Hallituksen sanelupolitiikan päinvastaiset vaikutukset: työlliset ei enää mene töihin ja joukkopako reserveistä 2 päivässä!
Milloin nuo oppii, että parempaan lopputulokseen päästään keskinäisellä kunnioituksella, vastapuolen kuuntelemisella, kyvyllä asettua toisenkin osapuolen asemaan ja neuvottelemalla? Aikuisen ihmisen elämän vapaassa demokratiassa ja sivistysvaltiossa ei kuulu perustua pakkolakeihin ja auktoriteetin saneluun ja kyykytykseen.
Kommentit (195)
Minusta yleislakkoa pitäisi käyttää muihinkin asioihin. Esimerkiksi itärajan sulkeminen on minusta yleislakon paikka.
"500 miljoonan euron yllätysleikkuri ajaa kunnat koville."
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/500-miljoonan-yllatysleikkuri-ajaa-k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista kannattaa hallitusta ja siten demokraattisin vaalein on heidät sinne valittu. Aina ei voi kaikkia miellyttää.
Poliittiiset lakot tulisi kieltää kuten lähes kaikkissa muissa Euroopan maissa. En tule itse osallistumaan poliittisiin lakkohin ja tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa aiheuttamaan lisää sisäistä hämminkiä.
Kaikissa demokratioissa on poliittisia lakkoja. Aina.
Suomi ei enää ole demokratia, äärioikeisto on vallassa ja politiikka on hiljentää kaikki väärin ajattelijat, köyhät, sairaat ja muualta tulleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä te tälläkin palstalla itkette. Täällä selkeästi kerrottiin mitä tapahtuu, jos äänestätte persuja ja kokoomusta, mutta te äänestitte niitä silti. Saitte mitä tilasitte.
Ehkäpä me ei äänestetty persuja ja kokoomusta. Ja saamme siltikin sitä mitä emme tilanneet.
Vähän sama kun minä sain viime hallituksen aikana sitä mitä en tilannut?
Kukaan ei tilannut pandemiaa eikä Venäjää hyökkäämään itsenäiseen naapurivaltioon.
"Terveydenhuollon maksukatto nousee 765 euroon koko Suomessa."
Tosi hieno talo oli myynnissä, mutta 173 neliötä ja sähkölämmitys.
Ei ikinä, kun sähkölämmitys.
Minä haluan pestä pyykkiä ja käydä suihkussa.
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta voi kuulemma olla maaliskuussa 4,00 c/kWh
voi voi
Kelalla on lämmityslaskussa katto.
Ketä kiinnostaa. Taidan muuttaa ulkomaille kun maassa on kommarit ja homot tunkemassa valtaan. Olisi aika että Karhuryhmä laittaisi SAK:n maanpetturit yms. öyhöttäjät kuriin armolaukauksilla.
Neuvoteltais kyllä, ellei hallitus olisi ollut 7 kuukautta piilossa/ ripulissa/ olutseuran retkellä Belgiassa ja vailla haluja neuvotella.
Teillä ei ole ollut neuvotteluhalua 30 vuoteen. Nyt kun ei tule enää kutsua alkaa uhriutuminen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä te tälläkin palstalla itkette. Täällä selkeästi kerrottiin mitä tapahtuu, jos äänestätte persuja ja kokoomusta, mutta te äänestitte niitä silti. Saitte mitä tilasitte.
Ehkäpä me ei äänestetty persuja ja kokoomusta. Ja saamme siltikin sitä mitä emme tilanneet.
Kukaan ei tilannut pandemiaa eikä Venäjää hyökkäämään itsenäiseen naapurivaltioon.
Enkä itse tehnyt työhakemusta valtiolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista kannattaa hallitusta ja siten demokraattisin vaalein on heidät sinne valittu. Aina ei voi kaikkia miellyttää.
Poliittiiset lakot tulisi kieltää kuten lähes kaikkissa muissa Euroopan maissa. En tule itse osallistumaan poliittisiin lakkohin ja tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa aiheuttamaan lisää sisäistä hämminkiä.
Kaikissa demokratioissa on poliittisia lakkoja. Aina.
Suomi ei enää ole demokratia, äärioikeisto on vallassa ja politiikka on hiljentää kaikki väärin ajattelijat, köyhät, sairaat ja muualta tulleet.
Mitenkäs elinkeinoelämää, työnantajia, ja keskiluokan veronmaksajia on kuunneltu demareiden ja vasemmiston toimesta?
Ei mitenkään, suomi oli viimeiset vuodet äärivasemmiston vallassa.
Tarvitsetko paperipussin, vaikutat kiihtyneeltä?
Mitkä ovat ay-liikkeen lääkkeet talouskriisin hoitamiseen? Tuloverotusta ei voi enää ruuvata kireämmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi mennä niiden selän taakse piiloon.
Saivat uudistettua terveydenhuollon, vaikka heille kerrottiin ettei rahat riitä. Nyt kokoomusta syytetään siitä ettei rahat riitä.
Ja aloittivat tunnin radan. Vaikka sanottiin että se sitten maksaa. Nyt kokoomusta syytetään siitä että se maksaa.
Milloin ay-liike alkaa maksaa veroa ja kasvattaa valtion taloutta? Ay-liikkeellähän on mm. puolen miljardin kiinteistöomaisuus ja vuokrakartelli verottoman tulon tahkoamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä ovat ay-liikkeen lääkkeet talouskriisin hoitamiseen? Tuloverotusta ei voi enää ruuvata kireämmäksi.
Tietysti voi, se on edelleen alle 100%
-Li A.
Sähkön hinta nousee myös yrityksille. Se voi tietää monelle kenkää.
Vierailija kirjoitti:
Sähkön hinta nousee myös yrityksille. Se voi tietää monelle kenkää.
No, meillä on työmarkkinatuki 595 netto kuukaudessa.
Yhdellä tutulla on 195 neliötä, suora sähkölämmitys ja niillä on korkea olohuone, sellanen viistokatto.
Ei käy kateeksi.