Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi sua on lähestytty livenä ja pyydetty treffeille?

Vierailija
01.02.2024 |

Kertokaa myös ikä sekä sukupuoli, jos haluatte.

Kiitän!

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime lauantaina. Menin lasilliselle live -musiikkibaariin hotellini lähellä. Juuri, kun olin lähdössä, tarjoilija tuli kertomaan, että läheisen pöydän pari haluaa tarjota minulle juoman. He tulivat luokseni istumaan. Noin kolmikymppinen, oikein mukava ystäväpari, homomies ja nainen. Miehen piti mennä aamulennon vuoksi ajoissa nukkumaan, mutta tyttö halusi minut kovasti mukaansa yökerhoon. Kieltäydyin kohteliaasti, sillä olen naimisissa. Tämä tapahtui siis ulkomailla kaupungissa, jossa olin viikonloppureissulla.

Myös (tuore) vaimoni lähestyi minua. Tapasimme yhteisen ystävän esiteltyä meidät, mutta hän oli se, joka pyysi minua treffeille tapaamisen jälkeen.

Minua on oikeastaan aina lähestytty varsin usein. Etenkin baarissa käydessä, mutta olen saanut pyynnön treffeille lähdöstä myös mm. torilla sekä kuntosalilla. Tehokkaat feromonit? Olen 48 -vuotias mies. 

Vierailija
82/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 4v sitten ja kadulla. En suostunut. N36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

[  ] on pyydetty

[x] ei ole pyydetty

M50

Vierailija
84/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syksyllä ja talvella 2023 noin kuutisen treffipyyntöä. Muutama jotka baarissa kysyivät, oli helppo kieltäytyä, mutta neljä muuta oli tutun tuttuja ja heitä näkee jatkossakin, eli piti kieltäytyä loukkaamatta ketään. Kaverit ei ymmärrä, että ei, ei nosta mielialaa treffeille pyynnöt, jos pyytäjä/pyytäjät ei ole millään muotoa omaan mieleen. 

Miten sä oot saanut noin paljon treffipyyntöjä?? Näytätkö joltain huippumallilta? 

Ei minusta tämä ole edes paljon. Eikä vaadi huippumallin ulkonäköä. Olen itse kaikkea muuta kuin huippumalli ja minulla on koko ikäni ajan ollut enemmän treffipyyntöjä vuodessa kuin tuo määrä. Olen nykyisin lievästi ylipainoinen ja 40.v nainen, eikä se ole tuntunut hidastavan tahtia siihen timmiin ja nuoreen aikaan. En tiedä mikä se itsessäni on miksi minua lähestytään, koska helppokaan en ole. 

Vierailija
85/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho mä en edes pidä joitakin noista treffipyyntöinä. Ihan ajanvietettä kaverin kanssa? Vai menikö multa jotain ohitse? 

Tästä tuli mieleen että kun aina miehiä syytetään huonosta sosiaalisesta silmästä niin voiskohan olla että nainen on niin saapas ettei tajua että hänestä ollaan kiinnostunut? lähetään kahvilla ja mies luulee että molemminpuoleista ja sitten kun tekee aloitteen niin nainen ahdistuu ja kokee sen pahimmillaan häirintänä

Osa ihmisistä ei vaan jatkuvasti mietiskele onko joku heistä kiinnostunut. 

