Seksi maksuvälineenä.
Onko kukaan nainen maksanut mitään seksillä? Esim vuokraa, auton korjausta? Ja miten se on edennyt siihen? Tai onko miehiä kenelle on ehdotettu sitä.
Itsellä kävi joku vuosi sitten näin. Laittelen autoja viikonloppu ja ilta hommina kavereille josta aina saa jonkun kympin rahaa. Sitten yks tuttava soitti että jollain nuoren naisen audiin pitäisi tehdä jotain ja sanoin että voisin katsoa ja korjata. Tyttö toi auton ja sovittiin hinnasta. Kun auto oli valmis, niin sitten kysyi voisko korvata jotenkin muuten ku vähän rahasta pulaa. Sano suoraan että vois ottaa suihin ja vaikka panna jos käy. Sinkku miehenä suostuin. Kävi ilmi että oli 18v. Vähän pyöreähkö. Ja kyllä tyttö osasi hommansa, eli lienee kokemusta ollut. Sovittiin että voisin laittaa autoa samalla palkalla toistekin.
Kommentit (109)
Opiskelijapoikana asuntoa etsiessä tarjolle tuli paritalokaksio jonka toisessa päässä asui vuokranantaja, keski-ikäinen mies. Sopimusneuvotteluja käytäessä isäntä ehdotti että voisin saada huomattavan alennuksen vuokraan kunhan saunoisin hänen seuranaan viikottain. Sanoi olevansa yksinäinen ja kaipaavansa sauna- ja juttuseuraa. Suostuin vähän kuin pakon edessä, asunto piti saada ja tarjolla oleva oli tosi hyvä, lähes luxusta opiskelijabudjetilla elävälle. Hermoilin kyllä kun olin kuullut juttuja vuokranantajien "seuranpitohaluista" nuorilta ja opiskelijoilta, mutta turhaan, ei vaatinut mitään muuta kuin sitä saunomista kanssaan tunti kerran viikossa.
Olen useamman kerran kertonut, kuinka sisar avaamalla vittunsa miehelle ja herttailemalla emätintään supistelemalla tuottaa tälle jotakin niin ihanaa nähtävää, ettei mikään muu ole sen veroista. Kysymys on siis ILON TUOTTAMISESTA toiselle. Kun seuraa seksikielteisten, ideologisoituneitten ja 'voimaantuneitten' siskojen suhtautumista tälläiseen, näyttävät reagoivan, kuin ilon tuottaminen toiselle ei olisi ARGUMENTTI ollenkaan, kuin KAIKKI olisi vain KAUPAN, ja seksikielteisyydestä luopuminen olisi liian kova HINTA.
Vielä kummallisemmalta minusta tuntuu, että kun sukupuolielimien näyttäminen miehelle on ollut vuosimiljoonien ajan vahvin keino ja tie miehen sydämeen, ja se on valinnan kautta ehtinyt syvälle geenirakenteeseen ja muodostanut edelleen selvästi näkyvän halun herttailla vittuaan näyttämällä. Kun kerron, että normaalit naiset tuntevat aivan ihanana olemisen ihailun kohteena, nämä sisaret suhtautuvat, kuin sekään ei olisi ARGUMENTTI ollenkaan.
Mistä on kyse? Onko samanlainen ilmiö, kuin psykopatia, joka johtuu siitä, että aivoissa on kehityshäiriö, joka ilmenee tietyn hermoradan puutteena tai hyvin puutteellisena toimintana? Kynis.mies
Naisille seksi on aina vaihdannan ja maksun väline, on perverssiä kuulla naisten puhuvan maksullisista naisista kun käytännössä jokainen heistä on sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Naisille seksi on aina vaihdannan ja maksun väline, on perverssiä kuulla naisten puhuvan maksullisista naisista kun käytännössä jokainen heistä on sellainen.
Eikä kelpuuta sinua. Eikö ole harmi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kelpuuta sinua. Eikö ole harmi?
Tuulesta tempaat kuvitelman, että keskustelukumppani ei kelpaisi. Sitten vielä pyrit kiusaamaan tällaisella kuvitelmalla. Eihän tässä ole mitään järkeä. Kynis.mies
Täällä on hinnoiteltu pano, suikkari ja käteenveto mutta minkä hintainen on pingviini.
Ex maksoi meidän remontin sähkömiehelle ja sen jälkeen keittiökaapistojen asentajalle. No kun tarpeeksi oli maksettu 'viikon kummallekkin miehelle remonttia maksoi' niin ex olikin jo siunatussa tilassa. Se suhde loppui siihen.
Kauan aikaa sitten liftausmatkan kotiin pikkujoulujen jälkeen juuri ajokortin saaneille nuorukaiselle. Toki itse ehdotin asiaa huumorilla mutta sit halusivatkin oikeasti maksun.
N
Vierailija kirjoitti:
Kauan aikaa sitten liftausmatkan kotiin pikkujoulujen jälkeen juuri ajokortin saaneille nuorukaiselle. Toki itse ehdotin asiaa huumorilla mutta sit halusivatkin oikeasti maksun.
N
Varmaan kotona odotti aviomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaihtoarvo euroihin näissä luonnonvaluutoissa yleensä?
Pikanen käteenveto 40eur
Suihinotto, viimeistely kädellä 80eur
Suihinotto, suuhun laukeaminen 120eur
Suihinotto, niellen, 160eur
Pano kortsun kanssa, 250eur
Pano ilman kortsua 400eur
Ja spessulisät
- pylly, lisä 300eur
- rimming, lisä 300eur
Ja luksuspaketti sisälten kaikki em. kahdella siemensyöksyllä ja saunomisella siinä välissä 1800eur. Saunaolut (Karjala III) kaupan päälle
Mitä puuttuu?
Höpö höpö. Nuo on ammatilaishintoja.
Yh-serkkutyttöä olen autellut monissa asioissa. Käy viikoittain luonani panoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
Varmaan kotona odotti aviomies?
Ei odottanut vaan aamulla "morkkis" koko pikkujouluista ja kotimatka ei todellakaan vähentänyt sitä.
N
Vierailija kirjoitti:
Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.
Mielipiteitä onko moraalisestii ok suostua tuohon?
M 40
On ok jos hänellä on rahaa. Siis että tällä kertaa haluaa vain maksaa luonnossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.
Mielipiteitä onko moraalisestii ok suostua tuohon?
M 40
Ei ole moraalisesti oikein, jos tarkoittaa vain yhtä kertaa/kk. Miehiä ei saa hyväksikäyttää.
Kiitoksia ihan asiallisista vastauksista aiheeseen. Kun lupasin harkita ehdotusta niin kerroin että on aika suuri summa niin kertoi että minä saan päättää lopuulisen ehdotuksen koska hänellä ei ole nyt muita vaihtoehtoja saada rahaa kasaan.
Itse olisin kiinnostunut mutta mietin juuri tuota moraalista puolta asiassa onko se jo tosen huonon tilanteen hyväksikäyttöä?
M 40
Tästähän siinä oli pohjimmiltaan kysymys eli ei ole rahaa.
Itse maksoin aikoinaan nuorena opiskellessani vapaaehtoisesti vuokria seksillä. Kämppä oli omakotitalon yläkerrassa ja vuokraisäntä oli eläkkeellä ja leskeksi jäänyt. Itselle jäänyt ihan mukavia muistoja noista ajoista