741 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Viihdyttävä ohjelma ja hyvin tehty Suomen budjetti huomioon ottaen.

Ja se budjetti oli käytetty Ferrareilla jne ajeluiden jälkeen ja loppubudjetista aika iso osa meni makkarabileisiin (jossa alkup. idea oli esitellää uusi auto julkkisajoihin) ja loppukausi mentiin sitten kengännauhoilla.

En usko että tulee toista kautta ainakaan näillä juontajilla ja toivottavasti ei 1,5h jaksoina.

Vierailija
600/741 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olin väärässä, Selänne paljasti tai "paljasti" yhdessä haastattelussa että TGSn toisen kauden kuvaukset ovat alkamaisillaan (pientä suunnittelua vielä).

Ainakaan paljoa huonommaksi ei voi mennä.