pitkähiuksiset!! miten pidätte hiuksia NUKKUESSANNE?
a) auki
b) löysällä letillä
c) pikku myy tms sykeröllä pään päällä?
d) muuten, miten?
Kommentit (23)
Ei tarvitse kääntyillä niin paljon.
Mutta nostan myös pään yläpuolelle ettei kutita.
Aamulla ne ovat solmussa ja sotkussa, jolloin sutaisen ne vain ponnarille. En tajua miksi, mutta en ikinä MUISTA harjata hiuksiani.
ja kun aamulla herää on tukka ihan pystyssä, mä en sitten ikinä opi nukkumaan siististi =D
letillä vaikka olisi kuinka löysä, tulee ällöt laineet :/
Se sattuu, jos mies on tukan päällä, ja yritän kääntää kylkeä. Letillä hänkin huomaa olevansa sen päällä ja siirtää letin pois.
Yöpöydällä on muutenkin aina donitsi tai joku muu yöllä, koska suihinottaessa laitan tukan ylös myös, että miehellä on paremmat näkymät :-)
pompulat sattuu vaikka ne laittaisi miten...
jotenkin kummasti mies onnistuu aina sotkeutumaan niihin hiuksiin yön aikana ja aamulla näytän ihan peikolta takkuisine hiuksineni =)
Luulin nimittäin että olen ainoa joka laittaa ne pään yläpuolelle tyynylle, en siis kiinnitä mitenkään. Niskan ja selän alla ne tuntuisivt kutittavilta.
av-mammat pitävät pitkiä hiuksiaan yöllä auki nostettuna pois pään/ selän alta:)
ap
Ponihäntä niskassa, ei paina vaikka selällään makaisi. Ja " häntä" heilautetaan takaraivoa myöten pään yläpuolelle ettei roiku naamalla.
15, oletko kuullut että kiinnipitäminen on hyväksi hiuksille?
Aamulla on kiharat hiukset. Ennen pidin auki, mutta hiukset ovat kasvaneet alaselkään saakka ja menevät niin ärsyttävästi takkuun yön aikana, että aamulla saisi vartin harjata niitä auki ja siinä lähtee aina kivasti hiuksiakin takkuja selvitellessä... Lisäksi mies on aina niiden päällä jos ovat auki ja se sattuu.
Pidän auki pään yli nostettuna. Eivät mene takkuun, eivät menneet edes silloin mitenkään erityisesti kun olivat ristiselkään saakka pitkät.
Sykeröä en kuitenkaan tee ihan päälaelle, vaan normaalisti taakse, sillä nukun aina kyljelläni, eikä sykerö paina.
Löytyisikö jotain sivua, millä kuvien kanssa ohjeet? Ranskis on aina jäänyt opettelematta.
Kampaajat muuten suosittelee, että pitkät hiukset letitetään yöksi...
Jos ovat auki, menevät aina miehen nenää kutittamaan :)
Mulla on aina nukuessa donitsi (joo, oikein semmonen vanha kunnon..) ranteessa että saan sillä hiukset nopsaan pois tieltä kun pitää yöllä nousta lasta taputtamaan tai tuttia nostamaan.