Seksi maksuvälineenä.
Onko kukaan nainen maksanut mitään seksillä? Esim vuokraa, auton korjausta? Ja miten se on edennyt siihen? Tai onko miehiä kenelle on ehdotettu sitä.
Itsellä kävi joku vuosi sitten näin. Laittelen autoja viikonloppu ja ilta hommina kavereille josta aina saa jonkun kympin rahaa. Sitten yks tuttava soitti että jollain nuoren naisen audiin pitäisi tehdä jotain ja sanoin että voisin katsoa ja korjata. Tyttö toi auton ja sovittiin hinnasta. Kun auto oli valmis, niin sitten kysyi voisko korvata jotenkin muuten ku vähän rahasta pulaa. Sano suoraan että vois ottaa suihin ja vaikka panna jos käy. Sinkku miehenä suostuin. Kävi ilmi että oli 18v. Vähän pyöreähkö. Ja kyllä tyttö osasi hommansa, eli lienee kokemusta ollut. Sovittiin että voisin laittaa autoa samalla palkalla toistekin.
Kommentit (109)
Taksikyydin mökille maksoin seksillä makaamalla perillä taksikuskin kanssa. Isältä saadut rahat säästyivät :)
Tämä tapahtui 90-luvulla, kun oli 17-vuotias, nuori ja seikkailunhaluinen. Asiaa helpotti, että kuski oli kuuman näköinen tapaus. Tuossa vaiheessa oli ystäväporukassa tapana sekoilla ja jakaa kokemuksiaan muille.
Asensin mulle entuudestaan tuntemattomalle naiselle Ikean keittiötä sähkö ja putkitöineen. Tuntitaksa oli sovittu ja viikko aikaa. Nainen oli ko. viikolla yövuorossa ja tuli aamulla samoihin aikoihin kotiin, kun aloittelin töitä. Homman toisena aamuna nainen käyskenteli keittiössä T-paita päällä ilman rintsikoita, joten vaikea siinä oli olla tuijottamatta nännejä ja heiluvia rintoja. Kysyi sitten, että miltä tissit näyttää. Nikottelin, että hyvältä näyttää. Jos laskutat pari tuntia vähemmän per päivä, niin saat panna. Ok. Vinkkas sitten makkariin. Vähensin vaatetta, nainen levitti jalat ja kävin päälle. Sen jälkeen viikon ajan jokainen päivä alkoi panolla. Kyllä himotti sen verran paljon, että kävin vielä seuraavan viikon alussa yhdellä "tarkistuskäynnillä". Tämän jälkeen nainen teki selväksi, että nyt ei lohkea enempää, kun on miesystäväkin ja niin edelleen.
Itse olen kerran tähän turvautunut. Takavuosina kun olin yh ja lapset vielä alle kouluikäisiä. Olin todellisessa köyhyysloukussa työttömänä silloin ja rahan tarve oli polttava. Eräillä ystäväni synttäreillä oli puolituttu mies, joka kaipasi matkaseuraa Mallorcalle. Miehen tiesin entuudestaan ihan tolkun tyypiksi ja ehdotin pienessä nousuhumalassa hänelle, että voisin lähteä ikään kuin tyttöystäväksi mukaan, mikäli hän maksaisi minun ja lapseni matkat myös ruokineen. Miehelle tämä sopi hyvin. Niinpä lähdin lasteni kanssa reissuun. Meillä oli lasten kanssa oma apartementos ja päivät vietin lasten kanssa. Myöhemmin illalla kun lapset oli saatu nukkumaan, mies saapui ja me harrastimme seksiä. Kyseessä oli viikon reissu ja lapset oli kyllä iloisia ja onnellisia, kun saivat polskia altaalla joka päivä. Kyseessä oli silloin heidän ensimmäinen ulkomaan matka ikinä. Itselleni reissu oli kanssa pääkopan kannalta paikallaan, koska olin ahdistunut jatkuvasta rahan puutteesta kotona. Eikä se seksikään ollut mitenkään huonoa, koska kyseinen mies oli kuitenkin jo tuttu ja pieni henkinen yhteyskin oli jo olemassa.
Olen siis ihan rehellisesti maksattanut omani ja lasteni reissun seksillä. Mutta jonkun täysin vieraan ihmisen kanssa en olisi sitä koskaan tehnyt.
Yksi nainen yritti kerran maksaa sähköpistokkeiden vaihtoa seksillä, mutta lasku vain kasvoi, kun itse sai ja minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaihtoarvo euroihin näissä luonnonvaluutoissa yleensä?
Pikanen käteenveto 40eur
Suihinotto, viimeistely kädellä 80eur
Suihinotto, suuhun laukeaminen 120eur
Suihinotto, niellen, 160eur
Pano kortsun kanssa, 250eur
Pano ilman kortsua 400eur
Ja spessulisät
- pylly, lisä 300eur
- rimming, lisä 300eur
Ja luksuspaketti sisälten kaikki em. kahdella siemensyöksyllä ja saunomisella siinä välissä 1800eur. Saunaolut (Karjala III) kaupan päälle
Mitä puuttuu?
Oikeasti tunti paneskelua 50 euroa. Tietysti se, että makselee seksillä kertoo siitä, että elelee toivemaailmassa muutenkin.