Vierailija
86/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2013 sellainen ruma miekkonen yhdessä työpaikassa XDDDDDDDD teki sen IHMISTEN EDESSÄ, varmaan kuvitteli etten kehtaisi kieltäytyä XDDDDD menin aivan shokkiin, päässä pimeni XDDDDDD 

Kaikkihan alkoi silläviisiin, että olin työpaikalla ja siellä oli miekkospoikanen, jonka kanssa tulimme ihan ok juttuun. En ajatellut asiasta mitään. Yhtäkkiä työpaikan naikkostyttönen sanoi, että miekkospoikanen taitaa olla ihastunut. Luulin, että hän vain sanoo niin (en huomaa ihastumista, ellen tarkkaile tosi tarkasti käytöstä XDDDDD)

Sitten yhtenä päivänä ASIAKKAIDEN EDESSÄ miekkospoikanen pyysi minua ulos XDDDDDD OLI IHAN KAMALAA JOUTUA SÄRKEMÄÄN SYÖMMENSÄ XDDDDD

Tämän jälkeen ainoastaan yksi outo random hyypiö on pyytänyt minua rehveille XDDDDDD itse asiassa menin mielenkiinnosta sinne paikkaan (ihan kotsan vieressä), koska halusin nähdä oliko miekkonen siellä. Sitten häivyin kotiin pakoon XDDDDD En minä oikeasti edes halunnut rehveille, se oli joku kummajainen, mutta varmaan silloin ihan jotenkuten ookoo näköinen silmääni. Muistaisin kyllä, jos olisin pitänyt häntä tosi kuvottavana XDDDD

Olen viehkeä neitokainen eikä minua kukaan, paitsi oudot hyypiöt ja rumilukset uskalla lähestyä XDDD. 

Vierailija
87/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vuotta sitten. Vastasin ei, koska olen varattu (ei sormusta). Elämäni aikana ehkä korkeintaan viisi kertaa tultu pyytämään randomisti treffeille. N33

Vierailija
88/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan.

M39

Vierailija
89/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa 2023.

En ollut romanttisesti kiinnostunut kyseisestä miehestä, mutta mies oli minusta, jota en heti tajunnut. Hän koitti lyöttäytyä seuraani treffimielessä. Minulla ei kuitenkaan ollut mitään sen kaltaisia ajatuksia hänen suuntaansa, joten tein hänelle oharit, kun tajusin, että hän olisi pitänyt näkemistämme treffeinä. Tein hänelle myös viestillä selväksi, etten ole kiinnostunut.

N55

Vierailija
90/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Pariisissa metrossa joku ihan siisti mies antoi käyntikorttinsa, ja pyysi ulos. En soittanut, koska olin varattu. Tämä on ainoa kerta ikinä, vaikka paljon olen käynyt matkoilla, tapahtumissa jne yksin. Luulen minulla olevan hyvin tympeä perusilme joka karkottaa ihmiset, koska olen (muuten) ihan nätti, normaalipainoinen ja naisellinen.

N44

Vierailija
91/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan

M40

Vierailija
92/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. N. 57.  Tanssimaan on haettu ja sitä kautta jääty juttelemaan ja tutustumaan silloin nuorena.

Vierailija
93/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puistossa joku hyypiö tuli keskeyttämään mut kun puhuin puhelimessa. Lähti vielä seuraamaan mua ja huuteleen perään kun kieltäydyin ja sanoin, että eikö hän näe että minulla on puhelu kesken. Melkein jouduin soittamaan poliiisit. 

Vierailija
94/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puistossa joku hyypiö tuli keskeyttämään mut kun puhuin puhelimessa. Lähti vielä seuraamaan mua ja huuteleen perään kun kieltäydyin ja sanoin, että eikö hän näe että minulla on puhelu kesken. Melkein jouduin soittamaan poliiisit. 

Tuo ei ole normaalia lähestymistä. Se on ahdistelua.

Vierailija
95/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole normaalia lähestymistä. Se on ahdistelua.

Sitähän se on, eikä ollut valitettavasti ensimmäinen kerta kun tällaista tapahtui. 

Vierailija
96/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan :(. Miten paljon menettivätkään. Upean, rikkaan, himosekstailijamiehen.

Vierailija
97/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho mä en edes pidä joitakin noista treffipyyntöinä. Ihan ajanvietettä kaverin kanssa? Vai menikö multa jotain ohitse? 

