Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijana olen huomannu et vanhemmat ihmiset ovat ilkeimpiä

Vierailija
02.02.2024 |

Tiuskivat jos en tiedä jotain heidän luvulla käytettyä sanaa tai sanontaa, "ettekö Te nuoret nyt tiedä mistään hmph" "te nuoret ette käsitä sitä ja sitä" ollaan niin ylpeitä ollaan vanhempia mutta missä käytöstavat? Poikkeuksia toki on, mutta yleisesti kun tapaa paljon asiakkaita päivässä ne vanhemmat ihmiset ovat niitä v*ttumaisempia...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en pärjäisi asiakaspalvelija. Tiuskaisin varmaan takaisin että ettekö te vanhat tiedä mistään mitään sen jälkeen kun olisin käyttäny nykyistä slangisanaa.

Vierailija
2/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhempi, sitä enemmän paskaa on voinut kokea elämänsä aikana. Jos ihminen voi huonosti, niin vuotaa sen ulospäin myös herkemmin.

Pitäkää itsestänne huolta!

Alkaa yleensä tuosta noin 30v ja ylöspäin. 

Vierailija
4/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi, sitä enemmän paskaa on voinut kokea elämänsä aikana. Jos ihminen voi huonosti, niin vuotaa sen ulospäin myös herkemmin.

Mutta ei kai sen noin pitäisi mennä? Itse kun tulen vanhaksi, en ainakaan aio olla kärttyinen. 

Vierailija
5/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi pitäisi tietää joku 50 luvulla käytetty tavara tai esine. Eiväthän hekään tiedä mikä on Ai tai wats app. 

Vierailija
6/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Jos satut olemaan nuorempaa polvea, minä itse, kyllä se on vanhempi henkilö joka vttuilee. Nuoret melkein aina hyvää käytöstä. 

Vierailija
7/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se toisaalta ihmeellistä ettei kotimaassaan voi käyttää äidinkieltään kun kaikelle on keksitty uudet sanat eikä voi olettaa että yleisesti enää ymmärrettäisiin ihan tavallista puhetta. Tyhmäähän se on toki asiakaspalvelijalle siitä tiuskia

Vierailija
8/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei kai sen noin pitäisi mennä? Itse kun tulen vanhaksi, en ainakaan aio olla kärttyinen. 

Ei varmastikaan. Se ei ole oikein. Kunhan halusin kertoa, että mistä se todennäköisesti johtuu.

Minäkin uskon, ettei minusta tule tuollaista, kun vanhenen, mutta samalla mun elämä on tällä hetkellä todella helppoa ja stressitöntä. Vaikea sanoa, millainen mun elämä on sanotaan vaikkapa 50-vuotiaana ja kuinka se tulee vaikuttamaan minun käytökseen. 

Vierailija
9/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivistys loistaa poissaolollaan nykyisin

Vierailija
10/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että vittumainen ihminen on usein sellainen koko ikänsä. Sama toisin päin.

Vierailija
11/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä nuorena luulee. Huomasin omasta äidistäni aikoinaan, että hänellä välillä oli tekemistä, että jaksoi olla kohtelias asiakaspalvelutilanteissa. Koska tunsin äitini ja tiesin, miten kohtelias hän normaalisti on, ymmärsin, että kyse oli ikääntymisestä. Hänellä oli kremppoja ja kaupungilla liikkuminen, jonottaminen jne. olivat hänelle raskaita ja tuskallisia velvollisuuksia. Nuoret eivät todellakaan ymmärrä. 

12/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ikäihminen pärjää vielä kohtuullisen hyvin, jos asiat sujuvat juuri sillä tavalla ja samoilla rutiineilla kuin mihin he ovat tottuneet. Varsinkin, jos on jo alkavaa muistisairautta. Jos jokin ei sujukaan tai muuten poikeaa normaaleista rutiineista, vanhuksella menee "koko pakka sekaisin" ja se aiheuttaa kärsimättömyyttä ja äkäisyyttä. Ja vanhus helposti kokee, että sen kärsimättämyyden aiheuttaja oli se toinen ihminen, joka ei toiminutkaan kuten vanhus olisi halunnut. Ei tietenkään oikeuta purkamaan kiukkuaan muihin ihmisiin. 

Vierailija
13/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä paljon todella mukavia vanhempia ihmisiä. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
14/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se toisaalta ihmeellistä ettei kotimaassaan voi käyttää äidinkieltään kun kaikelle on keksitty uudet sanat eikä voi olettaa että yleisesti enää ymmärrettäisiin ihan tavallista puhetta. Tyhmäähän se on toki asiakaspalvelijalle siitä tiuskia

Näin juuri. Vielä 10 vuotta sitten ei ollut blendereitä vaan tehosekoittimia, noin esimerkiksi.

Vierailija
15/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kai viimeinen tapa päteä, kun kukaan ei enää ota tosissaan eikä kuuntele, koska vanhuus ja rumuus.

Toinen ikävä tosiasia on se, että palvelukulttuurimme on mennyt sellaiseksi, että jos nykyään olet kohtelias ja ystävällinen, sinut viitataan kynnysmattona takavasemmalle. Ainoa tapa saada asialleen apuja on räkkyäminen ja vaikeaksi heittäytyminen. Tämä on surullista.

Vierailija
16/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaiset vaihdevuositädit ovat kyllä kamalia. Tena litisee housuissa ja koko maailma on häntä vastaan. Eipä tuolla käytöksellä ainakaan empatiaa liikene.

Vierailija
17/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sitä nuorena luulee. Huomasin omasta äidistäni aikoinaan, että hänellä välillä oli tekemistä, että jaksoi olla kohtelias asiakaspalvelutilanteissa. Koska tunsin äitini ja tiesin, miten kohtelias hän normaalisti on, ymmärsin, että kyse oli ikääntymisestä. Hänellä oli kremppoja ja kaupungilla liikkuminen, jonottaminen jne. olivat hänelle raskaita ja tuskallisia velvollisuuksia. Nuoret eivät todellakaan ymmärrä. 

Täysin kremppainen ja lopulta muistisairas mummini oli loppuun asti ystävällinen kaikille ihmisille. Jopa muistisairaana pysyi aurinkoisena ihmisenä. Kyllä se on omasta tahdosta ja luonteesta kiinni.

Vierailija
18/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sen pitäisikään, ja vanhetessaan joutuu tietoisesti tekemään valintoja omassa asenteessaan, ettei kyynistyisi. Sen täytyy kuitenkin olla tietoista, koska ihan näin yleisesti iloisena ihmisenäkin olen tämän todennut.

-eri

Vierailija
19/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin Stockalla 28 vuotta ja sitte vaan otin hatkat kun en kerta kaikkiaan enää jaksanut ihmisten ilkeyttä. Ei kaduta, nykysin saan nukuttua eikä itketä iltasin tai aamuisin.

Vierailija
20/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroppa se sanonta ap, niin voidaan arvioida kuuluuko sun tietää se? 

Voin kuvitella, että se heidän luvulla käytetty sanonta on "voinko maksaa käteisellä" ja vastasit "mikä vi**u on käteinen? Hanki mobilepay hei".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä