Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi maksuvälineenä.

Vierailija
02.02.2024 |

Onko kukaan nainen maksanut mitään seksillä? Esim vuokraa, auton korjausta? Ja miten se on edennyt siihen? Tai onko miehiä kenelle on ehdotettu sitä.

Itsellä kävi joku vuosi sitten näin. Laittelen autoja viikonloppu ja ilta hommina kavereille josta aina saa jonkun kympin rahaa. Sitten yks tuttava soitti että jollain nuoren naisen audiin pitäisi tehdä jotain ja sanoin että voisin katsoa ja korjata. Tyttö toi auton ja sovittiin hinnasta. Kun auto oli valmis, niin sitten kysyi voisko korvata jotenkin muuten ku vähän rahasta pulaa. Sano suoraan että vois ottaa suihin ja vaikka panna jos käy. Sinkku miehenä suostuin. Kävi ilmi että oli 18v. Vähän pyöreähkö. Ja kyllä tyttö osasi hommansa, eli lienee kokemusta ollut. Sovittiin että voisin laittaa autoa samalla palkalla toistekin. 

Kommentit (109)

Vierailija
21/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.

Mielipiteitä onko moraalisestii ok suostua tuohon?

M 40

Ei ole moraalisesti oikein, jos tarkoittaa vain yhtä kertaa/kk. Miehiä ei saa hyväksikäyttää.

Vierailija
22/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.

M 40

Ei ole moraalisesti oikein, jos tarkoittaa vain yhtä kertaa/kk. Miehiä ei saa hyväksikäyttää.

Kiitoksia ihan asiallisista vastauksista aiheeseen. Kun lupasin harkita ehdotusta niin kerroin että on aika suuri summa niin kertoi että minä saan päättää lopuulisen ehdotuksen koska hänellä ei ole nyt muita vaihtoehtoja saada rahaa kasaan.

Itse olisin kiinnostunut mutta mietin juuri tuota moraalista puolta asiassa onko se jo tosen huonon tilanteen hyväksikäyttöä?

M 40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä halvalla menee jos baarissa tarjottu drinkki maksetaan seksillä.

Vierailija
24/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 40

Kiitoksia ihan asiallisista vastauksista aiheeseen. Kun lupasin harkita ehdotusta niin kerroin että on aika suuri summa niin kertoi että minä saan päättää lopuulisen ehdotuksen koska hänellä ei ole nyt muita vaihtoehtoja saada rahaa kasaan.

Itse olisin kiinnostunut mutta mietin juuri tuota moraalista puolta asiassa onko se jo tosen huonon tilanteen hyväksikäyttöä?

M 40

Kai se riippuu siitä miten vastentahtoisesti nainen on tähän valmis?

N

Vierailija
25/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 40

Ihan ok käyttää tilanne hyväksi. Yh voi tarvita sekä seksiä että rahaa

Vierailija
26/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 40

Ihan ok käyttää tilanne hyväksi. Yh voi tarvita sekä seksiä että rahaa

Vastausten perusteella niin ei ole väärin käyttää ns.taloudellista ahdinkoa hyväksi?

M 40

Vierailija
27/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tilaisuudet kannattaa käyttää hyväkseen. Mutta muista tinkiä. Satasella pitää jo saada monta panoa.

Vierailija
28/109 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tilaisuudet kannattaa käyttää hyväkseen. Mutta muista tinkiä. Satasella pitää jo saada monta panoa.

No käytän rohkeasti sitten tilaisuuden hyväksi. Kiitoksia mielipiteistä.

Vierailija
29/109 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vain uteliaisuutta kysyn mitä meinasit ehdottaa?

N

Vierailija
30/109 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aikuiset vapaaehtoisesti sopivat, ei ole arveluttavaa. Suosittelen 150 e kerta, eli 3 X 150 e = 450 e. Silloin summa on suhteessa alan käytäntöihin.

Vierailija
31/109 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

No sen verran voin kertoa että en mitään "vaniljaseksiä" tule ehdottamaan kun nyt tilaisuus. Vaan todella koko tuon vuokrarästin joutuu nainen tienaamaan tai ei sopimusta.

M 40

Vierailija
32/109 |
05.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään erikoisuuksia niin 15 min=20 euroa on hyvä nyrkkisääntö. Kokotunti 70 eur. Siittä on hyvä laskea. Joskus menee aikaa jutellessa ennenkö vaatteita riisutaankasn

Vierailija
33/109 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa sopia etukäteen tarkkaan ja mielummin kirjallisena niin ei tule yllätyksiä sitten kun "maksua suoritetaan".

Vierailija
34/109 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

No sen verran voin kertoa että en mitään "vaniljaseksiä" tule ehdottamaan kun nyt tilaisuus. Vaan todella koko tuon vuokrarästin joutuu nainen tienaamaan tai ei sopimusta.

M 40

Muista ehdottaa tarjous mistä ei voi kieltäytyä.

Vierailija
35/109 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjosin asuntoa vuokralle. Yksi kandidaatti oli nuori mies joka ehdotti seksiä vuokran maksuksi ilmeisesti luullen että olen automaattisesti poikien perään kun en ollut parisuhteessa vaikka olin 38 v mies. Ei jatkoon. 

Vierailija
36/109 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperi, johon on kirjoitettu palvelu ja sen antaja, käy maksuvälineenä. Tietysti kohde avoimena.

Vierailija
37/109 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako alennusta, jos on maksajalla huono prse?

Vierailija
38/109 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaihtoarvo euroihin näissä luonnonvaluutoissa yleensä?

Pikanen käteenveto 40eur

Suihinotto, viimeistely kädellä 80eur

Suihinotto, suuhun laukeaminen 120eur

Suihinotto, niellen, 160eur

Pano kortsun kanssa, 250eur

Pano ilman kortsua 400eur

Ja spessulisät

- pylly, lisä 300eur

- rimming, lisä 300eur

Ja luksuspaketti sisälten kaikki em. kahdella siemensyöksyllä ja saunomisella siinä välissä 1800eur. Saunaolut (Karjala III) kaupan päälle

Mitä puuttuu?

En maksais. 

Suikkari 50€, pano 100€, anaali +50€ ja nuo on maksimihinnat. Ilman kumia mulle pitäis maksaa ja paljon.

Vierailija
39/109 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

150 €/ laaki Ok. Jos on "luxustyttö" voi olla 200€.  Nämä on TES :ssä.

M53

Vierailija
40/109 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heitin röökin nuorelle neidille - vilautti tissiä kiitokseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän