Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhukset järkyttyisivät jos linnan juhlissa olisi homopari

Vierailija
02.02.2024 |

Sotaveteraanit esimerkiksi.

Kommentit (885)

Vierailija
301/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom of Finland oli sotaveteraani ja luutnantti että siitä näille veteraaneja keppihevosenaan käyttäville urpoille vähän sivistystä.

Vierailija
302/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotaveteraanit ovat jo sen verran vanhoja, että ei taida aivotkaan pelittää suurimmalla osalla kunnolla. Usein iäkkäät ihmiset ovat paljon suvaitsevaisempia sitä paitsi, koska ovat nähneet niin paljon kaikenlaista. 

Ei armeijaa käymätön voi olla itsenäisyyspäivänä ottamassa sotaveteraaneja vastaan.

Se olisi veteraanien häpäisyä.

Olihan tarja halonen.  Ja haukiokin on heidät kätellyt ja kahvitellut.

Et kovin siis sotaveteraanien tyttäriä arvosta?  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni 90+ järkyttyi kun kuuli, että Haavisto on julkihomo. Isäni ei ollut myöskään tiennyt, että Haavisto on sivari ja että haavistolla ei ole muuta koulutusta kuin ylioppilas. Isäni oli ensimmäisellä kierroksella äänestänyt Haavistoa.

Nyt toisella kierroksella hän ei anna ääntänsä haavistolle.

Vanhukset eivät välttämättä tiedä ehdokkaiden taustoja, sillä eivät seuraa medioita aktiivisesti.

Nuo perustaustat pitäisi kyllä kertoa joka vaalitentin alussa. Isäni oli katsonut yhden vaalitentin ja teki päätöksensä vain sen perusteella. Hän oli kyllä järkyttynyt kun valoitin hänelle Pekan taustoista.

Myös vanhuksilla on oikeus tietää taustat ehdokkaista. Mielestäni median pitäisi vaalitenteissä se tehdä.

Isäsi ei 12vuotta sitten törmännyt puheenaiheisiin Haaviston homou

Ihan varmasti muistavat, jos ei muistaisi, niin hänen lapsi muistuttaa, mitä hän silloin sanoi.

Vierailija
304/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvitelkaa Pekka ja Antonio pöydän ääressä keskustelemassa veteraanien kanssa. Kuvitelkaa tuo tilanne! :D Veteraanit siinä miettisivät, että näiden homppeleidenko takia minä taistelin ja uhmasin kuolemaa? Masentavaa.

Tuo muualta tullut vähän yksinkertainen, joka ei tiedä suomesta mitään ja armeijaa käymätön 

presidentti jututtelisi veteraaneja, se olisi häpäisyä veteraaneja kohtaan.

Juu, mitäs stubbin rouva puhuis? Ei osaa edes suomea! Ja stubb siellä lipevästi höpisi, eikä vanhus pysyisi sen jutuissa edes perässä. Sori siitä. 

Vierailija
305/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti homoja on ollut myös vanhusten nuoruudessa.

On myös vanhusten nykypäivässäkin. Mun äidin palvelutalossa on yksi lesbo- ja yksi homomiespari. Nää miehet ja naiset (iältään jotain 75 - 85v) on rakastuneet toisiinsa palvelutalossa. 

Mun äiti (puoliksi halvaantunut, 81 vuotias) rakastui palvelutalossa toiseen naiseen. Oli se yllätys kun kuulin hoitajilta siitä, että "rakastuneet ne siellä katsovat telkkaria käsi kädessä, hellivät toisiaan"

Voi sitä liikutuksen määrää kun äiti itki ilosta, sanoi että "tätä olen aina halunnut mutta en ikinä uskaltanut". 

Tätä tapausta voisi kutsua, että muistisairas äitini, mutta uskonkin, että kirjoitus on valhe, siis keksitty.

Vierailija
306/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata aliarvioida vanhuksia.  He ovat ehtineet elämänsä aikana nähdä kummempiakin asioita kuin yhden homoparin.

Mutta minun nuoruus osui jo 50 luvulle ja silloin ei ollut homopareja,  tämä on fakta.

Minun nuoruus osui 60-luvulle ja asuin silloin mm helsingissäkin ja muualla. Ei tullut tietooni mistään piireistä homoja tai lesboja. Sitten myöhemmin työelämässä eräässä kaupungissa oli työkavereina kaksi homoa ( eri yksiköissä) ja kaksi lesboa. Lesbot olivat lääkäreitä ja homomiehet sairaanhoitajia. Sinänsä hyväksyn heidänkaltaisensa , siinä ei mitään. Raja kulkee siinä missä asemassa ko ihmiset ovat. Näen ja koen, että presidentti-instituution rima kuuluu olla korkealla ja on maan korkein asema. Sitä rimaa en halua alentaa. Voi olla että yhden sukupolven jälkeen ko ihmisiä alkaa olla "useampia" erittäin korkeissa asemissa mutta ei meillä nyt. Turhaa tyrkyttää että kun on siellä se ja se. Olkoot siellä, mutta ei meillä - toistaseksi. Sanon senkin, että itselläni on paljon muitakin kriteerejä joiden perusteellla valitsen sopivimman ehdokkaan presidentiksi. Haavisto ei niitä kriteerejä täytä.

Vierailija
307/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka järkyttyy ja kuka ei. Vanhukset ymmärtävät elämää eivätkä kovin pienistä järkyty. Kyllä ne kiihkoilijat yleensä löytyvät nuoremmista ikäpolvista.

Vierailija
308/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuksissakin on homoja.

Vierailija
309/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata aliarvioida vanhuksia.  He ovat ehtineet elämänsä aikana nähdä kummempiakin asioita kuin yhden homoparin.

Mutta minun nuoruus osui jo 50 luvulle ja silloin ei ollut homopareja,  tämä on fakta.

Ei ollut, tai oli sittenkin! Homoseksuaalisuus oli tuohon aikaan rikos! 

Vierailija
310/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan vanhukset ovat vanhoja hippejä eivätkä järkyty yhtään mistään.

Paitsi homoista.

Vierailija
311/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mulla oli kyllä isoäiti ensimmäinen ihminen joka sanoi että jokainen saa rakastaa ketä tahtoo, eikä nykypäivänä sen pitäisi enää merkitä mitään. Isälläni oli vähän isompi asia, mutta hän äänesti Haavistoa eilen eli hänkään ei kovin järkyttynyt ole :-)

Olitko mukana äänestyskopissa, jos et, et voi tietää, ketä hän on äänestänyt.

Vierailija
312/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan homoja on ollut. Nyt homo- ja lespopareista tehtiin julkipareja. Minkä sille voi, jos syntyy muuksi, kuin ns. normihenkilöksi.  Jokaisella on oikeus olla omanlaisensa. Ei ole helppoa olla omanlaisensa.

Vierailija
313/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun faija on vanhus ja äänestää Haavistoa. Nyt on sinun, aloittajan aika järkyttyä.

Vierailija
314/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijaa. Mulla oli kyllä isoäiti ensimmäinen ihminen joka sanoi että jokainen saa rakastaa ketä tahtoo, eikä nykypäivänä sen pitäisi enää merkitä mitään. Isälläni oli vähän isompi asia, mutta hän äänesti Haavistoa eilen eli hänkään ei kovin järkyttynyt ole :-)

Olitko mukana äänestyskopissa, jos et, et voi tietää, ketä hän on äänestänyt.

Se että sinä et ole puheväleissä vanhempiesi kanssa ei tarkoita etteivät muut olisi. Ei toki yllätä että eivät kanssasi halua olla missään tekemisissä.

Vierailija
315/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marskin homoudesta liikkui juttua jo nykyvanhusten nuoruusaikana. Yhtä hyvin voidaan ajatella, että onko normaalia, että miespresidentti nai naisen, joka iältään voisi olla hänen tyttärensä. Parisuhde- ja suuntautumisasioita voidaan tarkastella monelta kantilta, mikä on normaalia ja mikä on epänormaalia. Pekka ja Antonio ovat hyvin edustava pari. 

Vierailija
316/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhempi henkilö. Hyväksyn erilaisuudet. Haavistolla on Suomessa hankittu tieto, mutta Stubb etsi itseään maailmalta tultuaan ylioppilaaksi Suomessa.

Vierailija
317/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Sotilaathan homosteli rintamallakin. Tästä on kirjoja. Eiköhän veteraanit ole nähneet vaikka mitä ja osa kokeillut itsekin. 

Vierailija
318/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tom of Finland oli sotaveteraani ja luutnantti että siitä näille veteraaneja keppihevosenaan käyttäville urpoille vähän sivistystä.

No etkö tajua ettei Tom of Finland ollut sivari tai aseistakieltäytyjä???  Hän oli oikeasti sotimassa eikä lusmuillut piilossa tai paennut velvollisuttaan. Uskon, että miehen arvostus johtuu siitäkin että oli sotamies. Siitä vois muutkin homppelit ottaa esimerkkiä.

Vierailija
319/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistolla on monta luurankoa kaapissa. Haavisto on kannattanut mm. Norjassa vangitun KGB agentin vapauttamista. Mitäs siihen sanotte?

Vierailija
320/885 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavaksi siellä on kättelemässä lesbopari tai jokin muu sateenkaaren väreistä. En halua, että minun Suomeni leimautuu joksin gaypridemaaksi. 

Jos Haavisto olisi presidentti, linna kuhisi homopareja.

Presidentin on oltava vähän esimerkki nuorisolle ja sitä homo voi olla. Homous lisääntyisi

koska esimerkkiä näyttävä presidentti on homo.

Stubb on urheilullinen Ja urheilua harrastavana  hän varmasti saisi nuorison liikkeelle.

Ketju on lukittu.