Onko Kongon Demokraattinen Tasavalta siis demokraattinen tasavalta?
Vai onko niin kuin Saksan Demokraattinen Tasavalta eli DDR?
Kommentit (6)
Kaikki pahuus kääritään aina kiiltävään lahjapaperiin. Väitetään olevan jotain hyvää ja kaunista, vaikka todellisuudessa edustetaankin pahuutta ja tyranniaa.
"Tulevaisuudessa fasistit kutsuvat itseään antifasisteiksi".
- Winston Churchill
Demokraattinen tasavalta on demokratia siinä, missä sähkötuoli on tuoli.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pahuus kääritään aina kiiltävään lahjapaperiin. Väitetään olevan jotain hyvää ja kaunista, vaikka todellisuudessa edustetaankin pahuutta ja tyranniaa.
"Tulevaisuudessa fasistit kutsuvat itseään antifasisteiksi".
- Winston Churchill
Kuvaa täysin globaalia eliittiä, maailmaa hallitsevat rikkaat suvut ja pankkiiirit ja näitä tukevat mm. WEF ja EU eliitti ja näiden asettamat eri maiden johtajat... sekä Blackrock ja Vanguard.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Mitä enemmän demokratiaa on valtion nimessä, sitä vähemmän sitä todellisuudessa on.
Pohjois Koreakin on DRPK eli democratic peoples republic of korea. Kolme demokratiaan viittavaa sanaa jo nimessä maailman epädemokraattisimmassa maassa.
Kyllä on, absoluuttisia vihervassareita, ei ainoatakaan persua. Super työläisiä.
Ei ole. Mitä enemmän demokratiaa on valtion nimessä, sitä vähemmän sitä todellisuudessa on.