Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyykö lakko kenenkään teistä arjessa?

Vierailija
01.02.2024 |

Itselläni ei. Työpaikka ei ole lakossa, liittoni ei ole lakossa, olen etätöissä ja juuri kävin kaupassa jossa kaikki normaalisti.

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran näkyy että olen itse lakossa tänään.

Vierailija
2/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Teemme etätöitä nykyään muutenkin ja kaupassa käytiin eilen.  

Julkinen liikenne taitaa jumittaa ja olla sekaisin Helsingissä,  se haittaa monia.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vaikuta. Tai avokilla vaikutti sen verran, että mennessään toimistolle aamulla otti varmuuden vuoksi eväät mukaan, kun ei ollut varma oliko ruokala auki. Olisi voinut jäädä toisaalta etätöihinkin halutessaan.

Vierailija
4/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminä, minulla on kaikki hyvin, ei koske minua. Olet hyväosainen, hyvin toimeentuleva, sinulla ei ole huolta huomisesta, joten ei, tämä ei kosketa sinua, vielä. Mutta kun tulevaisuudessa ihmisiä alkaa aina vain enemmän putoamaan toimeentulotuen varaan, niin sinunkin veroistasi yhä suurempi osuus menee siihen.

Muista kuitenkin, että ihan jokainen ihminen, myös sinä, saattaa äkkiarvaamatta joutua sellaiseen tilanteeseen, että toimeentulo ja työpaikka lähteekin alta, sairastuu, tai vammautuu niin vakavasti, että työnteko loppuu siihen. Sitten se koskeekin sinua.

Vierailija
5/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Töissä olen normaalisti, kaupat on auki.

Vierailija
6/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilakon vuoksi jäin etätöihin, mutta sen olisin toki voinut tehdä muutenkin. Joten eipä sinällään. Kaupassa kävin maanantaina kuten aina enkä kaipaa kauppaan ennen ensi maanantaita. Roskatkin tyhjennettiin alkuviikosta, joten no worries. 

Vierailija
7/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävit siis työpäivänä kaupassa kesken kaiken ja kannatat hallituksen työelämän heikennyksiä? Varo vaan, ettet saa potkuja.

Vierailija
8/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy. Höpöä tämmöiset lakot, jotka ei vaikuta mihinkään.

Vierailija
9/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne seurannaisvaikutukset näy kaikille ajan kanssa. Työtätekevä kansa maksaa tappiot aina jollakin tapaa. 

Vierailija
10/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävit siis työpäivänä kaupassa kesken kaiken ja kannatat hallituksen työelämän heikennyksiä? Varo vaan, ettet saa potkuja.

En ole mitään mieltä asioista kun en voi niihin vaikuttaa. Ja kyllä, etäpäivänäkin voi käydä hakemassa lounasta.

Ap

Vierailija
11/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminä, minulla on kaikki hyvin, ei koske minua. Olet hyväosainen, hyvin toimeentuleva, sinulla ei ole huolta huomisesta, joten ei, tämä ei kosketa sinua, vielä. Mutta kun tulevaisuudessa ihmisiä alkaa aina vain enemmän putoamaan toimeentulotuen varaan, niin sinunkin veroistasi yhä suurempi osuus menee siihen.

Muista kuitenkin, että ihan jokainen ihminen, myös sinä, saattaa äkkiarvaamatta joutua sellaiseen tilanteeseen, että toimeentulo ja työpaikka lähteekin alta, sairastuu, tai vammautuu niin vakavasti, että työnteko loppuu siihen. Sitten se koskeekin sinua.

Sitä olis voinut edellinen hallitus miettiä pienissä höttöpumpulin täytteisissä päissään. Mut kun oli niin kivaa jakaa kaikkea kivaa kaikille ja romuttaa sote ja paskoa valtiontalous täysin. Mutkukoronajaukraina!!!

Vierailija
12/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näy. Höpöä tämmöiset lakot, jotka ei vaikuta mihinkään.

No älämölöstä päätellen Suomi vajoaa pohjaan, kuin kivi pelkästään tämän yhden päivän ansiosta.

Vierailija
13/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole mitään mieltä asioista kun en voi niihin vaikuttaa. Ja kyllä, etäpäivänäkin voi käydä hakemassa lounasta.

Ap

No kannatathan hallitusta jos ET tue lakkoa ja menet kauppaan. (mistä teitä ajattelemattomia sikiää)

Vierailija
14/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän ne seurannaisvaikutukset näy kaikille ajan kanssa. Työtätekevä kansa maksaa tappiot aina jollakin tapaa. 

Tämä on totta, ihmettelinkin vain juuri tätä päivää kun lehdistössä on julistettu miten Suomi menee sekaisin. Isommassa kuvassa tietysti vaikuttaa kaikki talouden kautta.

Ap

Vierailija
15/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei huomenna pääse bussilla kouluun, muuten ei näy mitenkään

Vierailija
16/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikauppa menee kiinni tänään puolilta päivin, joten tein ostokset jo eilen. Itse tulin töihin, en kuulu liittoon ja teen tuplavuoron niin, että teen huomisen työt sisään ja huomenna voin olla kotona bussilakon vuoksi.

Vierailija
17/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kannatathan hallitusta jos ET tue lakkoa ja menet kauppaan. (mistä teitä ajattelemattomia sikiää)

Olen neutraali. Kuten Sveitsi. Ei ole aina pakko olla kenenkään puolella.

Ap

Vierailija
18/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi kaupassa ei saisi käydä kun se on auki? Omituista.

Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut. Etätyö ja kaupassa kävin eilen. 

Vierailija
20/181 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten kuin että ehkä joudun heittämään lapset kouluun huomenna. Tosin koululinjat on tarkoitus ajaa huomennakin, joten näillä näkymin ei vaikuta senkään osalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan