En tajua ihmisiä, jotka lietsovat vastakkainasettelua miesten ja naisten välille!
Mitä sellaisille ihmisille on tapahtunut? Ovat terapian tarpeessa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Itselleni ainakin se on luonut vastakkainasettelua, että jokaisessa v*...un koulussa kaikki tytöt/naiset ovat p...u märkänä kaiken maailman koulukiusaajiin ja ren...uihin päin. Ja ovat myös tosi ilkeitä epäsuositumpia miehiä kohtaan melkein AINA. Itse olen jo lähemmäs 40v mies ja pidän huolta kunnostani, eli en ole mikään luu...ri, vaan työtä tekevät kunnollinen mies. Mutta naiset aina suosivat kaikkia epäkunnollisia miehiä, dark triad -persoonalla varustettuja yms. Naiset eivät myöskään suostu ottamaan mistään tekemistään valinnoista vastuuta, vaan aina ovat "uhreja" kun jotain negatiivista tapahtuu heille. Ihan siis kaiken kaikkiaan naisten omien valintojen ja arvomaailman takia en hirveästi arvosta heitä. Moni nainen on myös vihervassari ja jo se + kaikki muut epä-älykkyydet ärsyttävät.
Lähes nelikymppisen jutut kuulostavat tässä lapsellisemmilta kuin mun 23-v lapseni. Menkää ihmiset ulos netistä välillä ettei teille käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että metoo oli huono asia kun lietsottiin vastakkainasettelua? Olisi pitänyt antaa miesten ahdistella kuten ennenkin?
Kuten on myöhemmin todettu, meetoo meni överiksi. Ei näin.
Sitähän miehet kiljuivat. Mutta olivat ja ovat väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla tuntuu olevan aika paljon sinkkuja ja eronneita, joilla on heikkoja kokemuksia kumppaneista ja kumppanittomuudesta.
Vaikutta siltä, että he eivät ajattele tai tarkoita esimerkiksi veljeään tai siskoaan, puhuessaan pahaa vastakkaisesta sukupuolesta, vaan kaikki asiat kiteytyvät siihen eksään, tai mahdollisesti johonkin entiseen esimieheen.
Ei viitsittäs tunkea kuppikakkuja suut ja silmät täyteen. Vanhaan aikaan naiset eivät voineet syystä sanoa mielipidettään perheestä tai miehistä. Jopa vastanaineet kotirouvat unohtaa missä asemassa heidän isoäitinsä oli. Toisinkuin nykyään sä et voinut valita. Hellan äärelle meni velat,feministit, kaikki.
Viime päivinä olen havahtunut tuohon Venäjän toimintaan, kun on tullut lähes sanasta sanaan samoja viestejä vastaan eri ketjuissa. Sellaisia, joilla pyritään tätä vastakkainasettelua selkeästi luomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko että metoo oli huono asia kun lietsottiin vastakkainasettelua? Olisi pitänyt antaa miesten ahdistella kuten ennenkin?
Voitko ap vastata tähän? Vai elätkö mieluummin haavemaailmassa, missä epäkohtia ei ole?
Sivusta, mutta en tiedä miten valikoivalla silmällä oot lukenut, kun se ei todellakaan ole pelkästään ahdistelu tms mistä on manguttu, vaan vuorotellen miehet ja naiset syyttelee toisiaan sellaisestakin missä on kyllä itselläkin peiliin katsomisen paikka.
Jatkuvasti saa lukea kuinka vaikka joku deittailu on pilalla vuorotellen miesten tai naisten takia ja muutaman kysymyksen jälkeen huomaakin, että tällä valittajalla on vain ihan ihmeelliset odotukset/vaatimukset.
Naisilla oli ihan helvetin hyvä syy nostaa meteli miesten hirveästä käytöksestä. Miehet ahdistelevat naisia systemaattisesti. Ja viime vuosiin saakka ilman mitään seurauksia.
Sä et nyt tunnu pääsevän yli tuosta ajatuksesta, että metoo oli vain kaikkea hyvää ja se pitää erikseen joka käänteessä mainita?
Mä en edes moittinut ahdistelusta valitusta, vaan kaikkea muuta joutavaa kitinää, mikä ei millään muotoa ole vain muiden syytä, vielä vähemmän koko sukupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Viime päivinä olen havahtunut tuohon Venäjän toimintaan, kun on tullut lähes sanasta sanaan samoja viestejä vastaan eri ketjuissa. Sellaisia, joilla pyritään tätä vastakkainasettelua selkeästi luomaan.
Jos olet pidempään ollut palstalla, tiedät varmaan, että kaikkien tasoteoreetikkojen esikuva ja takavuosien ahkerin palstamanosfäärin ylläpitäjä on venäläissyntyinen. Ei toki enää aikoihin ole kirjoitellut nimimerkillään, sattumaa tietenkin, vai kuinka?
Se, että äärivasemmistolainen ideologia näkee ihmiselle niin, että miehet ryhmänä sortaisivat naisia on johtanut tähän tilanteeseen, josta kärsivät kaikki. Eikä vähiten juuri nuoret naiset, jotka on huijattu uskomaan tähän valheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun uskot vaan tarpeeksi, niin se voi tapahtua vaikka marsilaisten toimesta.
Oisko jo aika päästä tästä itselleen valehtelusta, että kaikki epämukava mitä lännessä tapahtuu on venäläisten tai kiinalaisten tekosia? Meillä on omastakin takaa niitä rottia ihan riittävästi, jotka paskat välittää mistään kotimaastaan tms, jos vain itse hyötyvät siitä, eikä niitä mistään muista maista rahoiteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko ap vastata tähän? Vai elätkö mieluummin haavemaailmassa, missä epäkohtia ei ole?
Sivusta, mutta en tiedä miten valikoivalla silmällä oot lukenut, kun se ei todellakaan ole pelkästään ahdistelu tms mistä on manguttu, vaan vuorotellen miehet ja naiset syyttelee toisiaan sellaisestakin missä on kyllä itselläkin peiliin katsomisen paikka.
Jatkuvasti saa lukea kuinka vaikka joku deittailu on pilalla vuorotellen miesten tai naisten takia ja muutaman kysymyksen jälkeen huomaakin, että tällä valittajalla on vain ihan ihmeelliset odotukset/vaatimukset.
Naisilla oli ihan helvet
Voitaisiin yleisellä tasolla myös keskustella, miten paljon kasvatuksella on tekemistä asian kanssa. Miten vanhemmat, mukaanlukien se äiti voi kasvatuksella muuttaa asenteita niin, ettei pojasta kasva ahdisteleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Se, että äärivasemmistolainen ideologia näkee ihmiselle niin, että miehet ryhmänä sortaisivat naisia on johtanut tähän tilanteeseen, josta kärsivät kaikki. Eikä vähiten juuri nuoret naiset, jotka on huijattu uskomaan tähän valheeseen.
Kukaan ei kiellä nuoria naisia tai miehiä hakemasta seuraa. Mies saa edelleen ryhtyä elättäjäksi ja nainen kotirouvaksi, jos niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Joko se taas alkoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla tuntuu olevan aika paljon sinkkuja ja eronneita, joilla on heikkoja kokemuksia kumppaneista ja kumppanittomuudesta.
Vaikutta siltä, että he eivät ajattele tai tarkoita esimerkiksi veljeään tai siskoaan, puhuessaan pahaa vastakkaisesta sukupuolesta, vaan kaikki asiat kiteytyvät siihen eksään, tai mahdollisesti johonkin entiseen esimieheen.
Siinä taas yksi joka kieltää todellisuuden.
Voiko sen lietsomisen lopettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kasvatus. Mun oma äiti kasvatti mut arvostamaan naisia. Mulla ei ollut isää ollenkaa
1 paras asia mitä miehelle voi sattua myös on se että mies saa tyttölapsen, se opettaa todella paljon. :)
Olen itse mies myös.
Näinhän se on. Miehiä arvostetaan automaattisesti. Naisten arvostaminen on asia mikä pitää erikseen opettaa. Ja sen oppinut mies luulee olevansa sankari.
Ja sieltä taas isketään "totuuksia" teeman hengessä :D
Juu se on kumma. Ei ilmeisesti itse tajua sitä, että kiukkuaa joka paikkaan tuota samaa teemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunko mielestä naisten pitäisi jatkaa menneessä? Menneessä missä jouduttiin turvautumaan päihteisiin. Viinin kiskonta tai muiden vastavien päihdyttävien aineiden vetäminen ei ole "viileetä". Tunteiden turrutus on AINA oire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei viitsittäs tunkea kuppikakkuja suut ja silmät täyteen. Vanhaan aikaan naiset eivät voineet syystä sanoa mielipidettään perheestä tai miehistä. Jopa vastanaineet kotirouvat unohtaa missä asemassa heidän isoäitinsä oli. Toisinkuin nykyään sä et voinut valita. Hellan äärelle meni velat,feministit, kaikki.
Vanhaan aikaan. Sukupolvien kiukku purkautuu netissä nalkuttaen sekä miehille että muille naisille? Eihän se nyt oikein normaalia ole. Sivusta seurannut niitä itkupotkuraivareita, kiroiluja ja piikittelyjä. Joskus ne menee vahingossa aatetoverittarelle ne raivarit. Ja toiset peukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko noin? Mahdollista. Olen ajatellut että se on joidenkin vaalikiukkua.
Vierailija kirjoitti:
Syrjäytyneitä ja traumatosoituneita tavalla tai toisella. Enemmän itsellä on naiskavereita kuin mies. M52
Panetko niitä vai miksi on naispuolisia kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunko mielestä naisten pitäisi jatkaa menneessä? Menneessä missä jouduttiin turvautumaan päihteisiin. Viinin kiskonta tai muiden vastavien päihdyttävien aineiden vetäminen ei ole "viileetä". Tunteiden turrutus on AINA oire.
Ei, mutta tuskastuttaa se, että metoo vedetään mihin tahansa keskusteluun, kun joku kirjoittaa M jtn tai teksti vaikuttaa jonkun miehen kirjoittamalla. Loppu menee pastanjauhannaksi samalla teemalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen täytyy lähteä treffeille humalassa tai vetää kamaa sietääkseen deittiään? Kun tätä samaa "sontaa" jauhaa omasta mielestään modernit naisetkin. Sille oli syynsä miksi vanhemmat polvet joutuivat turvautumaan päihteisiin. Sama syy löytyy ns. moderninkin naisen takaata. Modernimpiki tapaus haluaa perheellistyä, mutta saadakseen haluamansa joudut toimimaan kuten äitisi. Kautta aikojen naisia syystä tai toisesta söi miesten läsnäolo.
Tämä oli vähän sekava. En tunnista kuvausta itseni enkä tuttujen elämään kuuluvaksi. En kiistä ettei sellaista olisi. Onko se korkeasti koulutettujen vai työttömien naisten ongelma? Palstalla on omien sanojensa mukaan todella paljon hyväpalkkaisia, kouluttautuneita marimekkonaisia, siksi kysyn.
Ja sieltä taas isketään "totuuksia" teeman hengessä :D