Stubbin ärsyttävät tekijät:
Palasi Suomen politiikkaan muka koska Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. En usko, näki vain tilaisuutensa päästä presidentiksi.
Olisi varmasti myös ihan tyytyväinen virkaansa Firenzessä, mutta päätti tulla vallanhalun takia yhtäkkiä pyrkimään valtaan Suomessa.
Se ärsyttää koska Haavisto pyrkii jo kolmatta kertaa. Se osoittaa että oikeasti haluaa tehtävään pitkäjänteisesti eikä hetken mielijohteesta. Stubb vaikuttaa siltä, että haluaa tehtävään hetken mielijohteesta.
Ärsyttävä tapa olla vastaamatta suoraan kun kysytään. Tekee tätä erityisen paljon. Kiertelee ja kaartelee. Kaikkihan toki niin tekee, mutta pitäisi osata myös erottaa että milloin pitää vastata suoraan.
Jatkuva luikertelu vaikuttaa vastuunpakoilulta ja siltä, ettei ole jämäkkä. Itse kaipaan turvallisen tuntuista presidenttiä joka on tarvittaessa jämäkkä ja laittaa maan edut oman julkisuuskuvansa kiillotuksen edelle. Stubb vaikuttaa siltä että hyppii hyvän maineen perässä.
Mulla on kuva että välittää enemmän omasta urastaan ja itsestään kuin maan palvelemisesta.
Sillee: " No, sori siitä, mutta mä nyt vain haluan presidentiksi. "
Voi olla, että olen väärässä mutta tällainen tunne mulla on.
Tää mun viesti ja koko ketju poistettiin. Miksi? Suomessa saa kyllä arvostella poliitikkoja ja puhua heistä!