Mikä vika on Antonio Floresissa?
Heteromiehenä en ole mikään miesasiantuntija mutta olen hiukan hämentynyt uutisotsikoista tyyliin -Kolmasosa ei äänestäisi Haavistoa hänen puolisonsa takia. Mikä Antoniossa nyt muka on vialla, voisin päätellä, että hän on aika edustava ja komea mies, ainakin komeampi kuin minä itse olen ja haastattelujen perusteella ihan mukavan oloinen mies.
Kommentit (623)
Kumpi ehdokkaiden puolisoista puhuu parempaa Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi olla Antonio! Antonio ei puhu ruotsia niin kuin Suzanne!
Tuo Haaviston seuralainen on kyllä todella juntin oloinen. Ei minkäänlaista sivistystä.
Näyttää siltä, että osa äänestää Haavistoa JUURI SIKSI KUN ON HOMO ja osa päinvastoin ei voi äänestää homoa , mutta äänestäisi jos ei olisi homo. Tuo linja näkyy näillä foorumeilla. Osa unohtaa tyystin että molemmilla ehdokkailla on hyvinkin painavia muita syitä miksi ihminen äänestää/ ei äänestä.
Minulle oli avaavaa se mm eilisiltana kun Ville Blåfield totesi että ehdokkaiden ero on nyansseissa. Eli ovat niin tasaväkisiä, ettei saa eroa kuin kuvaannollisesti ohuen langan verran. Ville tuntee varmaan molemmat ehdokkaat hyvin, on itse homo ja suomenruotsalainen. Ville myös totesi sen, että presidentin puolisolla on väliä, koska myös puoliso on osa presidentti- instituutiota.
Vierailija kirjoitti:
Ja kumpi puhuu julkisuudessa? Stubbin vaimo on ollut enemmän taustalla.
Stubb ja tämän tyylikäs juristivaimot ovat edustava ja fiksu pari.
Aivan toista kuin juntti-Antonio ja ylioppilas-Pekka.
Vierailija kirjoitti:
Presidentin puolisolla pitäisi olla myös vaatimus suomalaisesta syntyperästä.
Sitten meillä ei olisi kumpaakaan tämänhetkistä ehdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi olla Antonio! Antonio ei puhu ruotsia niin kuin Suzanne!
Jos joku ei tiedä niin meillä on kaksi virallista kansalliskieltä. Suomi ja ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että osa äänestää Haavistoa JUURI SIKSI KUN ON HOMO ja osa päinvastoin ei voi äänestää homoa , mutta äänestäisi jos ei olisi homo. Tuo linja näkyy näillä foorumeilla. Osa unohtaa tyystin että molemmilla ehdokkailla on hyvinkin painavia muita syitä miksi ihminen äänestää/ ei äänestä.
Minulle oli avaavaa se mm eilisiltana kun Ville Blåfield totesi että ehdokkaiden ero on nyansseissa. Eli ovat niin tasaväkisiä, ettei saa eroa kuin kuvaannollisesti ohuen langan verran. Ville tuntee varmaan molemmat ehdokkaat hyvin, on itse homo ja suomenruotsalainen. Ville myös totesi sen, että presidentin puolisolla on väliä, koska myös puoliso on osa presidentti- instituutiota.
Hienoa! Hyvä Ville👍
Vierailija kirjoitti:
Stubb ja tämän tyylikäs juristivaimot ovat edustava ja fiksu pari.
Aivan toista kuin juntti-Antonio ja ylioppilas-Pekka.
Ei tänne valita suurlähettilästä tms, jolta vaaditaan vähemmän poliittista osaamista ja enemmän edustavuutta.
Emme tarvitse kuninkaallista paria, vaan kriisiajan osaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän outo ilmestys maan ensimmäiseksi naiseksi 🤔
Mihin maa tarvitsee ensimmäistä naista?
Tarviitko sinä tota floresia johonkin.
Puoliso on lisuke. Kekkonen oli leskenä virassaan monta vuotta.
Onpa törkeää syrjintää. Hämmästyttävää, että Suomessa 2024 nähdään näin törkeää syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on niin huonoja valintoja että vaikea valita. H on huhupuheiden mukaan tosi huono esihenkilö, huutaa ja möykkää ja johtaa pelolla. S vanha koulukiusaaja. Eivät vaikuta hyviltä ihmisiltä kumpikaan. Valitse nyt sitten ruton ja koleran välillä.
Tämä on todellakin totta. Tuskin Halla-ahokaan on aivan täydellinen ihminen, mutta hän on onnistunut säilyttämään aitoutensa kaikesta lehdistön vihasta huolimatta ja olemaan tinkimättä periaatteistaan. Hän on ihailtava ihminen. Hänestä todennäköisesti tulee 6 vuoden päästä presidentti, kun ihmiset huomaavat, miten huonosti tämä tuleva presidentti tulee tehtäviään hoitamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsemme rauhaarakentavan pressan, jonka mielenkiinnonkohteena eivät ole keskenkasvuiset pojat.
Antonio on 45v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat on niin huonoja valintoja että vaikea valita. H on huhupuheiden mukaan tosi huono esihenkilö, huutaa ja möykkää ja johtaa pelolla. S vanha koulukiusaaja. Eivät vaikuta hyviltä ihmisiltä kumpikaan. Valitse nyt sitten ruton ja koleran välillä.
Tämä on todellakin totta. Tuskin Halla-ahokaan on aivan täydellinen ihminen, mutta hän on onnistunut säilyttämään aitoutensa kaikesta lehdistön vihasta huolimatta ja olemaan tinkimättä periaatteistaan. Hän on ihailtava ihminen. Hänestä todennäköisesti tulee 6 vuoden päästä presidentti, kun ihmiset huomaavat, miten huonosti tämä tuleva presidentti tulee tehtäviään hoitamaan.
Aivan varmasti kyllä. Not.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä nyt tiedä, onko hänessä mitään vikaa. Noi mokailut, jotka on nostettu esiin, on tietysti tapahtuneet. Voi kuitenkin kysyä kuka ei ole mokaillut. Sellasia ajatuksia on liittyen valtiovierailuihin osaako oikeasti kaikkimahdolliset käytösjutut, miten onnistuu keskustelu illallispöydässä jonkun kuninkaallisen vieressä. Haavistolle tuttuja juttuja, mutta miten kumppani pärjää. Noissa hommissa ei ole varaa mokailuihin.
Ruotsin kruununprinsessan Victorian puoliso prinssi Daniel ei myöskään ollut akateemisesti koulutettu vaan kuntosaliyrittäjä. Hyvin häneltäkin näyttää sujuvan illallistaminen muiden kuninkaallisten kanssa.
No tuo Daniel on juuri esimerkki sivistymättömästi moukasta, miksi ei kannata valita tuollaista presidentin puolisoa.
Victorialle kuitenkin kelpasi! Victoria on vielä kuninkaallinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän outo ilmestys maan ensimmäiseksi naiseksi 🤔
Missä sanotaan että presidentin puolison täytyy olla (tässä tapauksessa) nainen?
No yleensäkin, jos on kyseessä aviopari, niin toinen on mies ja toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lehdistön viha? Jos ihmiset eivät pidä hänestä, se ei ole lehdistön vihaa.
Halla-ahon periaatteet ovat sellaista settiä, ettei hänellä ole kykyä eikä pääsyä korkeaan diplomaattiseen virkaan.
Juu nouti nääs. Ei jatkoon.