Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painan nyt varmaan 130 kg. Mistä lähden liikkeelle laihtuakseni?

Vierailija
31.01.2024 |

En ole uskaltanut käydä vaa'alla mutta epäilen luvun olevan jotain tuollaista. Viime vuonna painoin 120 kiloa ja onnistuin laihtumaan 13 kiloa. 

Sitten masennus palasi, tapahtui kaikenlaista todella ikävää ja taas meni kaikki päin persettä. Aloin tunnesyömään ja olen varmaan lihavampi kuin viime vuonna tähän aikaan. 

Nyt haluaisin aloittaa. En vaan uskalla liikaa hötkyillä. Nyt ruokavalioni on koostunut pääosin valmisruoasta, eineksiä ja roskaruokaa. Ihan siis hirveää. Olen myös sokeriin koukussa. 

Nyt ajattelin ensin jättää einekset, roskaruoan ja sokerin. 

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että on ikävä laihdutusryhmää. Minulla on hyvät tiedot ruoasta ja liikunnasta, mutta se ei yksin auta. Ryhmäpunnitus oli se viimeinen niitti,  piste Iin päälle, tuki ja turva.

Mieliteon yllättäessä muistin aina julkisen viikkopunnituksen, mikä sulki suun ja ruokakaapin oven. Vettä join sen 8 lasillista päivässä ja lisäsin vähän liikuntaa.

Säilytä lihakset! Ne kuluttavat levossakin enemmän kaloreita kuin läski. Kotona voi heilutella punttejakin yms.  koska netissä on nykyisin vaikka mitä ohjeita ja ohjelmia. Kävely antaa hyvän mielen!

Tärkeintä on kuitenkin oma pää, sinä tahdot ja päätät.

Vierailija
122/124 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kun etsit YouTubesta treenejä, käytä sellaisia kanavia, joiden pitäjällä on liikunta-alan koulutus. Englanniksi se on qualified trainer tai qualified online trainer. Esimerkiksi brittiläinen Lucy Wyndham-Read on tällainen. Voin suositella lämpimästi hänen jumppiaan. Hänellä on myös vanhempia ravintoon ja motivaatioon liittyviä videoita kanavallaan. Hänessä on parasta se, että hän kannustaa paljon, pukeutuu konservatiivisesti ja hänen lähestymistapansa treeneihin perustuu terveyteen ja hyvinvointiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on ihmeellisiä negatiivisia jankkaajia. Perustakaa omat ketjunne! (Ja kyllä, maratoonareissa on ylipainoisia. Varsinkin naisissa. Itsekin normaalipainon yläpäässä ja treeniä tulee paljon. Itse juoksen kylläkin vain puolimaratoneja.)

Ap, älä välitä tyhmistä kommenteista vaan hyppää niistä yli! 

Tsemppiä!

Josef S
124/124 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy ylipainoon on se rasvaimu siellä ruokapöydässä, telkkaria katsellessa jne. koska kaikki se pska, jota ahdat kaksin käsin naamaasi, muuttuu elimistössäsi rasvaksi jos ei maksaan, niin ympäri kehoa. Siihen auttaa vain, kun lopettaa sen roskaruuan kauhomisen, oluen tai sidukan kittaamisen jne. huonot elämäntavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä