Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Kongon Demokraattinen Tasavalta siis demokraattinen tasavalta?

Vierailija
28.06.2026 |

Vai onko niin kuin Saksan Demokraattinen Tasavalta eli DDR?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mitä enemmän demokratiaa on valtion nimessä, sitä vähemmän sitä todellisuudessa on.

Vierailija
2/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pahuus kääritään aina kiiltävään lahjapaperiin. Väitetään olevan jotain hyvää ja kaunista, vaikka todellisuudessa edustetaankin pahuutta ja tyranniaa.

"Tulevaisuudessa fasistit kutsuvat itseään antifasisteiksi".

- Winston Churchill

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokraattinen tasavalta on demokratia siinä, missä sähkötuoli on tuoli.

Vierailija
4/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pahuus kääritään aina kiiltävään lahjapaperiin. Väitetään olevan jotain hyvää ja kaunista, vaikka todellisuudessa edustetaankin pahuutta ja tyranniaa.

"Tulevaisuudessa fasistit kutsuvat itseään antifasisteiksi".

- Winston Churchill

Kuvaa täysin globaalia eliittiä, maailmaa hallitsevat rikkaat suvut ja pankkiiirit ja näitä tukevat mm. WEF ja EU eliitti ja näiden asettamat eri maiden johtajat... sekä Blackrock ja Vanguard.

Vierailija
5/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Mitä enemmän demokratiaa on valtion nimessä, sitä vähemmän sitä todellisuudessa on.

Pohjois Koreakin on DRPK eli democratic peoples republic of korea. Kolme demokratiaan viittavaa sanaa jo nimessä maailman epädemokraattisimmassa maassa.

Vierailija
6/6 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on, absoluuttisia vihervassareita, ei ainoatakaan persua. Super työläisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä