Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minua on uhkailtu rikossyytteellä. Olen nykyään vainoharhainen kuunnellaanko puhelintani tämän vuoksi. Neuvoa tilanteeseen.

Vierailija
01.02.2024 |

Tilanne on se, että minua uhkaillaan aivan absurdeilla vakavilla syytteillä exän taholta. En ole näitä asioita tehnyt millä on on minua uhannut. Kuitenkaan en hänestä ihmettelisi vaikka vastaavaa jaskaa suoltaisi enkä sinänsä ole huolissani, sillä tiedän etten ole tehnyt sellaisia asioita. 

Kuitenkin tuo on jäänyt mielen perukoille kummittelemaan. Mietin kun jollekin soitan ja heitän jotain läppääkin, niin joudun varomaan sanomisiani jos minua kuunnellaan. Aika vainoharhaista mutta todella asia on niin. 

Kukaan viranomainen ei ole ottanut minuun yhteyttä syytöksistä, joten asia saattoi olla vain rietasta pelleilyä kustannuksellani ja reaktion sytyttämistä. 

Sitten mietin, että eikö tuollainenkin ole rikos, että "kiusataan" ja uhitellaan asioilla, jotka eivät pidä paikkaansa ja saadaan näin ihminen ahdistumaan? 

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon voimia tilanteeseesi. Olen kokenut saman. Jouduin katkaisemaan välit ihmiseen, joka osoittautui todella epävakaaksi ja patologiseksi valehtelijaksi. Hän yritti manipuloida minua takaisin elämäänsä, keksi syöpädiagnooseja ja muita älyttömyyksiä, lähetti rahaa jotta palaisin. Kun pidin pintani, hän ryhtyi syyttelemään minua järkyttävistä rikoksista, joita en todellakaan ollut tehnyt. Uhkaili myös rikosilmoituksella jne. Lopulta tilanne meni siihen, että hänet määrättiin lähestymiskieltoon. 

Tuo uhkailu on keino aiheuttaa sinussa pelkoa ja ahdistusta. Poliisi ei kuitenkaan kuuntele tai seuraa sinua, siitä voit olla varma! Jos tämä henkilö tekisi sinusta rikosilmoituksen, poliisi olisi sinuun pian yhteydessä, mikäli katsoisi että olisi aiheellista tutkia asiaa. Sinulla on myös todisteet puolellasi, joten varmasti voit olla sen suhteen rauhassa. Tiedän että epätietoisuus ahdista

Jos ex on jo ollut väkivaltainen, niin aika helposti saat lähestymiskiellon jos tuo meno jatkuu jotain kautta jotenkin vielä. Nyt vaan koita päästä eteenpäin. Ehkä nuo hirveydet pyörii päässäsi, koska niin yrität tehdä ja pelkäät alitajuisesti onko se mahdollista. Minä kerron sinulle: se on mahdollista, sinä olet vapaa, elämäsi jatkuu, exäsi on poissa. Ne mistä hän sinua syyttää on perusteettomia, eikä poliisi sinua tutki. Jos heillä olisi aihetta epäillä sinua jostain, niin olisit jo saanut puhelinsoiton ja kutsun kuulusteluun. Tsemppiä, ihana kevät kohta lähestyy ja sinä saat elää vapaana.

Vierailija
42/42 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on narsistinen persoonallisuushäiriö, ehkäpä psykopaatti. Älä ole missään tekemisissä, et vastaile viesteihin, vaihda numerosi ym. Kyllä se hakee uuden uhrin jos ei vielä ole hakenut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä