Seksi maksuvälineenä.
Onko kukaan nainen maksanut mitään seksillä? Esim vuokraa, auton korjausta? Ja miten se on edennyt siihen? Tai onko miehiä kenelle on ehdotettu sitä.
Itsellä kävi joku vuosi sitten näin. Laittelen autoja viikonloppu ja ilta hommina kavereille josta aina saa jonkun kympin rahaa. Sitten yks tuttava soitti että jollain nuoren naisen audiin pitäisi tehdä jotain ja sanoin että voisin katsoa ja korjata. Tyttö toi auton ja sovittiin hinnasta. Kun auto oli valmis, niin sitten kysyi voisko korvata jotenkin muuten ku vähän rahasta pulaa. Sano suoraan että vois ottaa suihin ja vaikka panna jos käy. Sinkku miehenä suostuin. Kävi ilmi että oli 18v. Vähän pyöreähkö. Ja kyllä tyttö osasi hommansa, eli lienee kokemusta ollut. Sovittiin että voisin laittaa autoa samalla palkalla toistekin.
Kommentit (109)
Joskus nuorena tein luokkakaverille kasan fysiikan labratehtäviä, ja kun ne oli sitten yö myöhään tulosteltu kasaan ja palautuskuntoon, mimmi kysyi että mitäs hän on tästä velkaa. Ja minä jossain väsymyshumalassa päästin suustani että haluaisin nuolla sun pillun. Ja mimmi oli heti kuviossa mukana, vaikka meillä oli molemmilla parisuhteet.
Se oli kaikessa kummallisuudessaan ihan jäätävän kiihottavaa ja erikoista. Ja kun hän oli orkkunsa saanut tuli vielä kyssäri että haluanko panna vai otanko suihin. En uskaltanut tarttua kumpaakaan vaihtoehtoon, ja se harmitti kyllä myöhemmin.
No ei sit päästy yh-neidon kanssa sopuun kuukauden vuokrarästien maksamisesta.
M 40
Polttomoottorien menneisyydessä ajelin kerran tätini ja tämän perheen luokse muutaman sadan kilometrin päähän keskelle metsää ja kunnon maaseutua ja pysähdyin tankkaamaan lähimmän kaupungin laidalla sijaitsevalle huoltoasemalle. Oli kesä.
Viereiselle tankkauspisteelle ajoi samaan aikaan isolla, uudehkolla mersullaan keski-iän jo reilusti ylittänyt herrashenkilö. Molemmat katsahdimme toisiamme, hymyilimme ja aloitimme tankkauksen tahoillamme. Tuolloin ei vielä syötetty maksuvälineitä ennen tankkausta, vaan otettu polttoaine käytiin maksamassa huoltoaseman kassalla tankkauksen jälkeen.
Osuimme kassalle yhtäaikaa, tämä viereisen tankkauspisteen mies ja minä. Olin tankannut noin 70 markalla. Kun olin kaivamassa kukkarostani seteleitä, tämä mies ilmoitti itsevarmasti maksavansa nuoren neidon ja oman bensansa. Menin hämilleni, enkä oikein saanut sanotuksi mitään. Kun hän oli jo maksanut molempien tankkaukset, sain suustani sen verran, ettei hänen olisi tarvinnut ja kiitin. Sanoin vielä, että tästä jäi nyt vähän hassu oli, että voisinko tarjota edes kahvit.
Siirryimme ulos terassille juomaan kahvia, jotka nekin lopulta maksoi hän. Aurinko paistoi, ja kävi pieni, virkistävä tuuli. Juttelimme niitä näitä, mutta toin esiin vielä kertaalleen sen, ettei hänen toki olisi tarvinnut bensojani maksaa. Hän sanoi siihen sitten, että hänelle toisi iloa, jos vaikka lähtisin hänen kansaan pienelle ajelulle. Ennen vanhaan liftailtiin paljon, joten päätin lähteä - olinhan jutellut hänen kanssaan enemmän kuin kenenkään tuntemattoman, jonka kyytiin koskaan olin liftatessa noussut.
Hän ajoi lähellä sijaitsevan uimarannan parkkiin, ehdotti, että mentäisiin uimaan. Sanoin, ettei minulla ollut uimavaatteita mukana, että ne olivat kyllä omassa autossani. Hän sanoi, että mennään pukukoppiin ja mennään uimaan alusvaatteissa. Mietin vähän, mutta suostuin. Nuoruuden rohkeutta ja seikkailuhenkeä.
Pukukopissa hän sitten sanoi, että haluaisi suudella minua. Annoin sen tapahtua. Kieltämättä kiihotti vähän tilanne, eikä hän ollut yhtään hullumman näköinenkään, tuoksui hyvältä ja oli kohtelias. Huomasin heti, että hän oli taitava suutelija, toisin kuin entinen poikaystäväni. Hänen kätensä hamuilivat vartalollani. Aloin kiihottua enemmän, minkä hän varmasti kuuli ja huomasikin. Pian mekkoni olkaimet valahtivat käsivarsilleni ja mekon etumus roikkui terhakoiden rintojeni varassa.
Mies suuteli kaulaani samalla, kun hänen kätensä hieroivat pyllyäni. Pian tunsin hänen huulensa vaeltavan kohti rintojani, ja mekon yläosa luiskahti rintojen alle. Kovettuneet nännini tunsivat saman tien miehen kostean kielen, joka nautti nuorista, kiinteistä rinnoistani, ensin niitä lipoen, sitten nännejäni himokkaasti imien. Sitten hän nosti katseensa minuun ja huokasi hurmioituneena. Kysyi, oliko hänellä lupa jatkaa. Nyökkäsin, koska en saanut sanottua mitään.
Hän suuteli minua jälleen ja riisui samalla mekkoni, joka tippui pukukopin hiekkaiselle lautalattialle. Olin pelkissä pikkuhousuissa. Mies katseli minua taas ihaillen ja huokaillen. Imi jälleen nännejäni, ja tunsin hänen sormensa tarttuvan pikkuhousuihini ja liuuttavan niitä alaspäin. Olin alasti. Mies pyysi minua istumaan pukukopin lautapenkille - tein niin.
Mies laskeutui polvilleen lautalattialle ja avasi jalkani. Hän katsoi minuun. Hymyili. Oli ihan selkeästi kiihottunut. Hän hyväili reisiäni ja kehui näkymää. Pian tunsin hänen kuuman kielensä nuolemassa pimppiäni. Tuntui taivaalliselta. Entinen poikaystäväni ei ollut yltänyt läheskään vastaavaan. Tunsin, kuinka miehen kasvot painautuivat vasten kosteaa vakoani, joka oli vastaanottavainen, häpyhuulet paisuneet, nuoressa kiimassa. Silitin miehen jo ohimoilta harmaantuneita hiuksia, kun hän teki minulle hyvää suullaan. Tunsin huipun lähestyvän, kun mies lipoi hellän taitavasti ja vikkelään klitoristani. Kaikki muu oli hävinnyt ympärilläni. Kiljahdin. Voihkin orgasmin kourissa. Mies nuoli varovasti vielä pimppiäni, nousi sitten ylemmäksi ja imi rintojani, siirtyi sitten suutelemaan.
Istuin edelleen reidet auki penkillä, kun mies ojentautui seisomaan. Hän kysyi, saisiko hän ottaa kalunsa esiin ja hyväillä itseään samalla, kun katselisi minua. Nyökkäsin taas. Hän kaivoi housuistaan kankeana jöpöttävän elimensä ja alkoi vedellä sitä tottunein liikkein. Hänen katseensa söi vartaloani nälkäisenä, kuulin hänen huokailevan. Vein sormeni märälle hävylleni ja aloin hieroa klitoristani. Mies innostui siitä entisestään. Huohotuksen seasta ymmärsin hänen kysyvän, saisiko hän laueta häpykarvoilleni. Nyökkäsin taas. Ei mennyt kauaakaan, kun mies kumartui lähemmäs minua lautaseinään toisella kädellä nojautuen. Hieroin klitoristani edelleen, ja tällä kertaa orgasmi oli heikompi, mutta niin vaikuttava, että miehen nesteet roiskahtivat saman tien hävylleni. Hän huokaili ja voihki, kunnes koko lasti lepäsi kuumana vartalollani.
Mies otti housuntaskustaan silitetyn puuvillanenäliinan ja pyyhki terskanpäänsä kuivaksi. Sitten hän hymyili minulle ja pyyhki hellästi spermansa pois vartaloltani. Kiitin. Nostin pikkuhousuni lattialta, ravistelin enimmät hiekat niistä pois ja pujotin jalkaan. Mies nosti ja pudisteli mekkoani ja ojensi sen sitten minulle. Hymyilimme. Ei puhuttu mitään.
Ajoimme hiljaisina ja rentoina takaisin huoltoasemalle, jossa autoni oli edelleen. Olin jotenkin tosi herkässä ja olisin halunnut jatkaa vielä siitä, mihin oli lopetettu, mutta tilanne oli ohi. Huoltoaseman pihassa mies katsoi minuun ja sanoi, että olin ihana. Hän otti lompakostaan vielä sadan markan setelin ja laittoi se käteeni ja sanoi sen olevan minulle. En sanonut mitään.
Päästyäni omaan autooni todellisuus alkoi jälleen hahmottua ja pelästyin omaa käytöstäni. En voinut kuitenkaan jäädä siihen jähmettyneenä vaan minun olisi jatkettava kaikesta tapahtuneesta huolimatta matkaani tätini luokse. Koko loppumatkan näin ja tunsin pukukopin tapahtumat hyvinkin elävinä ja kiihottavina mielessäni.
Jalkojen tekemisen mökillä, mieheni yllytyksestä.
Lähi talon isäntä oli luvannut auttaa halkojen tekemisessä. Halkoja tuli kuitenkin tekemään hänen poikansa. Kesä aika ja kevyt kesämekko päällä,sai pojilta tuijotusta.
Illalla talkoot päättyi ja mieheni lämmitti talkoo saunan.
Mieheni sanoi että vieppä pojille sauna oluset ,ja pese kavereiden selät..
Minuahan siellä sitten pestiin.
Tosin mieheni kyllä rahalla maksoi työn,olin vaan sellainen boonus.
Vierailija kirjoitti:
M 40
No ei muuta kuin häätö päälle neidille niin oppii maksamaan vuokrat.
Tein takajarrut puolitutun YH:n pikkuautoon. Oli katsastus menossa umpeen ja jälkinäyttöaika tilattu muttei tekijää. Hinnasta ei ollut mitään puhetta, osat oli jo ostettuna. Sain työn jälkeen kutsun aterialle, juotiin siinä kahvit ja lopulta tehtiin temput. Kysyi vielä että mitä oon velkaa, sanoin että osta lapsillesi jotain -en ole mitään vailla. Oltiin sitten pitkään friends with benefits, mutta työt kuljetti erilleen.
Toimin kuusikymmentä luvulla VRn asemamiehenä pienehköllä keskisuomalaisella rautatieasemalla. Taas kerran ollessani talviaikaan yövuorossa pohjoisesta päin tulleesta pikajunasta poistettiin konnarin toimesta keski-ikäinen liputta matkustanut mustalaisnainen. Olin yksin vuorossa tuona kovana pakkasyönä. Menin kysymään tuolta naiselta, mitä hän aikoo. Pyysi päästä lämpimään ja matkustavansa aamujunalla Tampereelle. Päästin hänet yöksi puolilämpimään rahtivarastoon. Menin aamuyöllä katsomaan hänen vointiaan lämpimän kahvin kera. Rosita avautui kertoen, että hänellä ei ole rahaa matkalippuun Tampereelle, mutta voisi antaa panna jos annan rahat lippuun. Totesin sen kernaasti sopivan minulle. Hän kumartui seisaaltaan pöytää vasten nostaen rahtihameen korviin. Annoin mennä oikein antaumuksella muutamankin kertaan takaapäin. Aamulla hän heilutti iloisesti noustessaan Tampereen junaan. Minä sain muistoksi kivuliaan tippurin, joka ei tahtonut parantua antibiooteillakaan. Jäi silti hauska muisto...
siinäpä se tauti voi tulla jos akka maksaa pillullaan, kerran sohvakaupat nuoren likan kanssa kun muutti omilleen olikohan 17v ja kuitattiin sohva siinä sohvalla kun panin sitä olipas aika pienet häppärit ja innie pillu, oli vähän puolituttu kun olin seukannut sen isosiskon kanssa tai korkkasin sen yllä tottapuhuen ja seurustelin kuukautiset sen kanssa
Vierailija kirjoitti:
M 40
"pitää vielä muistaa sekin kun täytyy verottajalle ilmoittaa vuokratulot,
ja sen kuun vuokra kun on nahkavisalla kuitattu ja joutuu veron vielä maksamaan valtiolle niin sekin pitää ottaa huomioon kuluissa ettei mee liian halvalla vuokran maksu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaihtoarvo euroihin näissä luonnonvaluutoissa yleensä?
Pikanen käteenveto 40eur
Suihinotto, viimeistely kädellä 80eur
Suihinotto, suuhun laukeaminen 120eur
Suihinotto, niellen, 160eur
Pano kortsun kanssa, 250eur
Pano ilman kortsua 400eur
Ja spessulisät
- pylly, lisä 300eur
- rimming, lisä 300eur
Ja luksuspaketti sisälten kaikki em. kahdella siemensyöksyllä ja saunomisella siinä välissä 1800eur. Saunaolut (Karjala III) kaupan päälle
Mitä puuttuu?
Nyt on yliarvioitu oma arvonsa ja rankasti.
Vierailija kirjoitti:
Itselle on ehdotettu vuokrarästien maksamista luonnossa kyse 1kk/550e...Ehdottaja 26v yh nainen itse 40 vuotias mies.
Mielipiteitä onko moraalisestii ok suostua tuohon?
M 40
5 panoa ja yksi suihinotto vähintään kuukauden vuokrasta. Ja sekin vain siinä tapauksessa että sinulla on varaa maksaa kuukauden kulut omasta pussistasi eikä se syö korjausvaroja.
Olen joskus kymmenen vuotta sitten ostanut auton alennuksella käyttämällä "nahka Visaa". Autoa myi parikymppinen nuori mies ja itse olin silloin alle kolmekymppinen yh äiti. Kun seksi elämä oli ollut aika hiljaista, niin tuumasin saada huvin ja hyödyn kerralla. Tälläydyin pikkumustaan ja kiiltäviin stay-uppeihin, sekä stilettikorkoisiin nilkkureihin ja menin pihalle katsomaan autoa, kun myyjä tuli paikalle. Siinä autoa katseltiin ja käytiin koeajolla. Pyysin nuoren miehen sisälle tekemään paperit ja siinä ehdotin 500€ alennusta, jos annan pimppiä kierroksen. No eipä tarvinnut neuvotella sen enempää ja otettiin kierros sohvalla ja täytyy myöntää, että aika pikaisesta toimituksesta alennus tuli. Kun nuorimies läksi kotia päin iloisen hymyn kanssa, niin arvelin hänen omasta mielestään tehneen hyvät kaupat. Ehkä hän oli varautunut antamaan alennusta muutenkin muutaman satasen.