Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: ketä julkkisnaista ITSE muistutat?

Vierailija
05.01.2007 |

Meikäläinen; Reese Witherspoon olis varmaan lähin..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni on kuin ilmetty michelle pfeiffer

Vierailija
2/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omasta mielestäni en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, ehkä meissä on hieman samaa näköä.



ps. Itse en tykkää Paris Hiltonin kasvoista ollenkaan.

Vierailija
4/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tosi moni sanonut. Mullon sama kauneuspilkkukin samassa kohdassa. Tosin aika on tehny tehtävänsä..heh!

Vierailija
5/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu hyvin usein eri tilanteissa, että olen hänen näköisensä. Itse en pidä itseäni yhtään Schifferin näköisenä.

Vierailija
6/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun hän aloitti Kauniissa ja Rohkeissa. Näytän edelleen samalta, Tylo taas on nykyään ihan hirveän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaa muistutan ehkä eniten

Vierailija
8/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huomaa yhtäläisyyttä kuin ehkä vähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...AV-mammat ovat siis kaikki kauniita! On Cindya ja Claudiaa ja Parisia ja Hunteria...no, kukas sen kissan hännän nostais jollei kissa itse!

Vierailija
10/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän voit tulla ite kattomaan... ;)



T: Se Hunter

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua sanottu Laura Voutilaiseksi, Prinsessa Dianaksi ja näyttelijä Anne Hecheksi(menikö sukunimi oikein).

Vierailija
12/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Palmeriksi on sanottu, toivottavasti tarkoittavat sitä kun oli vielä " elossa" , eikä " kuolleena" siinä säkissä. Kun kävin tekemässä sen kuvamuunnos jutun netissä, missä haettiin ketä julkkista muistutat, vastaukseksi tuli se ruotsin murhattu ministeri , mikäs sen nimi nyt olikaan, no kuiteski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
13/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sisäisesti kaunis :)

26:

Mua sanottu Laura Voutilaiseksi, Prinsessa Dianaksi ja näyttelijä Anne Hecheksi(menikö sukunimi oikein).

Vierailija
14/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä miten Laura V. liittyy tähän mutta mua on vaan oikeesti sanottu noiks tyypeiksi...Eikä ole mitään toiveajattelua niinkiun tuossa äsken joku " väitti"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ihmiset ovat toisistaan täysin tietämättä&tuntematta ja useiden vuosien väliajalla sanoneet samaa.



Kolmannella kerralla purskahdin jo nauruun, uskottava kai sit on..



Otan kohteliaisuutena:)

Vierailija
16/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en yhdy pätkääkään! mulla on pottunokka, huono iho, kaamee hymy ja olen iso perseinen! omasta mielestä näytän enemmänkin eija vilpakselta tms. ainoo mikä mulla ja cameronilla mätsää on tukan väri!



en teinä claudioina uskoisi mitä joku pillunkipee kehuu... tyhmiä ootte!

Vierailija
17/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoja oli juoppo 5 promillen humalas linja-autoasemalla :)))) Eikä kyllä pidä paikkansa kun oon lauta.

Vierailija
18/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään kai lähinnä Satu Silvo?

Vierailija
19/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Jotain samaa kasvojemme luustossa ja hiuksissa on mutten tietenkään ole yhtä upea ilmestys kuin hän.





Vierailija
20/22 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Tää Katariina oli noihin aikoihin kovasti esillä telkassa jossain sarjassa - en enää muista missä.