Minua on uhkailtu rikossyytteellä. Olen nykyään vainoharhainen kuunnellaanko puhelintani tämän vuoksi. Neuvoa tilanteeseen.
Tilanne on se, että minua uhkaillaan aivan absurdeilla vakavilla syytteillä exän taholta. En ole näitä asioita tehnyt millä on on minua uhannut. Kuitenkaan en hänestä ihmettelisi vaikka vastaavaa jaskaa suoltaisi enkä sinänsä ole huolissani, sillä tiedän etten ole tehnyt sellaisia asioita.
Kuitenkin tuo on jäänyt mielen perukoille kummittelemaan. Mietin kun jollekin soitan ja heitän jotain läppääkin, niin joudun varomaan sanomisiani jos minua kuunnellaan. Aika vainoharhaista mutta todella asia on niin.
Kukaan viranomainen ei ole ottanut minuun yhteyttä syytöksistä, joten asia saattoi olla vain rietasta pelleilyä kustannuksellani ja reaktion sytyttämistä.
Sitten mietin, että eikö tuollainenkin ole rikos, että "kiusataan" ja uhitellaan asioilla, jotka eivät pidä paikkaansa ja saadaan näin ihminen ahdistumaan?
Kommentit (42)
Exällä on narsistinen persoonallisuushäiriö, ehkäpä psykopaatti. Älä ole missään tekemisissä, et vastaile viesteihin, vaihda numerosi ym. Kyllä se hakee uuden uhrin jos ei vielä ole hakenut.