Seksi maksuvälineenä.
Onko kukaan nainen maksanut mitään seksillä? Esim vuokraa, auton korjausta? Ja miten se on edennyt siihen? Tai onko miehiä kenelle on ehdotettu sitä.
Itsellä kävi joku vuosi sitten näin. Laittelen autoja viikonloppu ja ilta hommina kavereille josta aina saa jonkun kympin rahaa. Sitten yks tuttava soitti että jollain nuoren naisen audiin pitäisi tehdä jotain ja sanoin että voisin katsoa ja korjata. Tyttö toi auton ja sovittiin hinnasta. Kun auto oli valmis, niin sitten kysyi voisko korvata jotenkin muuten ku vähän rahasta pulaa. Sano suoraan että vois ottaa suihin ja vaikka panna jos käy. Sinkku miehenä suostuin. Kävi ilmi että oli 18v. Vähän pyöreähkö. Ja kyllä tyttö osasi hommansa, eli lienee kokemusta ollut. Sovittiin että voisin laittaa autoa samalla palkalla toistekin.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.
Mielipiteitä onko moraalisestii ok suostua tuohon?
M 40
Ei ole moraalisesti oikein, jos tarkoittaa vain yhtä kertaa/kk. Miehiä ei saa hyväksikäyttää.
Kiitoksia ihan asiallisista vastauksista aiheeseen. Kun lupasin harkita ehdotusta niin kerroin että on aika suuri summa niin kertoi että minä saan päättää lopuulisen ehdotuksen koska hänellä ei ole nyt muita vaihtoehtoja saada rahaa kasaan.
Itse olisin kiinnostunut mutta mietin juuri tuota moraalista puolta asiassa onko se jo tosen huonon tilanteen hyväksikäyttöä?
M 40
Kylläpä halvalla menee jos baarissa tarjottu drinkki maksetaan seksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.
M 40
Ei ole moraalisesti oikein, jos tarkoittaa vain yhtä kertaa/kk. Miehiä ei saa hyväksikäyttää.
Kiitoksia ihan asiallisista vastauksista aiheeseen. Kun lupasin harkita ehdotusta niin kerroin että on aika suuri summa niin kertoi että minä saan päättää lopuulisen ehdotuksen koska hänellä ei ole nyt muita vaihtoehtoja saada rahaa kasaan.
Itse olisin kiinnostunut mutta mietin juuri tuota moraalista puolta asiassa onko se jo tosen huonon tilanteen hyväksikäyttöä?
M 40
Kai se riippuu siitä miten vastentahtoisesti nainen on tähän valmis?
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 40
Ihan ok käyttää tilanne hyväksi. Yh voi tarvita sekä seksiä että rahaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 40
Ihan ok käyttää tilanne hyväksi. Yh voi tarvita sekä seksiä että rahaa
Vastausten perusteella niin ei ole väärin käyttää ns.taloudellista ahdinkoa hyväksi?
M 40
Kaikki tilaisuudet kannattaa käyttää hyväkseen. Mutta muista tinkiä. Satasella pitää jo saada monta panoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tilaisuudet kannattaa käyttää hyväkseen. Mutta muista tinkiä. Satasella pitää jo saada monta panoa.
No käytän rohkeasti sitten tilaisuuden hyväksi. Kiitoksia mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vain uteliaisuutta kysyn mitä meinasit ehdottaa?
N
Kun aikuiset vapaaehtoisesti sopivat, ei ole arveluttavaa. Suosittelen 150 e kerta, eli 3 X 150 e = 450 e. Silloin summa on suhteessa alan käytäntöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
No sen verran voin kertoa että en mitään "vaniljaseksiä" tule ehdottamaan kun nyt tilaisuus. Vaan todella koko tuon vuokrarästin joutuu nainen tienaamaan tai ei sopimusta.
M 40
Jos ei mitään erikoisuuksia niin 15 min=20 euroa on hyvä nyrkkisääntö. Kokotunti 70 eur. Siittä on hyvä laskea. Joskus menee aikaa jutellessa ennenkö vaatteita riisutaankasn
Kannattaa sopia etukäteen tarkkaan ja mielummin kirjallisena niin ei tule yllätyksiä sitten kun "maksua suoritetaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
No sen verran voin kertoa että en mitään "vaniljaseksiä" tule ehdottamaan kun nyt tilaisuus. Vaan todella koko tuon vuokrarästin joutuu nainen tienaamaan tai ei sopimusta.
M 40
Muista ehdottaa tarjous mistä ei voi kieltäytyä.
Tarjosin asuntoa vuokralle. Yksi kandidaatti oli nuori mies joka ehdotti seksiä vuokran maksuksi ilmeisesti luullen että olen automaattisesti poikien perään kun en ollut parisuhteessa vaikka olin 38 v mies. Ei jatkoon.
Paperi, johon on kirjoitettu palvelu ja sen antaja, käy maksuvälineenä. Tietysti kohde avoimena.
Saako alennusta, jos on maksajalla huono prse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaihtoarvo euroihin näissä luonnonvaluutoissa yleensä?
Pikanen käteenveto 40eur
Suihinotto, viimeistely kädellä 80eur
Suihinotto, suuhun laukeaminen 120eur
Suihinotto, niellen, 160eur
Pano kortsun kanssa, 250eur
Pano ilman kortsua 400eur
Ja spessulisät
- pylly, lisä 300eur
- rimming, lisä 300eur
Ja luksuspaketti sisälten kaikki em. kahdella siemensyöksyllä ja saunomisella siinä välissä 1800eur. Saunaolut (Karjala III) kaupan päälle
Mitä puuttuu?
En maksais.
Suikkari 50€, pano 100€, anaali +50€ ja nuo on maksimihinnat. Ilman kumia mulle pitäis maksaa ja paljon.
150 €/ laaki Ok. Jos on "luxustyttö" voi olla 200€. Nämä on TES :ssä.
M53
Kerran heitin röökin nuorelle neidille - vilautti tissiä kiitokseksi.