Koska viimeksi sua on lähestytty livenä ja pyydetty treffeille?
Kertokaa myös ikä sekä sukupuoli, jos haluatte.
Kiitän!
Kommentit (103)
Siis arkena, vaikka kaupassa tai jossain harrastuksessa?
Ei koskaan. Suomeen tuo jenkkimeininki ei oikein kuulu.
N50
Muistaakseni samalla luokalla ollut tyttö rohkeni pyytää minua kanssaan ulos, olisiko ollut 1987?
Sittemmin on ollut hieman rauhallisempaa.
M49
Kun muutin Treelle 11 v sitten ja istuin kesällä hame päällä yksin puistossa kaksikin miestä pysähtyi ja kysyi drinksuille. Sen koommin ei ole tapahtunut.
Olin kai uusi kasvo hetken.
Hgissä sitä ennen pari miestä kanssa kysyi aivan keskellä päivää. Mutta se oli Kalliossa se.
Te jotka vastasitte, ettei koskaan, niin olisitteko toivoneet lähestymisiä? Vai oletteko vain tyytyväisiä, että teidät on jätetty rauhaan?
Noin 12 v sitten. Yleensä miehet eivät uskalla/halua lähestyä.
N31
Ei muuten koskaan ole pyydetty, vaikka se olisi ihan kivaa vaihtelua siihen, että on kaikenlaista epämääräistä vihjailua, saatille vonkaamista ja jopa ahdistelua.
Ei ole koskaan pyydetty. Ihmettelen suuresti jos joku mies pyytäisi treffeille.
Nainen 29v
Pari-kolmekymppisenä tuli silloin tällöin käytyä baareissa ja siellä tuli näitä pyyntöjä toisinaan. Tosin pyytäjät olivat usein kännissä joten niitä ei lasketa.
Kaupan parkkipaikalla minua pyydettiin treffeille muutama viikko sitten ihan komean ja siistin miehen toimesta ja se varmaan lasketaan.
Olen 45 v. Hyvä mieli siitä tuli vaikka olenkin varattu enkä lähtenyt.
Nuorempana muutamia kertoja, sitten noin 10 vuotta sitten eräs täti-ihminen.
Pyytäjät muuten eivät halunneet varsinaisesti treffeille, vaan ihan suoraan koteihinsa tasan sitä yhtä tarkoitusta varten.
M42
Vierailija kirjoitti:
Te jotka vastasitte, ettei koskaan, niin olisitteko toivoneet lähestymisiä? Vai oletteko vain tyytyväisiä, että teidät on jätetty rauhaan?
Sekä että.
Hankalaa tutustua kehenkään, jos omat juttelun aloitukset torjutaan ja kukaan ei lähesty. Mutta toisaalta en suostuisi treffikutsuun, joka tulee yllättäin täysin tuntemattomalta. Toivoisin, että juteltais kumminkin ensin ihan muuten vaan
Viimeksi kun opiskelin koulussa niin luokan kaikista matalatasoisin nainen lähestyi ja alkoi tekemään tikusta asiaa.
Myöhemmin kysyi tekstarilla treffeille. Olin tuossa vaiheessa täysin kokematon naisten suhteen ja suorastaan epätoivoinen, mutta en harkinnut asiaa sekuntiakaan.
Joulupäivänä lähestyttiin ja uusi vuosi vietettiin yhdessä. Ekaa kertaa elämässäni minut haettiin kotoa asti etukäteen mietityille treffeille.
Sittemmin on ollut sairastelua ym tapaamista estävää. Olisi kuitenkin kiva tavata tämä mies uudestaan.
Ei koskaan. Olen kuitenkin onnistunut päätymään muutamaan parisuhteeseen. Siitä on kiittäminen oma-aloitteisuuttani. -nainen, 36v
Vierailija kirjoitti:
Siis arkena, vaikka kaupassa tai jossain harrastuksessa?
Ei koskaan. Suomeen tuo jenkkimeininki ei oikein kuulu.
N50
Ennen kuului. Miehet kosiskelivat naista, josta olivat kiinnostuneita. Niin omat isovanhempanikin päätyivät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin toivoisin. Sen Oikean löytäminen olisi paljon helpompaa.
Joskus kolmevitosena varmaan. Pakit annoin, olin kuitenkin naimisissa tuolloin.
ja olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä ja talvella 2023 noin kuutisen treffipyyntöä. Muutama jotka baarissa kysyivät, oli helppo kieltäytyä, mutta neljä muuta oli tutun tuttuja ja heitä näkee jatkossakin, eli piti kieltäytyä loukkaamatta ketään. Kaverit ei ymmärrä, että ei, ei nosta mielialaa treffeille pyynnöt, jos pyytäjä/pyytäjät ei ole millään muotoa omaan mieleen.
Miten sä oot saanut noin paljon treffipyyntöjä?? Näytätkö joltain huippumallilta?
Uudenvuodenjuhlissa kollega kertoi ihastumisestaan ja että haluaisi tavata seuraavana päivänä. Lasketaanko tämä? Ainoa kerta kun kukaan on noin suoraan kertonut asiasta/kysynyt voidaanko vielä tavata. Kyseessä oli vieläpä naiskollega ja olen itsekin nainen :) Tuli vähän puskista.