Ja 50 euroa puhtaana käteen kivasta touhusta on aika kova palkka. (Vähemmänkin kivasta menettelevä). Moni asiantuntija joutuu tyytymään vähempään. Ja tässä ei siis asiantuntijoita ollut edes päivämatkan säteellä.
Vierailija kirjoitti:
Seksin käyttö maksuvälineenä on seksin ostamista. Laitonta siis.
Suomessa seksin ostaminen ja myyminen on laillista kaikille 18 vuotta täyttäneille. Parittaminen on rikos.
Kaveri ajoi opiskeluaikana taksia. Silloin tällöin näitä luonnossa maksajia esiintyi. Kaveri kertoi yleensä välttäneen nämä parilla fraasilla:
Sorry ei ole antaa noin isosta takaisin
tai Miten mä ton isännälle tilitän?
En ole maksanut, enkä maksaisi. Yksi suhde oli aika sairas loppua kohden. Eksä alkoi vonkuamaan seksiä palkaksi kaikenlaiseen, mikä tappoi minulta halun häntä kohtaan. Ei eksä oikein ymmärtänyt, vaan alkoi kokea hyväksikäytöksi normaalit parisuhteessa tehtävät asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikanen käteenveto 40eur
Ja spessulisät
- pylly, lisä 300eur
- rimming, lisä 300eur
Ja luksuspaketti sisälten kaikki em. kahdella siemensyöksyllä ja saunomisella siinä välissä 1800eur. Saunaolut (Karjala III) kaupan päälle
Mitä puuttuu?
Sain vuosipäivälahjaksi taidelasia arvoltaan reilu 500E. Olisin vaihtanut sen silmää räpäyttämättä 460E pakettiin, alkuun spessulisällinen hyvä rimming, ja sen jälkeen suihinotto suuhun siististi nieltynä.
Kerroin aikoinaan kauniista sisaresta, joka silkasta YSTÄVÄLLISYYDESTÄ näytti vittuansa riisuuntumisen jälkeen kyykkypissalla, jolloin vaatteetkaan eivät olleet estämässä ihanoittavaa näkymää. Siinä tukiessaan jalkansa veneen kaariin jalat ja hänen vittunsa olivat erittäin sievästi aivan auki karjalaisessa LEVEÅSSÄ veneessä. Kyse oli vain ystävällisyydestä, ei suinkaan kaupankäynnistä seksillä. Sisar oli hyvin palkatussa virassa.
Sisar halusi olla airoissa sillä varjolla, että tarvitsee harjoitusta. Tarkoitus lienee kuitenkin ollut ihanoittaa vittuaan näyttämällä, sillä heti kun olimme lähteneet rannasta, hän riisui bikinin alaosan. Tarpeeton oli yläosakin, koska oli niin sievät pienet rinnat, ettei käyttänyt edes tuplapipoa, mutta feikkiyläosa antoi muille veneilijöille sen vaikutelman, kuin hänellä olisi bikinit, koska veneen laidat peittivät, että vittunsa oli auki ja paljaana.
Nautin täysin siemauksin katsomisesta ja hän nautti yhtä täysin siemauksin saadessaan herttailla ja ollessaan ihailtuna. Käsittämättömän kaunista ja ystävällistä. Kynis.mies
Seksi on kivaa, mutta en voi mennä huomenna maksamaan Osuuskaupassa Juhla Mokka pakettia sillä, että kerron vuokralaisen eilen antaneen pillua.
Maksulliset naiset ovat rehellisempiä kuin nornaalit, molemmat haluavat mieheltä maksun, mutta ensimmäiset kertovat etukäteen tarkan summan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikanen käteenveto 40eur
Ja spessulisät
- pylly, lisä 300eur
- rimming, lisä 300eur
Mitä puuttuu?
Realistiset hinnat puuttuu. Vai että kaksi laukeamista, sauna ja yksi karjala olut 1800 euroa, hahhah.
Vierailija kirjoitti:
Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.
Mielipiteitä onko moraalisestii ok suostua tuohon?
M 40
On moraalitonta maksaa 550 euroa kassien tyhjentämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.
M 40
Moraalista en tiedä, mutta kallista ainakin. Tinkisin 2-3 kertaa, riippuen mitä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain aikoinaan neuvoteltua vanhan Nissan Sunnyn moottoriremontin luontovisalle. Lopulta siitä kehkeytyi parisuhde ja avioliitto. Kaverin kaveri tuli autoa vilkaisemaan tiellejöttömisen jälkeen ja hänen kaverinsa vitsillä heitti että jos tuon saat vielä kasaan niin pyydä maksuksi iltaa viettämään. Totesin antavani enemmän jos kuntoon tulee. Ja kyllähän siinä oli naurussa piteleminen kun jätkä soitti pari puhelua, seuraavana päivänä oli uusi kansi ja jakopään osat pihassa ja samalle päivälle auto käynnissä.
Kiva tarina, jos haluaa mennä naimisiin autonasentajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M 40
Moraalista en tiedä, mutta kallista ainakin. Tinkisin 2-3 kertaa, riippuen mitä on tarjolla.
Kerran viikossa voi hyvällä omallatunnolla pyytää maksuksi.
Ilmaista naista ei ole olemassa, aina ne jotain keksii millä paneminen pitäisi maksaa.
En kyllä kotimaisen ammattilaisen listahintaa maksaisi itse.