Koska viimeksi sua on lähestytty livenä ja pyydetty treffeille?
Kertokaa myös ikä sekä sukupuoli, jos haluatte.
Kiitän!
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Paljon "ei koskaan" vastauksia. Hienoa, että miehet osaavat käyttäytyä eivätkä häiritse naisia.
Mitä ihmettä 😄😄 Todellakin nimenomaan HÄIRITSEVÄT. Eli ahdistelevat. Mutta asiallisia treffipyyntöjä ei näy eikä kuulu. Ne olisivat tervetulleita.
Vierailija kirjoitti:
miehet ei ainakaan enää nykyään metoo-aikana lähesty vieraita naisia. muutama pelimies tekee poikkeuksen
Ei, kun miehiä ei vaan kiinnosta oikeasti tutustua naiseen ja aloittaa parisuhdetta. Irtoseksin perässä kyllä juoksevat. Ja kun ovat tietyn ikäisiä, etsivät jonkun eukon itselleen, kun pitäis se perhekin perustaa. Tai sitten joku nainen onnistuu nappaamaan miehen olemalla itse aloitteellinen. Mutta suomalaisista miehistä ei vaan siihen ole.
Olin varmaan jotain 19. Mökkireissun päätteeksi samanikäinen nuorimies pyysi kahville. Minä en tajunnut, olen sen verran autisti, että en ymmärtänyt pyynnön olevan treffikutsu. Jälkikäteen ystäväni joutui selittämään mulle, että se ei ollu kahvikutsu vaan treffipyyntö, jonka mä silloin nuorena tyrmäsin. "Mun ei nyt tee mieli kahvia."
Olen ollut nuoresta asti ylipainoinen, enkä erityisen kaunis nainen. Mutta mulla on ollut lapsesta asti hyvä itsetunto, ja olen kiinnostunut keskustelukumppaneistani. Jostain syystä tämä tekee vaikutuksen näin keski-ikäisenä perheenäitinäkin, sillä saan treffipyyntöjä noin kerran-kaksi vuodessa. Saan niitä kaikilta sukupuolilta.
Viimeisin nyt joulukuulta oli tosin alkoholin voimalla kysytty, kysyjä oli itseäni selvästi nuorempi pikkujoulujuhlija. Edellinen vakava deittipyyntö tuli viime vuonna etäiseltä kollegalta. Sitä edeltävä oli harrastuskuvioista tuttu nainen, joka pyysi leffaan. Pari vuotta sitten kaverina pitämäni ihminen pyysi täysin yllättäen kanssaan telttailemaan, oli selvästi sellainen kepillä jäätä -kysymys, mutta torjuin aikatauluihin vedoten ja hän sai säästää kasvonsa sillä tiesi minun olevan varattu (jäi toki outo fiilis kaverista). Kaikista erikoisin pyyntö on ollut ainostaan etäkokousten kautta tapaamani henkilö, joka yhden projektin päätteeksi pyysi ulos Zoomin chatissa.
Mulla on ollut myös elämässäni kaksi stalkkeria, mikä on opettanut siihen, etten ole liian mukava jos ihmisessä on yhtään jännät vibat.
On pyydetty, miespuolinen työkaveri, kauppaedustaja töissä, kaverin mies, sukulaisrouvan mies. Ei sentään kukaan hullu kadulla, vaikka kovaa flirttiä on tullut välillä. En oo ikinä lähtenyt.
Ei koskaan. N30
Se että kukaan random ei ole jossain livenä lähestynyt ja pyytänyt treffeille ei tarkoita ettei olisi pyydetty treffeille.
En vain ole elänyt maissa joissa tuntemattomia olisi tapana lähestyä rohkeasti livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon "ei koskaan" vastauksia. Hienoa, että miehet osaavat käyttäytyä eivätkä häiritse naisia.
Mitä ihmettä 😄😄 Todellakin nimenomaan HÄIRITSEVÄT. Eli ahdistelevat. Mutta asiallisia treffipyyntöjä ei näy eikä kuulu. Ne olisivat tervetulleita.
Nyt kun sanoit niin joo, epäasiallisesti on kyllä lähestytty. Mikähän siinä onkin että se kyllä onnistuu, mutta kohtelias lähestyminen on liian hankalaa? Luulisi olevan toisinpäin.
Oho mä en edes pidä joitakin noista treffipyyntöinä. Ihan ajanvietettä kaverin kanssa? Vai menikö multa jotain ohitse?
Vierailija kirjoitti:
Oho mä en edes pidä joitakin noista treffipyyntöinä. Ihan ajanvietettä kaverin kanssa? Vai menikö multa jotain ohitse?
Tää oli tuolle ylemmälle pitkän viestin lähettäneelle, jota oli pyydetty mm. Telttailemaan.
