Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuin koronaan kuukausi sitten ja edelleen ripuli ja aivosumu jatkuu. Kamala tauti!!

Vierailija
31.01.2024 |

Muita jotka sairastavat edelleen?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja

Vierailija
2/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. ja silti monet kulkevat tautisina tartuttamassa muita. Idioo tt eja

Työkaverilta tämän pirulaisen sain. Kehtasi vielä kehuskella että onpa rankka flunssa kun tuli töihin tartuttamaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on jo ohi

Vierailija
4/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastustuskykysi on alentunut...

Haloo  

Miten ette tajua 

Vinkki: ihmiskoe yhä menossa 

Vierailija
5/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla päänsärkyä ollut jälkioireena. Kohta kuukauden kestänyt. Itse tauti oli ok, kuumetta ym. kyllä mutta ei vakavampaa. Mutta nyt sitten jäänyt tämä päänsärky vaivaamaan siitä asti!

Vierailija
6/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastustuskykysi on alentunut...

Haloo  

Miten ette tajua 

Vinkki: ihmiskoe yhä menossa 

Ei ole kyse siitä.

t. ap

Vierailija
7/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti ripuli myös tosi pitkään pari vuotta sitten. Katottiin vaikka mitkä labrat mutta mitään ei löytynyt. Ihme pöpö. 

Vierailija
8/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaripuliin auttaa kun vetää oikein vahvalla maitohappobakteerilla ( Vivomixx) kahden viikon kuurin. Jos riittää tietämys, niin ketoruokavalio saman ajan auttaa myös. Mulla ei muita oireita ollutkaan kuin ripuli. Mulla kesti myös monta viikkoa ennenkuin tajusin, että suolistobakteerit pitää korjata ihan eri volyymilla kuin missään aiemmassa vatsataudissa, sen verran pahaa jälkeä korona tekee suolistosta. 

Vierailija
9/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko normaalia että ripuli kestää kuukauden infektion jälkeen?

Vierailija
10/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

piikit

Vierailija
11/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ripuli kuulunut enää oirekuvaan pitkään aikaan.

Vierailija
12/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta  sitten minulla ei ollut koronassa ripulia tai mitään suolisto-oireita, mutta tässä uudessa versiossa oli, mutta onneksi lyhyen aikaa. Vanhassa oli aivosumua, mutta tässä ei ole ollut aivosumua ainakaan vielä. Vanha oli kovempi flunssana, tässä vain kohtalaista räkäisyyttä.

Ihan sattumalta testasin koronaksi. Vaikea oli alkuoireiden perusteella edes uskoa, että oli taas korona, kun oli niin lievä ja erilainen.

Vierailija
13/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka ikävää.

Vierailija
14/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat oireet minulla olivat viikon kestänyt yöhikoilu ja jatkuva rään tulo nenästä ja tukkoisuus. Kuumetta oli vain yhtenä päivänä. Ja lakanat ja peitto menivät siis ihan likomäriksi ja piti nukkua pyyhkeiden päällä ja vaihtaa niitä öisin. Ei ollut ripulia eikä mihinkään särkenyt koko sairauden aikana.

Vierailija
15/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unettomuus vaivaa. Ensin oli zombiväsymys ja sitten iski unettomuus. Itse tauti oli aika helppo sairastaa, mutta sen jälkeen on ilmennyt kaikenlaista. Paraneminen on hidasta. 

Vierailija
16/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla rokotus? Mulla oli pari rokotusta kun sain koronan ja oli ihan läpihuutojuttu, parissa päivässä ohi.

Vierailija
17/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää uusi versio on aika jyty. 

Vierailija
18/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särki ennen joulua vain päätä ja pari päivää oli kuumetta. Mitään vatsaoireita ei mielestäni ollut. Sen jälkeen viikon verran oli ihmeellistä väsymystä, ettei meinannut saada töissä mitään tehtyä. Mutta siihen se loppui. Rokotteita ei ole, eikä aikaisempaa koronaa.

Erikoisesti vaihtelee nuo oireet kaikilla.

Vierailija
19/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä velloi joku tauti. Pärjättiin kotona, ei tietoa oliko koronaa, influenssaa vai mitä. Voinnin mukaan, kotiin jäätiin, jos ei koulu eikä työkuntoinen. 

Vierailija
20/73 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viides viikko menossa. Hirveä uupumus, päässä humisee eikä mikään oikein onnistu. Tuli päälle toinen flunssa ja hirveä yskä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi