Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi maksuvälineenä.

Vierailija
02.02.2024 |

Onko kukaan nainen maksanut mitään seksillä? Esim vuokraa, auton korjausta? Ja miten se on edennyt siihen? Tai onko miehiä kenelle on ehdotettu sitä.

Itsellä kävi joku vuosi sitten näin. Laittelen autoja viikonloppu ja ilta hommina kavereille josta aina saa jonkun kympin rahaa. Sitten yks tuttava soitti että jollain nuoren naisen audiin pitäisi tehdä jotain ja sanoin että voisin katsoa ja korjata. Tyttö toi auton ja sovittiin hinnasta. Kun auto oli valmis, niin sitten kysyi voisko korvata jotenkin muuten ku vähän rahasta pulaa. Sano suoraan että vois ottaa suihin ja vaikka panna jos käy. Sinkku miehenä suostuin. Kävi ilmi että oli 18v. Vähän pyöreähkö. Ja kyllä tyttö osasi hommansa, eli lienee kokemusta ollut. Sovittiin että voisin laittaa autoa samalla palkalla toistekin. 

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidemmässä parisuhteessa seksi maksaa jollain tavoin aina. Tai sitten sitä ei ole ollenkaan. Naiset ovat omituisia.

Vierailija
2/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin kerran opiskelinaiselle asunnon ja hän otti suoraan puheeksi sopimusta tehdessä että voiko osan maksaa luonnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo maksoi sähköauton latauskeskuksen asennuksen kaverilleni luonnossa, kun olin matkoilla. En saanut laskua muusta kuin tarvikkeista, oltiin asiasta sovittu kaverin kanssa.

Vierailija
4/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaihtoarvo euroihin näissä luonnonvaluutoissa yleensä?

Vierailija
5/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaihtoarvo euroihin näissä luonnonvaluutoissa yleensä?

Pikanen käteenveto 40eur

Suihinotto, viimeistely kädellä 80eur

Suihinotto, suuhun laukeaminen 120eur

Suihinotto, niellen, 160eur

Pano kortsun kanssa, 250eur

Pano ilman kortsua 400eur

Ja spessulisät

- pylly, lisä 300eur

- rimming, lisä 300eur

Ja luksuspaketti sisälten kaikki em. kahdella siemensyöksyllä ja saunomisella siinä välissä 1800eur. Saunaolut (Karjala III) kaupan päälle

Mitä puuttuu?

Vierailija
6/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein on nainen maksanut seksillä tarjoamani drinkin, kahvin, lounaan...

Vierailija
7/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muutama loisnainen on kyllä joskus myös jättänyt maksamatta saamansa lounaan

Vierailija
8/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muutama loisnainen on kyllä joskus myös jättänyt maksamatta saamansa lounaan

eräs kehtasi jopa väittää, ettei muka tiennyt, että baarissa saatu juoma pitää maksaa seksillä. sehän nyt on ihan yleismaailmallisest selvä asia kaikille.

pitäisi antaa joku luottohäiriömerkintä niille naisille, jotka eivät maksa seksillä saamiaan drinkkejä.

Vierailija
9/109 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein maksanut Visalla.

Vierailija
10/109 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliiksi tulee kyllä parisuhteessa vitunreikä kun tarttee omakotitalot, autot, koirat, vaatteet, hömppälehdet, meikit. lapset ja kaupassa ravaamiset. Nou thänks!

Jos ei halua omakotitaloa, koiria, lapsia eikä autoja niin ei ehkä kannata hommata vain toisen mieliksi? Mahdolliset meikit ja lehdet niitä haluavan, töissäkäyvän ihmisen pitäisi kyetä maksamaan kokonaan itse.

Vierailija
11/109 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aikoinaan neuvoteltua vanhan Nissan Sunnyn moottoriremontin luontovisalle. Lopulta siitä kehkeytyi parisuhde ja avioliitto. Kaverin kaveri tuli autoa vilkaisemaan tiellejöttömisen jälkeen ja hänen kaverinsa vitsillä heitti että jos tuon saat vielä kasaan niin pyydä maksuksi iltaa viettämään. Totesin antavani enemmän jos kuntoon tulee. Ja kyllähän siinä oli naurussa piteleminen kun jätkä soitti pari puhelua, seuraavana päivänä oli uusi kansi ja jakopään osat pihassa ja samalle päivälle auto käynnissä. 

Vierailija
12/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tämä lukeutuu tuohon kategoriaan. 

Naapuri asuntoon oli muuttanut nuori nainen, ehkä just täysi-ikäinen. Sitten satuttiin rapussa ja ujosti kysyi voisinko tulla laittamaan valaisinta kattoon. Sitä laittaessa kyseli asunko yksin ja kun sai selville että oon sinkku. Niin sitten kysyi suoraan että käykö seksi vaivan palkaksi ja kyllähän se minulle kävi. Mutta ehkä tyttö oli itse niin puutteessa ja halus seksiä että ois antanut ilman valaisimen asennusta. Sen jälkeen kävin aika usein sen luona panemassa ja huomasin että kävi siellä aika paljon muitakin miehiä. Joskus laskujeni mukaan olin kolmas mies sille päivälle. Itse laittoi viestiä että voitasko ottaa pikaiset ja voi sitä nuoren tytön kiimaa. Sinä iltana vein tytöltä peppu neitsyyden, itse pyyti sitäkin. Mutta sitten muutin itse pois sieltä, niin sen jälkeen en enää käynyt tytön luona.. 

Vierailija
13/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein maksanut Visalla.

Naiset maksattaa Visalla!

Vierailija
14/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjasin joskus kaverin Monkeyn kytkimen ja kaveri maksoi ihan suuseksillä

jahve

Vierailija
15/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tein myös auto-asentajan hommia ja iltahommina mulla kävi välillä sellainen oikein viehättävä neiti volkkariinsa laitattamassa jotain pientä. Korjaamolta lähdettiin aina tekemään tilit selväksi läheiseen baariin kun samassa rakennuksessa oli automaatti. Osista oli pakko aina jotain ottaa ja tuopillisten jälkeen löysin aina itseni hänen yksiöstään. Tätä satunnaista korjaamista kesti n.3vuotta kunnes hän muutti pois.

Vierailija
16/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.

Mielipiteitä onko moraalisestii ok suostua tuohon?

M 40

Vierailija
17/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.

M 40

Jos nainen itse ehdottaa asiaa, niin varmaan hankkii rahat myymällä seksiä jollekin muulle/joillekin muille.  Joo aika hyvää seksiä pitää olla,  että siitä maksaa 550€, joten myyköön muille... Toki tiedät mitä hänelle saattaa tapahtua, jos myykin väärälle tyypille, joten ehkä itse, jos oot sinkku tai mu*kku

Vierailija
18/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M 40

On moraalisesti arvelluttavaa jättää parhaassa iässä oleva yh nainen rahapulaan.

Vierailija
19/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokrasin kerran opiskelinaiselle asunnon ja hän otti suoraan puheeksi sopimusta tehdessä että voiko osan maksaa luonnossa.

Taisi olla Vihreä.

Vierailija
20/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 40

On moraalisesti arvelluttavaa jättää parhaassa iässä oleva yh nainen rahapulaan.

Puutteessa olevaa on aina autettava.