Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitäisi muka luopua koirastani, koska miesystävän lapsi on allerginen?!

Vierailija
11.01.2007 |

Tilanne on tämä:

Olen yh, minulla on yksivuotias poika ja 6v labradorinnoutaja.

Miesystäväni on eronnut muutama vuosi sitten, hänellä on 4-vuotias tytär joka asuu äitinsä kanssa, ja on isällään noin joka toinen viikonloppu.

Miesystäväni tyttö on allerginen, ja lapsen äiti vaatii siksi, että minun on luovuttava koirastani, tai ei muuten anna tyttöä enää isälleen viikonlopuiksi!

Mielenkiintoista, että tätä ongelmaa ei ollut silloin kun tyttö ei vielä tiennyt olemassaolostani, mutta nyt kun ollaan tavattu ja tutustuttu, koirani on ongelma lapsen äidille. Lapsen terveys kuulemma kärsii. Miten se mahtaa kärsiä päiväkodissa, julkisissa liikennevälineissä yms, onhan sielläkin koiranomistajia ja busseissa joskus jopa koiria?

Koira ei ole koskaan ollut miesystäväni luona.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa et luovu koirastasi missään nimessä.

Vierailija
2/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tilanne on tämä:

Olen yh, minulla on yksivuotias poika ja 6v labradorinnoutaja.

Miesystäväni on eronnut muutama vuosi sitten, hänellä on 4-vuotias tytär joka asuu äitinsä kanssa, ja on isällään noin joka toinen viikonloppu.

Miesystäväni tyttö on allerginen, ja lapsen äiti vaatii siksi, että minun on luovuttava koirastani, tai ei muuten anna tyttöä enää isälleen viikonlopuiksi!

Mielenkiintoista, että tätä ongelmaa ei ollut silloin kun tyttö ei vielä tiennyt olemassaolostani, mutta nyt kun ollaan tavattu ja tutustuttu, koirani on ongelma lapsen äidille. Lapsen terveys kuulemma kärsii. Miten se mahtaa kärsiä päiväkodissa, julkisissa liikennevälineissä yms, onhan sielläkin koiranomistajia ja busseissa joskus jopa koiria?

Koira ei ole koskaan ollut miesystäväni luona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tyttö on joka toinen viikonloppu isällään (siis asunnossa, jossa koira ei ole paikalla), niin menee ihan tämän ex-naisen kiusanteon piikkiin. Jos tyttö käy sinun luonasi, jossa koira on, voisi koiran laittaa niiksi viikonlopuiksi hoitoon. Mutta älä nyt koirasta vaan luovu. Eihän sitä varmaksi tiedä, kauanko tuon miehen kanssa tulet olemaan ja olisi sääli, jos tuon naisen kiusanteon vuoksi luopuisit koirasta turhaan.

Eikös niitä allergiaoireita olisi pitänyt tytölle jo tulla aiemmin, jos kerran koira oli kehissä ennen kuin sinut oli esitelty ko. tytön äidille?

Vierailija
5/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas yks katkera yh-mamma joka haluaa hankaloittaa entisen miehensä uutta suhdetta.

Vierailija
6/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oltiin puistossa porukalla, koira oli mukana, mentiin eri autoilla.

Ja siellä puistossa on aina koiria, silloinkin kun lapsi käy siellä isänsä kanssa ilman mua.

ap

Vierailija
7/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei varmaan tee hyvää hänen pienelle tytölleen... Kyllähän niitä kiusoja ikävä ihminen keksii vaikka millä mitalla. Tsemppiä vaan sinulle!

Vierailija
8/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies sen tietää, että tyttö on koirille allerginen, mutta tietää myös miten paha allergia on. Lapsen hoitokavereilla on koiria, ja kuulemma kummeillakin. Mutta meidän Justus on ainoa josta tulee allergiaa, ettei vaan olisi henkisiä näppyjä ja uhrina äiti :-P

Kurjaa, että nyt miesystäväni kärsii jos ex ei anna lasta enää hänelle viikonloppuna.

ap

Vierailija
9/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET TIETENKÄÄN luovu koirasta.

Miesystäväsi eksällä on joku kummallinen vika ymmärryksessä, jos tuollaisesta vänkää.

Älä edes harkitse koirasta luopumista, sillä siihen ei ole mitään syytä. Miehesi tytär ja sinun koirasi asuvat eri talouksissa, en edes hahmota ongelmaa.

Vierailija
10/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Louise10:

Miehesi tytär ja sinun koirasi asuvat eri talouksissa, en edes hahmota ongelmaa.

Vierailija
11/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ette asu yhdessä, ei pitäisi olla ongelmaa. Jos asuisitte, ymmärrän täysin äitiä. Itse tosin saan oireet jo siitä, kun luokseni tulee kyläilemään ihminen, jolla on kotona eläimiä. No, kestän oireet, kun en halua olla erakko.

Mutta on oikeasti lapsia, jotka saavat pahat oireet jo toisten vaatteissa olevasta eläinpölystä. näitä lapsia varten on allergiapäiväkoteja, joihin tulevilla lapsilla ei saa olla kotona eläimiä.

Vierailija
12/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuulemma ennenkin " unohtanut" olla kotona kun isä tulee hakemaan tyttöä, jne :(

Ja kyseessä on 35-vuotias nainen, ei mikään 21v jolta ehkä voisinkin ymmärtää tällaista käytöstä (suurin osa parikymppisistäkin on kyllä fiksumpia). Oli ilmeisen kova kolaus huomata, että ero onkin lopullinen, ja minä lisäksi häntä nuorempi (olen 28v).

En aio luopua koirastani, enkä miesystävästäni, eikä hän aio luopua tyttärestään eikä minusta+lapsestani. Repikööt ex-rouva siitä.

ap

Vierailija
13/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mutta on oikeasti lapsia, jotka saavat pahat oireet jo toisten vaatteissa olevasta eläinpölystä. näitä lapsia varten on allergiapäiväkoteja, joihin tulevilla lapsilla ei saa olla kotona eläimiä.

[/quote]

Vierailija
14/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesta, jolle avioero on vaan " hieman vaikea vaihe meidän yhteiselossa" , vaikka mies on lähtenyt lopullisesti.

Tsemppiä, ap! Älä luovu koirasta äläkä miehestä!

Vierailija
15/15 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli kiusanteko jatkuu tai pahenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän