Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelijana olen huomannu et vanhemmat ihmiset ovat ilkeimpiä

Vierailija
02.02.2024 |

Tiuskivat jos en tiedä jotain heidän luvulla käytettyä sanaa tai sanontaa, "ettekö Te nuoret nyt tiedä mistään hmph" "te nuoret ette käsitä sitä ja sitä" ollaan niin ylpeitä ollaan vanhempia mutta missä käytöstavat? Poikkeuksia toki on, mutta yleisesti kun tapaa paljon asiakkaita päivässä ne vanhemmat ihmiset ovat niitä v*ttumaisempia...

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhempi, sitä enemmän paskaa on voinut kokea elämänsä aikana. Jos ihminen voi huonosti, niin vuotaa sen ulospäin myös herkemmin.

Pitäkää itsestänne huolta!

Alkaa yleensä tuosta noin 30v ja ylöspäin. 

Mutta ei kai sen noin pitäisi mennä? Itse kun tulen vanhaksi, en ainakaan aio olla kärttyinen. 

Niinhän sitä nuorena luulee. Huomasin omasta äidistäni aikoinaan, että hänellä välillä oli tekemistä, että jaksoi olla kohtelias asiakaspalvelutilanteissa. Koska tunsin äitini ja tiesin, miten kohtelias hän normaalisti on, ymmärsin, että kyse oli ikääntymisestä. Hänellä oli kremppoja ja kaupungilla liikkuminen, jonottaminen jne. olivat hänelle raskaita ja tuskallisia velvollisuuksia. Nuoret eivät todellakaan ymmärrä. 

Minulla on ikää 35v ja useampi sairaus riesana. Kipua, heikotusta, kovaa uupumusta, monenlaista tuskaa. Eipä ole kertaakaan tullut purettua omaa vaikeaa oloa johonkin asiakaspalvelijaan. 

Vierailija
22/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää olin Stockalla 28 vuotta ja sitte vaan otin hatkat kun en kerta kaikkiaan enää jaksanut ihmisten ilkeyttä. Ei kaduta, nykysin saan nukuttua eikä itketä iltasin tai aamuisin.

28 vuotta on komea ura. Mä kestin puhelinaspaa 8 kk, ja sillä kokemuksella pystyin ennakoimaan qsipäät sekä syntymävuosikymmenen että postinumeroalueen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää olin Stockalla 28 vuotta ja sitte vaan otin hatkat kun en kerta kaikkiaan enää jaksanut ihmisten ilkeyttä. Ei kaduta, nykysin saan nukuttua eikä itketä iltasin tai aamuisin.

28 vuotta on komea ura. Mä kestin puhelinaspaa 8 kk, ja sillä kokemuksella pystyin ennakoimaan qsipäät sekä syntymävuosikymmenen että postinumeroalueen perusteella.

Oliko kyseessä t.huollon aspana oleminen? Tutulta meinaan kuullostaa... :D

Vierailija
24/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyseessä t.huollon aspana oleminen? Tutulta meinaan kuullostaa... :D

Kuinkas arvasitkaan :D Priva.

Vierailija
25/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaiset vaihdevuositädit ovat kyllä kamalia. Tena litisee housuissa ja koko maailma on häntä vastaan. Eipä tuolla käytöksellä ainakaan empatiaa liikene.

Vihaiset yli vaihdevuosien tädit Alkon asiakkaina ovat kauhistus näin toisen asiakkaan näkökulmasta. Aina työntelemässä ostoskärryjä päin ja tuuppimassa niillä jos et heti samantien siirry kassalla pikavauhtia eteenpäin asiakkaana.

Vierailija
26/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret vittuilee tahallaan - on siis pahimpia.

Vierailija
27/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnollisesti usein riidellyt omien vanhempieni kanssa mutta yllätyin silti negatiivisesti kun kuulin miten he puhuvat asiakaspalvelijoille. He on juuri sellaisia tyyppejä joita en itse haluaisi kohdata töissä.

Vierailija
28/28 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen ja krempat eivät ole kivoja juttuja, mutta ei niiden varjolla kannattaisi asiakaspalvelijoille kärttyillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi