Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En äänestä Stubbia, vaikka olen keskustalainen

Vierailija
31.01.2024 |

En ikinä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskustalainen, mutta jaan enemmän samoja arvoja vihreiden kanssa kuin kokkarien. Minulle on luonto myös tärkeä asia, mutta keskutan monet muuta asiat menevät edelle. Kokkarien arvoja en jaa millään saralla. 

Ei siis voi sanoa niin mustavalkoisesti, etteikö kepulainen voisi äänestää vihreitä.

Vierailija
22/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset äänestävät Haavistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ap. Sait toivomiasi yläpeukkuja. Miten avarakatseinen oletkaan, kun äänestät alhol-Haavistoa. Suomi kuuluu kaikille. Älä sitten itse, kun sinunkin nurkkiin tulee kaikki.

Vierailija
24/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut ap. Sait toivomiasi yläpeukkuja. Miten avarakatseinen oletkaan, kun äänestät alhol-Haavistoa. Suomi kuuluu kaikille. Älä sitten itse, kun sinunkin nurkkiin tulee kaikki.

Voi kiitos! Kuule, kun se sun Stubb on vielä vaarallisempi. Haavisto ei presidenttinä päätä ikävä kyllä noista asioista enää. En ikävä kyllä pysty millään ääestämään Stubbia, kun se vain on niin ylimielisen oloinen, että pahaa tekee. Pelottaa kaiken lisäksi, koska on niin epävakaa persoonallisuus. Ei ole selvinnyt aiemmistakan pesteistään täällä Suomessa.

Vierailija
25/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka katsoisi avarasti, ei millään voi ikävä kyllä kaikkia asioita ottaa huomioon. Meillä kun kaikilla on sekä huonoja ja hyviä puolia. Pitää valita sellainen, millä niitä on vähemmän. 

Vierailija
26/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ehdokkaat ovat olleet tuhoisia Suomelle ja molemmat ovat erityisen ansioituneita valehtelijoina ja kieroiluilla, joten on mahdotonta äänestää kumpaakaan.

Tosiasia on kuitenkin se, että Stubb on käytännössä aiheuttanut enemmän vahinkoja ja menetyksiä kuin Haavisto, joten Stubb edustaa ruttoa tässä ja Haavisto koleraa. Tehkää siitä johtopäätöksenne kumpi vetää hitusen hitaammin Suomea pöntöstä alas.

Vierailija
27/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on 2 vaihtoehtoa mihin et voi vaikuttaa. Persu

Vierailija
28/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katsotte näitä vaalitenttejä. Kyllä niistä käy selväksi monta asiaa. 

Vierailija
29/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kansallisvatioiden aika on ohi." 

-Entisen kansantasavallan presidentti A.G. Stubb

Vierailija
30/30 |
31.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän tietysti Haavistoa koska olen persu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi