G: Miten joudut " rajoittamaan" pukeutumistasi vartalosi takia?
Itse olen hoikka, mutta en tykkää näyttää rumia sääriäni - lyhyet hameet siis out. Minulla on myös aika leveät hartiat, joten en halua pukea mitään, joka korostaa niitä.
Kommentit (19)
Kesällä en mielelläni pidä naruolkaintoppeja/-mekkoja kun hartia-alueen lukuisat finnit näkyvät niissä ärsyttävästi.
En voi pitää mekkoa tms. ilman rintaliivejä kun tissit roikkuisivat jossain navan yläpuolella ilman liivejä.
Ei kireitä, lyhyitä paitoja kireiden matalalantioisten housujen kanssa --> jenkkikset, pömppis. Vaikka muuten hoikka...
ei vatsan kohdalta vartalonmyötäisiä paitoja pömppiksen takia.
Joten joudun rajoittamaan hyvän kroppani takia pukeutumistani.
Ei liian suuria kauluksia (kaulassa luomia, solisluut törröttää).
Ei leveitä housuja tai reisitaskuja (olen lyhyt). Sääriä kyllä kelpaisi näyttää vaikka miten ylös mutta ei tarkene.
-ei ihan makkarankuorivaatteita 5-10 raskauskilon takia (normaalisti olen hoikka)
-ei liian tyköistuvia mahan kohdalla, pömppää jäljellä
-ei rintsikattomuutta vaativia yläosia, ei nyt imetyksen aikaan eikä varsinkaan sen jälkeen
-ei lyhyitä hameita ilman sukkiksia, toisessa etusääressä suonikohjun alut
-ei mahan paljastusta missään muodossa, raskausarpia riittää
-ei mikrosortseja, selluliittiakin löytyy
Uskaltanenko vielä sanoa kaiken tämän jälkeen, että olen ihan mukavan näköinen nainen ja tyytyväinen itseesi...?
Rinnat mallia, jotka tarvitsee rintaliivit, aina. Uimapuvut tai bikinit oltava myös hyvin tuetut. Vatsa litteä, mutta en mielellään sitäkään paljastele.
minkään vaatteen käyttöä, mut on joitain loimia ja juttuja joita en vaan kerta kaikkiaan laittaisi päälleni. Esim. mekkoja en halua käyttää, mut muutama minihame löytyy hellepäivä varten.
Ei vartalonmyötäisiä vaatteita, sillä vyötärömakkarat ei ole kaunista katseltavaa.
Ei lyhyitä hameita tai sortseja, sillä jalat on rumat
Ei alaspäin leveneviä pitkiä hameita, sillä ne korostavat liikaa takapuoleni suurutta.
Ei tummia vaatteita, sillä päänahka ongelman vuoksi hilse näkyy olkapäillä runsaana.
Vierailija:
Ei vartalonmyötäisiä vaatteita, sillä vyötärömakkarat ei ole kaunista katseltavaa.Ei lyhyitä hameita tai sortseja, sillä jalat on rumat
Ei alaspäin leveneviä pitkiä hameita, sillä ne korostavat liikaa takapuoleni suurutta.
Ei tummia vaatteita, sillä päänahka ongelman vuoksi hilse näkyy olkapäillä runsaana.
Mul on niin ruma että on käytettävä vaan hameita lyhyiden paitojen kanssa. Ei toivoakaan et " esittelisin" peppuani farkuissa, yööök!
Minihamettakaan en voisi käyttää enkä tosi lyhyitä shortseja paksuhkojen reisien takia. Muuten vartalo ok, ei vatsamakkaroita eikä jenkkakahvoja :)
nyt muodissa olevia kapalahkeisia muutenkin kapeita farkkuja. Olen suht lyhytjalkainen ja reidet liian isot suhteessa muuhun, hoikkaan vartaloon. lahkeista kapeat farkut sopivat mun mielestä hoikille ja pitkäjalkaisille. Tosin nostan hattua, jos muunlaisetkin uskaltavat käyttää.
vatsan sutua en myöskään nykyään näytä > raskausarvet ja pömppis
Lyhyet hameet > takapuoli " liian iso"
mulla myöskin noi narutopit > finni selkä ;P
- ei avonaista selkää koska selässä huono iho
- ei hihattomia paitoja koska paksut käsivarret (sukuvika)
- en näyttäydy ilman hametta tai housuja koska kamalan paksut selluliittiset reidet (edelleen sukuvika, olen kärsinyt samasta jo 13-vuotiaasta pitäen)
- paitojen oltava pitkiä koska isot rinnat ja muuten ne korostuu + paita loppuu kesken ja vyötärö näkyy
Tällä hetkellä myös kantapäät on niin lohkeilleet etten kehtaisi käyttää sandaaleja mutta onneksi ei talvella tarvi!
Paidat täytyy olla yleensä mustia tai valkoisia ettei hikiläntit näy niin hyvin. Hikoilen todella paljon kainaloista :/. Harmi sillä tykkäisin käyttää välillä värillisiäkin vaatteita :(
Paksut, eriparipohkeet: ei lyhyitä hameita, caprit käy.
Pienet " ratsastajan ulokkeet" reisissä: ei trikoohousuja.
Pohkeet on myös paksut nut nykyään käytän siitä huolimatta hameita.