Otsikosta itselleni mieleen tulee tilanne jossa joku tuntematon näkee ja lähestyy ja heti vain pyytää treffeille.
Mutta jos lasketaan sellainen että ensin juttelee aluksi tuntemattoman kanssa ja sitten tämä pyytää johonkin niin olen joskus päätynyt treffeille tajuamatta että ne ovat treffit.
Noin 15 vuotta sitten, kun olin yliopistossa. Mies joka lähestyi minua ei ollut minun silmiini kiinnostava, joten torjuin ehdotuksen.
N37
Toissa vuonna harrastustapahtumassa. Nätti nainen pyysi minut tunnin päästä tapahtuma-alueella alkavaan konserttin. Eipä hassumpaa: heräsin hänen vierestään tänäkin aamuna.
- M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😄😄 Todellakin nimenomaan HÄIRITSEVÄT. Eli ahdístelevat. Mutta asiallisia treffipyyntöjä ei näy eikä kuulu. Ne olisivat tervetulleita.
Treffipyyntö sellaiselle naiselle, joka ei juuri tältä henkilöltä juuri tällä hetkellä treffipyyntöä halua, on vähintäänkin míkroaggressìo ellei suorastaan seksuaalïsta ahdísteluá, ihan sama miten asiallisesti asiansa yrittää esittää. Jo se että kysyy, mistä päin joku on kotoisin, on rasístísta:
Yle: Mistä sä oot kotoisin? Viisi rasìstista mokaa, joilla sinäkin ehkä syrjit, vaikka tarkoitat hyvää
http://tinyurl.com/ysru3fwd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet ei ainakaan enää nykyään metoo-aikana lähesty vieraita naisia. muutama pelimies tekee poikkeuksen
Ei, kun miehiä ei vaan kiinnosta oikeasti tutustua naiseen ja aloittaa parisuhdetta. Irtoseksin perässä kyllä juoksevat. Ja kun ovat tietyn ikäisiä, etsivät jonkun eukon itselleen, kun pitäis se perhekin perustaa. Tai sitten joku nainen onnistuu nappaamaan miehen olemalla itse aloitteellinen. Mutta suomalaisista miehistä ei vaan siihen ole.
Voi lässyn lässyn läpy lää katkeraa pikku trollía.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli tuolle ylemmälle pitkän viestin lähettäneelle, jota oli pyydetty mm. Telttailemaan.
Se oli selvä treffipyyntö, heteromies toivoi kanssaan samaan telttaan pariksi päiväksi. Kyllä sen sanavalinnoista ja tilanteen jännitteestä voi tajuta, ollaanko kysymässä kaveripohjalta vai muilla motiiveilla.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen että kun aina miehiä syytetään huonosta sosiaalisesta silmästä niin voiskohan olla että nainen on niin saapas ettei tajua että hänestä ollaan kiinnostunut? lähetään kahvilla ja mies luulee että molemminpuoleista ja sitten kun tekee aloitteen niin nainen ahdistuu ja kokee sen pahimmillaan häirintänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä 😄😄 Todellakin nimenomaan HÄIRITSEVÄT. Eli ahdístelevat. Mutta asiallisia treffipyyntöjä ei näy eikä kuulu. Ne olisivat tervetulleita.
Treffipyyntö sellaiselle naiselle, joka ei juuri tältä henkilöltä juuri tällä hetkellä treffipyyntöä halua, on vähintäänkin míkroaggressìo ellei suorastaan seksuaalïsta ahdísteluá, ihan sama miten asiallisesti asiansa yrittää esittää. Jo se että kysyy, mistä päin joku on kotoisin, on rasístísta:
Yle: Mistä sä oot kotoisin? Viisi rasìstista mokaa, joilla sinäkin ehkä syrjit, vaikka tarkoitat hyvää
http://tinyurl.com/ysru3fwd
Uhriudu lisää. On se miesten elämä hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen että kun aina miehiä syytetään huonosta sosiaalisesta silmästä niin voiskohan olla että nainen on niin saapas ettei tajua että hänestä ollaan kiinnostunut? lähetään kahvilla ja mies luulee että molemminpuoleista ja sitten kun tekee aloitteen niin nainen ahdistuu ja kokee sen pahimmillaan häirintänä
Täällä palstalla saa myös vähän väliä lukea siitä, kuinka ahdistavaa on, kun miehet lähestyvät ja tekevät treffipyyyntöjä vaikka itseä ei yhtään kiinnosta. Sitä kurjaa oloa sitten lietsotaan ketjukaupalla. Ja sitten toisessa ketjussa ihmetellään, miksi asiallisia treffipyyntöjä ei sada.
Ihan oikeasti: molempia ei voi saada. Joko kiinnostavia ihmisiä lähestytään, asiallisesti (tai ikävä kyllä myös asiattomasti), tai sitten pysytään omissa poteroissaan.
Todennäköisesti edellisessä elämässä.