Tästä tuli mieleen että kun aina miehiä syytetään huonosta sosiaalisesta silmästä niin voiskohan olla että nainen on niin saapas ettei tajua että hänestä ollaan kiinnostunut? lähetään kahvilla ja mies luulee että molemminpuoleista ja sitten kun tekee aloitteen niin nainen ahdistuu ja kokee sen pahimmillaan häirintänä

No kun yleensä ihmiset ovat tottuneet siihen, että voi tuntea sekä naisia että miehiä, joten pidetään normaalina myös ei-romanttisia kohtaamisia. Itse olen biseksuaali, ja olisi elämä ankeaa, jos joka ikinen tuttu nähtäisiin potentiaalisena kumppanina eikä voisi edes normaalisti tutustua uusiin kavereihin, kun kaikki pitäisi ajatella aina treffeinä.

Vierailija
98/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varmaan jotain 19. Mökkireissun päätteeksi samanikäinen nuorimies pyysi kahville. Minä en tajunnut, olen sen verran autisti, että en ymmärtänyt pyynnön olevan treffikutsu. Jälkikäteen ystäväni joutui selittämään mulle, että se ei ollu kahvikutsu vaan treffipyyntö, jonka mä silloin nuorena tyrmäsin. "Mun ei nyt tee mieli kahvia."

Mitä sen on väliä, ettet tiennyt niitä treffeiksi? Selvästi sinua ei kyseinen nuorimies kiinnostanut, koska jos olisit ollut kiinnostunut, olisit lähtenyt hänen kanssaan kahville ihan vain voidaksesi olla hänen kanssaan. Mutta koska sua ei kiinnostanut, mietit asiaa enemmän sen kautta, tekeekö mieli kahvia. Vai tarkoitatko, että jos olisit tiennyt sen olleen treffikutsu, olisit mennyt "velvollisuudesta" vaikka epäkiinnostavan kanssa?

Vierailija
99/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös (tuore) vaimoni lähestyi minua. Tapasimme yhteisen ystävän esiteltyä meidät, mutta hän oli se, joka pyysi minua treffeille tapaamisen jälkeen.

Minua on oikeastaan aina lähestytty varsin usein. Etenkin baarissa käydessä, mutta olen saanut pyynnön treffeille lähdöstä myös mm. torilla sekä kuntosalilla. Tehokkaat feromonit? Olen 48 -vuotias mies.

No tuskinpa feronomit, sillä todennäköisesti olet vaan komea mies. :)

Vierailija
100/103 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joitain ei koskaan, jjohtuuko siitä, että ei ole oltu ulkona, kaveriporukoissa, juhlissa, harrastuksissa, matkusteltu?  

Voi tietysti olla sattumaakin ja joidenkin kohdalla varmaan on.

Minua on pyydetty useinkin treffeille, mutta yleensä se tapahtuu niin, että on jollain lailla tutustuttu tai edes juteltu ensin, ja juttelun päätteeksi pyydetään jonnekin "jatkamaan juttua". Sellainen, että lähestytään täysin puskista ja pyydetään suoraan treffeille, on usein jonkinlaista sosiaalista osaamattomuuttakin, ja onnistmisprosentti noissa on pieni. Ne, jotka todella pääsevät treffeille, osaavat hoitaa asian toisin. Ja ehkä minun kohdalleni on sitten osunut enemmän sellaisia.

Joskus kun olin odottamassa liikennevalojen vaihtumista, joku täysin tuntematon mies tuli kysymään, saisiko tarjota drinkin. En ollut edes kiinnittänyt koko ihmiseen mitään huomiota, enkä todellakaan halua lähteä drinkille kenen tahansa tuntemattoman kanssa. Saattoi olla mukava mies, mutta kyllä minulla pitäisi olla jokin syy lähteä - esim. se, että kyseinen henkilö kiinnostaisi jollain lailla. Enkä edes tiedä, mitä hänellä oli mielessään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi